آیا برای همیشه کالری شماری می کنم؟


H. هی اریکا

من یک سوال داشتم ، امیدوارم از پرسیدن من ناراحت نشوید. به یاد دارم مقاله ای را که در این مقاله نوشتید خواندم ، اما آن را پیدا نکردم.

بنابراین 20 کیلو کالری از دست دادم. موضوع این است … من راه زیادی در پیش دارم (مانند ف 100 ، اگر نه بیشتر)

نکته این است که من در مورد شمارش هر کالری برای همیشه فکر می کردم. من هرگز نمی خواهم اینقدر بزرگ باشم ، اما چقدر واقع بین است؟ E: آیا کاری است که فقط باید انجام دهم؟ من در حال حاضر با بخشهای کوچک خوب هستم ، اما می ترسم که اگر شمارش کالری را متوقف کنم ، فقط سعی کنم آن را در چشم خود بیندازم ، حتی اگر قطعاتی را وزن کنم ، وزن من ممکن است دوباره خزیده شود.

مشکل من دستور العمل های شمارش کالری است. فقط زمان بر است که همه چیز را بشمارید و آن را به قسمتهای دقیق تقسیم کنید.

من فقط نمی توانم وزن هویج ، انگور ، غلات را در تمام طول زندگی ام ببینم.
چه فکری در این باره دارید؟

در انتهای این پست ، من به پست هایی که شما به آنها لینک می دهید پیوند می دهم اما نه ، هدف این نیست که کالری را تا پایان عمر خود حساب کنید.

به عبارت دیگر ، چند سال پس از نوشتن آن مجموعه در مورد شمارش کالری ، یکی از چیزهایی که برای من واضح است این است که کمتر در مورد ریاضیات کالری واقعی و بیشتر در مورد درسهایی که شمارش باید به شما بیاموزد اهمیت دارد.

اینجوری نگاه کن اکثر غذاهای فرآوری شده به گونه ای تولید می شوند که بافت را از بین می برند ، که باعث می شود غذا یک پوشش خوب و مرتب در دهان شما ایجاد کند و هیچ اثری روی دندان ها باقی نگذارد ، به طوری که هنگام افتادن نخ یا نخ دندان را انتخاب می کنند. گلو در معده شما است ، این زخم متراکم را در شکم شما ایجاد می کند خیلی زیاد غیر اجرا

و سپس به عقب نگاه می کنید که چقدر کالری مزخرف مزخرف برای شما هزینه دارد ، متوجه می شوید که این مقدار بوده است مسیر: کالری زیادی برای گرسنگی سریع پس از غذا خوردن

و سپس به اندازه وعده غذا نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط چیزی نخورده اید یکی هنگام خدمت ، شما به طور تصادفی غذا خوردید چهار زیرا مارک سهم را به همان اندازه کاهش داد تا قسمت کالری روی برچسب کمتر وحشتناک به نظر برسد … بنابراین شما در واقع باید کالری اضافه شده به پیشخوان خود را چند برابر کنید چهاربه

و سپس به حقایق تغذیه نگاه می کنید زیر: کالری در یک وعده ، متوجه شدید که غذای مورد نظر شما به اندازه فیبر و پروتئین حاوی پروتئین نبود و حتی اگر بیش از آنچه انتظار داشتید قند را مزه نکرده اید تکان دهنده است. به زودی به طور مجازی متوجه این موضوع خواهید شد همه کالری مواد غذایی از کربوهیدرات ها گرفته می شود.

و سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید و خواهید دید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط آرد و شکر هستند ، دو مورد از مشتقات کمی در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسیار سودآور هستند.

و: سپس:…. سپس:Աسم شما به خود می گویید. “وای ، من دیگر نمی توانم اینطور غذا بخورم!”

کدام: این یک درس واقعی است که باید در شمارش کالری آموخت. این در مورد تعهد وسواس گونه به مدیریت کالری مورد نیاز برای کاهش وزن نیست ، بلکه این است که از غذاهایی که می خورید چه درس هایی می گیرید ، چرا این احساس را دارد و آیا به شما در دستیابی یا حفظ اهداف کمک می کند. خودت تنظیمش کردی

یک دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند. کالری آنها بسیار کم است. دستان خود را پایین بگذارید – غنی ترین چیزی که می توانید بخورید، علاوه بر اینکه فوق العاده مغذی است. 3 فنجان کلم را با سیر ، دانه های فلفل قرمز ، سرخ شده در کمی وینایگرت پر کنید ، متوجه شوید که حتی نمی توانید آن را تمام کنید ، حتی اگر 600 کالری کمتر از غذای ارزشمند رستوران فست فود مورد علاقه شما باشد. ارزشمند اطلاعات:

این به شما فرصت می دهد تا بگویید نه غذایی که دوست دارید به نفع چیزی است که به شما کمک می کند تا به هدفتان نزدیک شوید. چند بار در زندگی نیاز داریم که بگوییم؟ “من می دانم که دوستت دارم ، اما تو برای من خوب نیستی ، مهم نیست که چقدر در کوتاه مدت احساس خوبی داری.”

