آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟


اکثر مردم وقتی غذای جدیدی را شروع می کنند ، 10 نفر از 10 نفر آنها با 3 وعده غذایی اصلی استاندارد و 2 پیش غذا ، یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 پیش غذا شروع می کنند. چرا؟ زیرا این چیزی است که در جهان اعتدال به ما توصیه می شود. با این حال ، خوردن این تخم مرغ م theثرترین نشان داده نشده است.

در واقع ، تحقیقات نشان می دهد که اگر شما به همان میزان کالری در 24 ساعت مصرف کنید ، هیچ تفاوتی بین متابولیسم فردی که در روز ششم غذا می خورد و آن فردی که در روز سوم غذا می خورد ، وجود ندارد.

بنابراین چرا باید این ایده را به خود مشغول کرد که “من روزانه شش وعده غذا می خورم تا متابولیسم را تقویت کنم؟” خوب ، بسیاری از مشتریان در گذشته شنیده بودند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما گرسنه می شود ؛ به جای استفاده از غذا برای انرژی ، ذخیره آن را به شکل چربی شروع می کند.”

اجازه دهید به شما اطمینان دهیم که در زمان کوتاهی اتفاق نمی افتد.

پاسخ ساده به اینکه چرا این موضوع اینقدر محبوب شده است. تعصبات غذایی و افسانه هایی که هرگز نمی میرند.

بگذارید آنچه را که در کار با بسیاری از مشتریان خود می بینم به شما بگویم.

خوردن میان وعده سه بار در روز در صورت نیاز (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) احتمالاً برای سازگاری بهترین کار را می کند ، به طور کلی احتمال پرخوری (یا خوردن کالری زیاد) را کاهش می دهد. آره.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خوریم ، این فرصت را داریم که غذای زیادی بخوریم ، به ویژه اگر در طول روز دائماً گرسنه باشیم. اگر تا زمانی که می توانیم غذا بخوریم ، تا زمانی که احساس سیری نکنیم (که معمولاً وقتی کمتر غذا می خوریم) ، احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

بیشتر اوقات ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که همه افراد در طول روز به غذا فکر می کنند.

چقدر زمان تا وعده غذایی یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید 2 وعده غذایی را بسته بندی کرده و بعد از ظهر که 5 ساعت به سر کار می روم با خود ببرم؟

آیا باید ساعت مچی را روی گوشم بگذارم تا بدانم دقیقاً چه موقع غذا بخورم؟

به نظر می رسد زمانی که 3 برابر بیشتر غذا در طول روز بخوریم مفیدترین است. این به ما این امکان را می دهد که به جای خوردن آنقدر که معده خود را سیر نگه داریم ، “پر” و “پر” احساس کنیم. همچنین آزادی روانی بیشتری در مورد غذا داریم. به این ترتیب ما دائماً به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم زیرا 6 تا 5 ساعت زمان داریم تا بدن ما این جمله را شروع کند. باز گرسنه ام.

این می تواند نمایشی برای شما باشد.

اما این آزادی! به ویژه برای کسانی که مدتهاست به “رژیم” و “محدودیت” فکر می کنند.

آنچه من می گویم این است که ما هنوز مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند باید سه بار به آنها غذا داده شود عالی و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر دائماً احساس می کنید که غذا بر کل روز شما غلبه دارد ، به نظر می رسد که سیر نیستید ، شاید ارزش تغییر آن را داشته باشد.

چالش ما برای شماست.

به جای خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز ، به یک میان وعده بزرگتر بروید و احساس خود را ببینید. فقط باید درک کنید که این ترفند ساده بازی را برای شما تغییر می دهد.

سلامت و شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید