آیا واقعاً گرسنه هستم؟ به دنبال علائم جسمانی گرسنگی باشید


آیا واقعاً می توانید علائم جسمانی گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه موقع در غذا غذا بخورید؟ به اندازه کافی امکان پذیر است ، اما بسیاری از مردم چنین نیستند ، و آنها همچنان س toال خود را می پرسند. “آیا واقعاً گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از این افراد هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

جهت دهی به علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما افراد زیادی مشغول هستیم ، از بسیاری جهات ، ما اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم که گرسنگی را دقیقاً احساس کنیم یا بپذیریم. و گاهی اوقات ما فقط نمی دانیم چه حسی دارد.

ما در اینجا بسیار در مورد مراقبت از خوردن معقول در Nutrition Stripped صحبت می کنیم ، یک نفر سپس آن را اینجا بازی می کند. وقتی ما معقول غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید ، ما احمقانه غذا می خوریم) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی چیزی است که واقعاً انتخاب های غذایی ما را هدایت می کند.

برای کمک به شما در این مورد ، ما به شما می آموزیم که چگونه بیشتر مراقب باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید غواصی را در مورد چرایی اهمیت غذا خوردن متناسب با گرسنگی شروع کنیم.

چرا می توان علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص داد؟

در تمام طول روز بدن ما در تماس مداوم با ما است تا به ما بگوید چه زمانی به انرژی نیاز داریم ، چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. علائم گرسنگی ما مسئول این امر است.

هورمون های مسئول تحریک این سیگنال های سیری-گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری) هستند.

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را تجربه می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه متأسفانه در طول زمان برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن علائم فیزیکی می کنند یا احساس خود را فراموش می کنند. برنامه ، کمبود زمان ، استرس و رژیم های غذایی بسیاری از عوامل شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را نادیده می گیریم یا متوجه آن نمی شویم ، زنجیره ای از رویدادها آغاز می شود.

ما می توانیم به گرسنگی شدید برسیم و کنترل غذا را از دست بدهیم ، بی خوابی ، نفخ و پرخوری هنگام غذا خوردن را تجربه کنیم ، همیشه بیش از حد یا به اندازه کافی. لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما واقعاً می خواهیم با علائم فیزیکی گرسنگی آشنا شویم.

علائم فیزیکی عمومی گرسنگی

وقتی گرسنگی خود را بررسی می کنید: سیگنال های سیری ، می توانید بفهمید که واقعاً گرسنه هستید به انرژی نیاز دارید.

شایع ترین علائم فیزیکی گرسنگی در زیر ذکر شده است.

خستگی کمبود کمبود انرژی

چه زمانی احساس کردید که تازه از آن خارج شده اید؟ آیا از داشتن یک خواب راحت خسته شده اید؟ بی حال ، اگرچه شما کار خاصی انجام ندادید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما همچنان بر بدن تمرکز می کنیم که به انرژی نیاز دارد. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. وقتی غذای کافی (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند کاملاً شکننده باشد.

کارهای روزمره کمی سخت تر است ، ما فقط نمی توانیم از آن خارج شویم. تنها راه نجات خوردن غذاهای مغذی است.

دفعه بعد که احساس خستگی و کمبود انرژی می کنید ، حتماً بررسی کنید که آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است.

ناراحتی معده

این آسان است ، اینطور نیست؟

اگر معده شما غرغر می کند یا می لرزد ،: آن درد شدید را احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، صرف نظر از رژیم غذایی ، سم زدایی یا پاک کننده ای که به شما می گوید این دستورالعمل ها را برای x ساعت نادیده بگیرید ، این کار نمی کند و واقعی نیست.

وقتی آن درد را احساس می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه های معده وقتی خالی هستند منقبض می شوند. دفعه بعد ، وقتی روی شکم هستید ، به آن گوش دهید.

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و زمان زیادی را بدون غذا می گذرانیم ، سطح قند خون کاهش می یابد. اکنون که قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد تا به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، رگ های خونی ممکن است منقبض شده و فشار خون افزایش یابد. نتیجه نهایی؟ سردرد:

همچنین ، هنگامی که قند خون ما پایین است ، معمولاً برای ما لرزیدن و احساس افراط وجود دارد.

اگر اغلب با دست دادن احساس سرگیجه می کنید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم جسمانی گرسنگی باشد.

مه مغزی نمی تواند تمرکز کند

این دو نیز با قند خون پایین ارتباط دارند. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی مورد نیاز برای عملکرد طبیعی را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مه آلود کند. ممکن است احساس کنید افکار شما کمی کندتر از حد معمول هستند ، یا ممکن است نتوانید همانطور که می توانید بر کارهای عادی تمرکز کنید.

