آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


و امروز می خواهم در مورد این موضوع صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات) غذای سالم و رژیم غذایی و …) ، اما ما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه مطلوب بود ما آن را دریافت نکردیم.

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

مشکلات عصبی و استرس می توانند انرژی مورد نیاز شما را تأمین کنند بدن خود را عوض کنید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست ها روبرو خواهد شد.
در مورد نقش استرس در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال ، رانندگی در سفر ، در محل کار و تحت استرس و)

بنابراین این کاری است که ما باید انجام دهیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، بیشتر مصرف آن را محدود می کند و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما غافل از وزنش کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم: “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟” می گویند ما می خوریم.

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، ما چه می کنیم؟ یکی از راه حل هایی که ما ارائه می دهیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در رهایی از استرس بهت خوش بگذره ، آماده باش

بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما در تهیه یک لیست شخصی کمک کنند.

روی صندلی بنشینید ، پاها را روی کف پا بگذارید ، چشمان خود را ببندید ، استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی باغ خوب است)

بکشید یا رنگ کنید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید