ایده های آسان برای غذای تابستانی – Osinga Nutrition:


تابستان زمان بسیار خوشی است ، به ویژه در این زمان عجیب جهان. به نظر می رسد تابستان امسال بسیار گرم است ، بنابراین شما نمی خواهید وقت زیادی را در آشپزخانه بگذرانید در حالی که وسایل اتاق را گرم می کنند.

به همین دلیل امروز غذاهای مورد علاقه برای تابستان را برای شما می آورم. آنها نیاز به حداقل استفاده از دستگاه دارند زیرا به سرعت مخلوط می شوند.

  1. SALADS GALORE – تابستان چیزی شبیه سالاد تازه و ترد نمی گوید. طعم های متعدد را بشناسید و از طعم بدون گرما لذت ببرید.
  2. غذای یخچال – ما عاشق آشپز خوب هستیم ، اما گاهی اوقات نمی خواهیم تمام هفته آن را بخوریم. بنابراین ما یک یخچال غذا می سازیم که تا زمانی که زمان پختن نداریم ، به مدت یک هفته عالی کار می کند.
  3. صبحانه چه چیزی ساده تر از شانه کردن مواد و سپس انداختن آن در یخچال است؟ این دقیقاً همان کاری است که من برای بلغور جو دوسر یک شبه انجام می دهم – فوق العاده است.
  4. روز بال منتظر است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذا را برش دهید ، آن را روی یک ورقه پخت قرار دهید … و ما به تنور می رویم. چی راحت تر؟
  5. BLENDER JUICES / SMOOTHIES – مرطوب شده و برای دوستان من تغذیه شود. آنها را به صورت دسته ای دسته بندی می کنم ، حداقل 3 روز خوب می مانند.
  6. غذای F – همیشه جایی برای این غذاهای سرگرم کننده وجود دارد. آنها باید هر هفته از شما جدا باشند

به من اطلاع دهید که کدام یک از این دستور العمل ها را می خواهید امتحان کنید.

پای چوپان با عدس سیب زمینی شیرین

زمان آماده سازی: 10: دقیقه

زمان پخت: 50: دقیقه

  • 1: پوند سیب زمینی سفید
  • 1: پوند سیب زمینی های شیرین
  • 3: قاشق سوپخوری کره گیاهی
  • 1: قاشق سوپخوری روغن آووکادو
  • 1: پیاز بریده شده
  • 3: میخک ها سیر بریده شده
  • 2: فنجان ها سبزیجات منجمد
  • 2: فنجان ها عدس کنسرو شده فشرده و سیل
  • 2: قاشق چایخوری آویشن تازه
  • تا 425 درجه فارنهایت گرم کنید

  • سیب زمینی ها را پوست گرفته و به نصف برش دهید. در یک قابلمه بزرگ بریزید و با آب پر کنید تا فقط پوشانده شود. روی حرارت متوسط ​​تا زیاد بجوشانید. روی آن را بپوشانید و 20 تا 30 دقیقه بپزید یا چاقو را خیلی ملایم بکشید.

  • وقتی پخته شد ، بازگشت را به تابه برگردانید. با پوره سیب زمینی له کنید و کره گیاهی اضافه کنید. کنار بگذارید.

  • روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ گرم کنید. وقتی داغ شد ، پیاز و سیر را اضافه کنید تا کمی قهوه ای شود (حدود 5 دقیقه).

  • وقتی قهوه ای شد ، سبزیجات یخ زده را به همراه 1/4 فنجان آب یا آب سبزیجات به تابه اضافه کنید. حرارت دهید تا سبزیجات منجمد شوند. عدس پخته و آویشن را به مدت 1-2 دقیقه به تابه اضافه کنید تا طعم آن ترکیب شود. کمی با پوره سیب زمینی له کنید تا غلیظ شود.

  • مخلوط سبزیجات و عدس را به یک چهارم قالب چرب شده با کره منتقل کنید. روی آن را با سیب زمینی پوره کنید.