من می دانم که شمارش کالری استرس زا ، ناامید کننده ، چشم بازکننده ، کشنده است و صادقانه بگویم ، می تواند آنقدر اضطراب را در برخی افراد ایجاد کند که منجر به عادات غذایی نامناسب می شود. با این حال ، من معتقدم که ما به آن اشتباه نگاه می کنیم.

شمارش کالری ، در حالی که به شما کمک می کند تا در خط بمانید ، باید تحقیق باشد. برای من ، دلیلش این بود که احساس می کردم می توانم سیب زمینی سرخ کرده سیب زمینی سرخ کرده بتی کراکر را بخورم – من در مورد آن سیب زمینی احمقانه زیاد صحبت می کنم ، زیرا هیچ یک از مواد اولیه واقعی نبود. چربی ، منبع واقعی سیری ، حذف شد. پروتئین موجود در پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین رفته است. با تمام کالری که خوردم ، برای ظرفی که ظاهراً باید سیب زمینی ، پنیر ، شیر و ادویه جات ترشی جات باشد (چیزی که من هستم اکنون: من هنوز می دانم که هنوز احساس می کنم می توانم تمام تابه را بخورم. اولین باری که از ابتدا سیب زمینی درست کردم ، به سختی یک چهارم تابه را خوردم. تصور اینکه کل غذا را بخورم حالم بد می شود وقتی این را می نویسمبه

هنگام وارد کردن اطلاعات خود ، از خود بپرسید: آیا بعد از خوردن این غذا سیر شده بودم؟ آیا وقتی می توانستم غذای سیر کننده تر و احتمالاً بسیار خوشمزه تر داشته باشم ، ارزش این همه کالری را داشت؟ آیا این انتخاب درستی بود؟

وقتی این س questionsالات را از خود می پرسید ، به مغز خود راه های جدیدی برای ارزیابی غذای بدن خود می دهید. پرت کرد؟ آیا این کار شما را تا وعده بعدی غذا ادامه داد؟ یا قند خون خود را بالا برده اید ، تصادف کرده اید و سپس با خوردن چیز شیرین دیگری از یک تصادف رهایی یافته اید؟

شمارش کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما همچنین باید از اطلاعاتی که از خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا انتخابهایی را که برای ادامه مسیر لازم است انجام دهید ، درک کنید. و توضیح دهید که چرا با غذاهای قدیمی ، غذاهای قدیمی ، وعده های قدیمی و همه چیز قدیمی خداحافظی می کنید.

خیلی زود ، اینها انتخاب هایی هستند که شما به تنهایی و بدون خواندن برچسب یا باز کردن قفل تلفن خود انجام می دهید. شما می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید ، زیرا می دانید که سس سفید به تنهایی 500 کالری نرم است. شما متوجه خواهید شد که نان ایده بدی است زیرا با این واقعیت ترکیب می شود که با نرم کننده های خمیر تهیه می شود که باعث می شود وزن آن بیش از کالری زیاد و بسیار غیر واقعی به نظر برسد. (دلیلی وجود دارد که در بسیاری از نقاط بی نهایت است). اگر بدانید هر چیزی که سرخ شود یا پخته شود ، حرکت بدی است واقعا اگر می خواهید شیرجه بزنید ، انتخاب های شما را شکل می دهد. چرا می دانی؟ همانطور که به دنبال آن هستید و درس خود را بیاموزید.

بنابراین شما باید برای همیشه حساب کنید. نه ، اما گاهی اوقات خود را در حال نیاز به شارژ مجدد و طبیعی می دانید. یا گاهی اوقات به طور تصادفی وزن اضافه می کنید ، با کمی بازگشت به کالری خود می توانید بفهمید چه چیزی اشتباه بوده و کجا.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای تعیین هدف خود از حفظ مسیر شخصی خود استفاده کنید ، طبیعتاً برای مدت طولانی در کنترل کروز خواهید بود و خلبان ماشین شما به طور کامل تنظیم می شود تا درک جدیدی از نحوه غذا خوردن را منعکس کند. به و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از این بابت سپاسگزار خواهد بود.

(خوب ، این چیزی نیست که من همیشه می گویم ، اما خیلی نزدیک است: LOL!)

اطلاعات بیشتر در مورد شمارش کالری:



دیدگاهتان را بنویسید