بدن شما با انجام یک سطح فرعی سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش سطح قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک پذیری

همه آن را احساس کردند “جا رختی” قبل از. هنگامی که شما دقیق ، تحریک پذیر ، ناامید هستید ، گاهی اوقات بدون هیچ دلیل مشخصی مستقیماً مشکل می کنید. آیا واقعاً نگران چیزی هستید؟ چیزی اشتباه است: نه ، فقط گرسنگی است.

بدن شما دارای انرژی کم و تغذیه است ، بنابراین یک بار قند خون پایین است. وقتی قند خون ما پایین است ، برای ما بسیار آسان تر است که بدون هیچ دلیل واضحی از نظر احساسی واکنش نشان دهیم.

اگر متوجه شدید که اغلب زمانی که بدون غذا به مدت طولانی می روید این اتفاق می افتد ، می تواند یکی از علائم فیزیکی گرسنگی در بدن شما باشد.جا رختی “ یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است با گرسنگی اشتباه گرفته شوند ، اما وجود دارد “گرسنگی سر”

اما اگر فکر کنیم نشانه جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، در حالی که در واقعیت چیز دیگری است ، چه می شود؟ ما به این می گوییم “گرسنگی سر”.

گرسنگی سر زمانی است که یک موقعیت ، احساس یا احساس خاص باعث واکنش به غذا می شود.

در زیر متداول ترین نشانه هایی است که ما آنها را صدا می کنیم: گرسنگی سربه

خواسته های ناگهانی

کی تصادفاً با خود فکر کردید؟ [insert craved food item here]”کاملاً ناگهانی؟”

این یک میل است. در حال حاضر ، قبل از غوطه ور شدن در این حالت ، سناریوهای آناتومیکی خاصی وجود دارد که ممکن است هوس ها را برانگیزد و در واقع ممکن است با گرسنگی جسمانی همراه باشد. بنابراین ، اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، هنوز یاد نگرفته اید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواسته های خود ، می توانید به اینجا بروید.

اما بیشتر اوقات طعم و تجربه غذایی که ما میل داریم غذای فیزیکی از طریق غذا است. وقتی ما فقط می خواهیم غذا بخوریم ، اگر شما بخواهید ، این یک نشانه است گرسنگی سربه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که برای بهتر شدن غذا بخورید؟ آره، گرسنگی سربه

حالا من می گویم که این یکی کمی پیچیده است. گرسنگی جسمانی به دلیل خستگی کاملاً امکان پذیر است. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و هیچ نشانه جسمانی از گرسنگی نشان نمی دهیم ، غذا همچنان می تواند خوب به نظر برسد.

وقتی در اثر احساسات یا عواطف به دنبال غذا می رویم ، در واقع سیگنال های گرسنگی بدن را نمی شنویم.

استرس بدون آدرس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است. ما می توانیم همین کار را در زمان استرس و خستگی انجام دهیم.

استرس ناخوشایند است ، خوشایند نیست. از سوی دیگر ، خوردن غذاهای خوشمزه راحت و بسیار لذت بخش است. عادت به خوردن در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما خوردن را استرس می نامیم.

وقتی استرس بدون رسیدگی باقی می ماند ، طوفان می کند ، ما به دنبال راههای سریع و آسان برای تسکین آن هستیم. غذا یکی از آنهاست. گرسنگی در نتیجه استرس یک درمان است گرسنگی سر نه گرسنگی فیزیکی

او تقویت می شود

بالاخره ما احساساتی داریم. آیا تا به حال احساس ناراحتی ، عصبانیت ، افسردگی یا ناامیدی کرده اید که فقط نیاز به تهیه کوکی داشته باشید؟

پس از دو مثال آخر ، به نظرم می توان به راحتی متوجه شد که این مثال چگونه است گرسنگی سر استرس درست مانند استرس است ، وقتی احساسات برطرف می شوند ، می توانیم آنها را از طریق غذا خلاص کنیم.

یاد بگیرید که با علائم جسمانی گرسنگی کنار بیایید

هدف در اینجا این است که واقعاً با گرسنگی شخصی خود هماهنگ شوید ، حتی با علائم سیری. برای آشنایی با علائم جسمانی گرسنگی ، مرتباً احساس می کنید. وقتی این کار را می کنید ، می توانید به راحتی عاقلانه غذا بخورید.

در روش تغذیه آگاهانه ، اعضای ما ابزارهایی را ارائه می دهند: منابعی را برای توسعه این مهارت در تنظیم سیگنال های گرسنگی بدن خود فراهم می آوریم تا بتوانند بر اساس ویژگی منحصر به فرد خود بدانند چه موقع غذا بخورند ، چه چیزی بخورند و چقدر بخورند. نیازهای آن زمان

این یک مهارت قوی است

دیدگاهتان را بنویسید