  • به مدت 15 دقیقه در فر بپزید. کباب را به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی ها سرخ شوند اضافه کنید.

  • قبل از سرو بگذارید سرد شود.

ماکارونی پخته شده هموس

زمان آماده سازی: 10: دقیقه

زمان پخت: 40: دقیقه

  • 1: پینت گوجه گیلاسی
  • 1: کدو سبز بریده شده
  • 1: حبه های سیر خرد شده
  • 1: فلفل قرمز بریده شده
  • 1/2: فنجان گوجه فرنگی خشک شده
  • 1/2: فنجان هوموس
  • 1: قاشق سوپخوری روغن زیتون
  • 8: oz ماکارونی: خشک شده
  • 1: قاشق چایخوری پونه کوهی
  • 1: قاشق چایخوری ریحان خشک شده
  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید ، سپس گوجه فرنگی گیلاس ، حبه سیر ، کدو سبز ، فلفل قرمز ، گوجه فرنگی خشک و 1 قاشق چایخوری روغن زیتون را در یک ظرف پخت بزرگ اضافه کنید.

  • یک چاه در وسط ظرف پخت خود درست کنید و هموس خود را اضافه کنید. هوموس را با ریحان خشک شده ، پونه کوهی و روغن زیتون باقی مانده بریزید ، سپس آن را در فر قرار دهید تا به مدت 30-40 دقیقه یا تا زمانی که گوجه فرنگی ها آبدار و آبدار شوند ، بپزد.

  • در همان زمان ، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بپزید.

  • وقتی سبزیجات و هوموس پخته شدند ، گوجه فرنگی و سیر خود را کاملاً با چنگال له کنید تا آب آنها کاملاً از بین برود ، سپس با هوموس مخلوط کنید تا سس غلیظ تری به دست آید. ماکارونی پخته شده را مخلوط کنید و لذت ببرید.

آب سبز

  • 1: فنجان اسفناج
  • 1/2: موز منجمد
  • 1/2: انبه: منجمد
  • 1: قاشق چایخوری آب لیمو
  • 1: فنجان اب

جو دوسر نارگیلی توت فرنگی

  • 1/2: فنجان جو دوسر
  • 1/2: فنجان شیر بادام
  • 1/2: فنجان ماست سبزی یا یونانی
  • 2: قاشق سوپخوری دانه های شیعه
  • 1: فنجان توت فرنگی بریده شده
  • 1: قاشق سوپخوری آب افرا
  • 2: قاشق سوپخوری نارگیل خرد شده

سالاد توفو کبابی

زمان آماده سازی: 10: دقیقه

زمان پخت: 10: دقیقه

  • 1: مجموعه ای از سالاد های آماده به دو قسمت تقسیم می شود
  • 8: oz توفو
  • 4: قاشق سوپخوری نشاسته ذرت
  • 2: قاشق سوپخوری روغن آووکادو
  • 2: قاشق سوپخوری سس باربیکیو
  • توفو را به مکعب برش دهید. آنها را به طور مساوی روی یک سطح صاف قرار دهید ، مانند یک حوله کاغذی یا یک حوله تمیز. روی آن را با یک لایه دستمال کاغذی بپوشانید ، یک ورقه پخت را روی آن قرار دهید و سپس چیزی سنگین مانند یک کتاب بزرگ یا یک تابه چدنی بگذارید. 15 دقیقه فشار دهید.

  • در حالی که توفو در حال فشردن است ، سالاد را که بین دو ظرف قرار دارد دنبال کنید.

  • در یک کاسه فلزی متوسط ​​، نشاسته ذرت ، کره و سس باربیکیو را مخلوط کنید. مکعب های فشرده توفو را داخل آن بریزید. می توانید آنها را روی حرارت متوسط ​​به مدت 10 دقیقه سرخ کنید یا آنها را در یک ماهیتابه به مدت 13 دقیقه در دمای 390 درجه فارنهایت بپزید.

  • با مجموعه ای از سالادهای پخته شده توفو ترکیب کنید. لذت بردن!

دیدگاهتان را بنویسید