آشنایی با رژیم کتوژنیک آشنایی با رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی به پیروی از رژیم خاصی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرمی غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 41 378x400 - دانش رژیم کتوژنیک

همچنین ، غذای بیشتری در انتهای هرم و کمتر در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، که آجیل و لبنیات هستند ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شود ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

گردو باید به اندازه یک مشت و میوه ها و محصولات لبنی حدود نیم فنجان باشد. و حتی بلوبری فقط 1/4 فنجان مصرف می کند.

با رعایت این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که منجر به سوزاندن چربی بیشتر می شود. و اگر ورزش کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این مسئله را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. ما می توانیم از فردی که مصرف آجیل را کاهش نداده است ، استفاده کنید.

در ابتدای رژیم ، این به خودی خود بدن را مجبور می کند انسولین بیشتری ترشح کند ، دیرتر وارد کتو شود و حتی برای چند ساعت کتو را ترک کند.

وضعیت سگ ها:

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این اطلاع رسانی در مورد بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این هرم برگردید و در ابتدای رژیم از دو قسمت اول هرم کمتر استفاده کنید. و مطمئن باشید که این سریال جواب می دهد و اگر تقلب نکنید اشتهای کاذب شما با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود.

چی فریب داده؟

کسی که دو ماه رژیم کتو داشته است و بدنش با کارهایی که انجام می دهد سازگار شده است. اینطور نیست که او دیرتر برمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتو برمی گردد.

مغز انسان چقدر می تواند از سوخت استفاده کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت استفاده کند: کربوهیدرات و چربی.

وقتی نوبت به کاهش مصرف کربوهیدرات می رسد ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژن انجام دهید ، که می تواند برای بدن و اعصاب شما مضر باشد ، این است که مصرف چربی خود را کم یا زیاد نکنید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

در روزهای اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید که من الان وزنم زیاد می شود ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج بهبود می یابد و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما به شما این تضمین را می دهیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خواهید رسید.

هیچ مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر در رژیم های دیگر یافت نمی شود ، بنابراین خیالتان راحت باشد.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم ، چه اتفاقی برای بدن ما می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی ، به راحتی از کمبود الکترولیت ها که شامل این سه ماده است ، رنج خواهید برد. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل ها تهیه کنید.

اگر می خواهید برای آن غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ چون بدن خیلی راحت و فقط آن را در این حالت از دست می دهد ، به خصوص اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این پول را در هنگام تعریق از دست می دهید). از آن الکترولیت ها ..

پیشنهاد ما این است که سدیم را به راحتی با نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و شما نمی توانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید).

اگرچه بیشتر مواد مغذی بدن از غذاهای کتو تامین می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر ذخایر منیزیم از طریق مصرف غلات ایجاد می شود ، که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار سمی است ، بنابراین مکمل هایی در داروخانه ها وجود دارد که تنها 5 of از نیاز روزانه شما را تامین می کند ، و همچنین به دلیل عدم مصرف بیش از حد. به همین دلیل مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود که رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، اسفناج (در واقع سبزیجات سبز) توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگری برای افرادی که در این رژیم هستند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، این دو روغن دارای ترکیب مشابهی هستند که از چربی ها تشکیل شده است و به شما کمک می کند تا از مرحله کتو عبور کنید.

علاوه بر این ، آنها به شما اجازه گرسنگی نمی دهند ، آنها در ابتدای رژیم فواید زیادی را برای شما به ارمغان می آورند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. داخل قهوه خود بریزید. به عنوان نمایه بزرگ استفاده کنید

از چربی بنبون (تهیه شده از روغن نارگیل و کره) برای ساده سازی رژیم غذایی در ابتدای رژیم استفاده کنید.

در ابتدای رژیم اصلا نگران نباشید که کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری خود را بسوزانید. کافی است مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا از مرحله کتو عبور کنید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، توصیه های دیگری را که به شما داده شده است دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید