آیا بعد از رژیم گرفتن زندگی وجود دارد؟ بله زیباست


زمان خواندن. 4: دقیقه

اگر رژیم نمی گیرید پس چه؟ این سوال زمانی به ذهن شما خطور می کند که تصمیم می گیرید زمان بیرون آمدن از ویلچر رژیم غذایی است ، اما مطمئن نیستید که چه چیزی است زندگی بعد از رژیم مانند خواهد بود و دلایل زیادی برای ترک رژیم غذایی معروف به کاهش وزن عمدی وجود دارد.

  • شاید از چرخه باخت-بازیابی-باخت خسته شده اید؟ رژیم یویو یا آیا (به درستی) نگران هستید که ادامه یویو به سلامت جسمی یا بهزیستی احساسی شما کمک نمی کند؟
  • خسته ای؟ من هرگز مطمئن نیستم چه بخورمبه آیا این غذا بد است؟ آیا آن غذا خوب است؟ آیا بسته به این که شما در مورد تغذیه سالم صحبت می کنید یا برای کاهش وزن صحبت می کنید ، پاسخ ها تغییر می کند؟
  • شاید از احساس چنین احساسی خسته شده اید نمی تواند به طور کامل زندگی کند وقتی به رژیم ادامه می دهید شما یا رژیم می گیرید یا با شروع به پهنای باند ذهنی که می توانید به چیز دیگری اختصاص دهید ، شروع رژیم غذایی جدید را در نظر بگیرید. همچنین ، هنگامی که رژیم دارید ، برای شما دشوار است که به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بروید بدون اینکه نگران این موضوع باشید که آیا “اجازه” خوردن چیزی را دارید.
  • یا متوجه شده اید که رژیم گرفتن به شما این امکان را می دهد که از کنترل کامل به “کاملاً خارج از کنترل” برسید؟ این: چرخه غذا را محدود کنید این برای سلامتی شما خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، گناه!) و این به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که می توانید در انتخاب غذای خود آرامش پیدا کنید.
چگونه می توان از رژیم غذایی خارج شد

به طور کلی ، وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. خلاء سمت چپ را پر می کنید. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، می توانید بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم به قطع رژیم گرفتید ، می توانید ورزش را شروع کنید غذای شهودی بنابراین ، شما می توانید یاد بگیرید که قوانین رژیم محدود کننده را با راهنمایی نکات طبیعی گرسنگی و سیری بدن خود جایگزین کنید. اگر رژیم غذایی شما سالها یا دهه ها سوء تغذیه بوده است ، ممکن است بخواهید راه هایی را برای حل آن شروع کنید. احترام به بدن به جای نفرت از بدنبه

سالها (یا دهه ها) از قوانین خارجی پیروی می کنید ، چه چیزی ، چه موقع ، چقدر بخورید.

  • شروع کنید بازگرداندن اعتماد به نفس در مورد آنچه بدن شما در مورد غذاهایی که هنگام نیاز به خوردن احساس می شوند و مقدار مورد نیاز آن احساس خوبی دارد درست
  • فرا گرفتن: بدن خود را به خاطر کارهایی که انجام می دهد قدر بدانید نه نحوه عملکرد آن ، بدن شما را از درون به جای اینکه همیشه از بیرون به خود نگاه کنید احساس می کنید.
  • با اتفاقات یا تجربیاتی که شما را به دیتلند برانگیخت ، آشتی کنید، که اگر بتوانید قضاوت خود را با خودخواهی عوض کنید ، روان تر است.
  • در صورت پشت سر گذاشتن غذا (یا انحراف از غذا) یادگیری راه های جدید برای مقابله با احساسات دشوار ، هدف اصلی شما در گذشته بوده است.

این کار ممکن است دشوار باشد ، اما در غیر این صورت مهم است خلاء باقی مانده فقط با توقف رژیم غذایی می تواند شما را به سرزمین دیتانک بکشاند. وقتی یک روز نامطلوب در بدن دارید ، وقتی یک شلوار مناسب شما نیست ، وقتی احساس نفخ می کنید (به میلیون ها دلیل ما می توانیم احساس نفخ کنیم) ، به راحتی می توان تمایل به “اصلاح” مسائل با رژیم غذایی را احساس کرد.

منابعی که به شما در جهت یابی دوره جدید کمک می کند

هرچه مدت زمان بیشتری رژیم بگیرید ، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا کاملاً تسلیم شوید. منظور من نه تنها تصمیم گیری در مورد عدم ادامه رژیم های دیگر ، منظورم خلاص شدن از ذهنیت رژیم غذایی ، قوانین رژیم غذایی داخلی است. بله ، ممکن است نه رژیم غذایی آگاهانه ، اما همچنان رژیم ناخودآگاه انجام شود. من همیشه آن را می بینم.

اینجاست که بسیاری از مشتریان 1 در 1 من وقتی شروع به کار با من می کنند ، گیر می کنند. آنها تعجب می کنند که چرا اینقدر بر بدن خود وسواس دارند ، زیرا رژیم را کنار گذاشته اند ، بنابراین اکنون همه باید خونسرد باشند ، درست است؟ جایی است که قضاوت درباره خود می تواند با شرمندگی وارد شود. اگر در آن حد وسط آشفته گیر کرده اید ، در اینجا کتابهایی را به مشتریان خود توصیه می کنم – همه کسانی که می خواهند رژیم را کنار بگذارند – در آینه ، به یک رابطه متعادل و مسالمت آمیز با غذا ، غذا و با آنها بروید. بدن

  • “غذای شهودی. رویکرد ضد انقلاب ضد انقلاب “(و دفترچه کار): ایولین تریبول ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “وابستگی رادیکال. چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه (برای تغییر بهتر) زنده ماند و پیشرفت کرد؟ “
  • لیندسی کایت ، دکتری σi Lexi Kite، Ph.D.
  • “غذای شکست ناپذیر. با غذا صلح کنید ، زندگی خود را تغییر دهید. ” Alisa Rooms ، MS ، RD
  • کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست حاوی پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان همکار آمازون خریدهای با کیفیتی انجام می دهم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است که در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. ابرقدرت های او عبارتند از: نقض افسانه های تغذیه و توانمندسازی زنان برای احساس بهتر در بدن خود انتخاب غذایی که لذت ، غذا و سلامتی را فراهم می کند.

چاپ این پست: چاپ این پست:

دیدگاهتان را بنویسید