ایده های میان وعده گیاهی برای بارداری


لیست نهایی ایده های میان وعده سبزیجات خوشمزه و مغذی برای بارداری. انواع تنقلات خانگی مورد علاقه من و همچنین فهرستی از گزینه های بسته بندی شده عالی را خواهید یافت.

گنجاندن برخی از میان وعده ها در رژیم غذایی می تواند راهی عالی برای افزایش نیازهای تغذیه ای شما در دوران بارداری باشد. البته ، جایی برای جشن وجود دارد (بستنی گیاهی؟

یک زن باردار به چند کالری اضافی نیاز دارد؟

نیاز به کالری در سه ماهه اول تغییر چندانی نمی کند ، اما در سه ماهه دوم و سوم قبل از بارداری 15-20 درصد افزایش می یابد. زنان باردار باید حدود 340 کالری اضافی در سه ماهه دوم و 450 کالری اضافی در سه ماهه سوم مصرف کنند. من هرگز نتوانستم کالری خود را بشمارم ، هرگز ایده مشاوره به مشتریان را دوست نداشتم. حتی در دوران بارداری ، من فقط علائم گرسنگی را نشان دادم تا مطمئن شوم که به اندازه کافی غذا می خورم. اگرچه من یک عادت را تغییر داده ام ، اما افزودن میان وعده های بیشتر از قبل برنامه ریزی شده به رژیم غذایی و کمک به من در افزایش کالری و پروتئین در سه ماهه آخر.

میان وعده خوب بارداری چیست؟

مانند هر زمان دیگری در زندگی ، می خواهید بر غذاهای غنی از مواد مغذی تمرکز کنید تا بیشترین استفاده را از میان وعده خود ببرید. از آنجا که نیازهای روزانه شما به بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن ، ویتامین C ، ویتامین B6 ، اسید فولیک و ویتامین B12 در طول دوران بارداری افزایش می یابد ، برنامه ریزی یک میان وعده که شامل برخی از مواد مفید است ، یک استراتژی عالی است. (البته حتماً مولتی ویتامین قبل از تولد مصرف کنید). سعی کنید میان وعده هایی را تهیه کنید که حاوی مقداری پروتئین نیز باشد ، مخصوصاً اگر در دوران بارداری از رژیم گیاهخواری یا گیاه خواری پیروی می کنید. نیازهای پروتئینی مانند کالری نیز با بهبود وضعیت بارداری افزایش می یابد. در ماه چهارم بارداری ، به گیاهخواران توصیه می شود تا 28 گرم پروتئین در روز مصرف کنند. این میزان 10 درصد بیشتر از 25 گرم پروتئین توصیه شده برای افراد غیر گیاهخوار / گیاهخوار است تا قابلیت هضم کمی کمتر پروتئین های گیاهی را جبران کند.

یک میان وعده خوب بارداری شامل موارد زیر است:

  • میوه و سبزیجاتآنها نه تنها سرشار از فیبر هستند ، بلکه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین A و C ، کلسیم ، روی و غیره هستند.
  • پروتئین گیاهیگردو ، دانه ها ، کره گردو ، شیر سویا و لوبیا (یعنی هوموس / ادامام / نخود فرنگی ترد) راهی عالی برای ترکیب پروتئین در میان وعده سبزیجات هستند. گردو ، دانه ها و حبوبات نیز منبع بسیار خوبی از روی هستند که معمولاً در بسیاری از رژیم های غذایی ما وجود ندارد ، اما می تواند برای رشد نوزاد و وزن سالم هنگام تولد مهم باشد.
  • فیبر:بسیاری از افراد در دوران بارداری دچار یبوست می شوند ، بنابراین استفاده از میان وعده های غنی از فیبر در رژیم غذایی می تواند به شما در منظم ماندن کمک کند. میوه ها ، سبزیجات ، لوبیا ، غلات سبوس دار همه فیبر بالایی دارند.
  • چربی های سالمگردو ، دانه ها شامل کره گردو در میان وعده های شما به این معنی است که شما از چربی های پلی و غیر اشباع سالم برای قلب برخوردار خواهید بود که نوزاد شما به آن نیاز دارد. شامل دانه های شاهدانه اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 3 هستند که برای رشد مغز نوزاد مهم هستند.

در اینجا برخی از تنقلات خانگی مورد علاقه من ، از جمله دستور العمل های زیادی که قبلاً در وبلاگ به اشتراک گذاشته ام ، آمده است. در پست زیر لیستی از میان وعده های مورد علاقه من خریداری شده از فروشگاه را خواهید دید ، زیرا ما آن را می پذیریم. شما همیشه زمان یا انرژی لازم را برای تهیه همه چیز در خانه ندارید.

مافین موز شکلاتی دوگانه وگان از نزدیک

بیسکویت و نان.

برای پروتئین / چربی اضافی با کره بادام زمینی یا بادام بپاشید.

لقمه خمیر شیرینی کره بادام زمینی

لقمه های میان وعده ، میله ها و کوکی ها.

قطره / اسپرد خانگی.

نان تست غلات کامل.

  • آووکادو شکسته – همه چیز ادویه ای برای کوکی ها است
  • کره بادام زمینی ، موز خرد شده و قلب کنف
  • پنیر خامه ای گیاهی کایت هیل ، خیار نازک بریده ، نمک ، فلفل
  • کره بادام و انواع توت های تازه

میوه تازه و کره گردو.

  • سیب خرد شده و کره بادام زمینی یا کره بادام (با چرخاندن آن جذابیت بیشتری پیدا می کند) سیب ناچوس!)
  • موز با کره بادام زمینی و قلب کنفی
  • خرما Medjool با کره بادام زمینی ، نمک دریا و لکه های کاکائو پر شده است

دکاف لات یا شکلات داغ.

  • آن را با شیر سویا تهیه کنید تا پروتئین اضافی دریافت کنید. ما این را خریدیم کف شیر (پیوند پیوندی) حدود یک سال پیش و از آن زمان به بعد شما عاشق تهیه لاته قهوه ای هستید که ارزش کافی شاپ را دارد. من از آن برای تهیه اسپرسو استفاده می کنم پرس هوایی چون ما اسپرسو ساز نداریم.
  • همچنین می توانید تراش های فومی یا شکلات داغ را در مخلوط کن درست کنید. اینجا مورد علاقه من است شکلات داغ نعناع گیاهیبه (این در اوایل بارداری تکرار شد زیرا زمان کریسمس بود).
  • نکته: برای اطمینان از دریافت روزانه 1000 میلی گرم کلسیم ، از شیرهای گیاهی غنی از کلسیم استفاده کنید.
اسموتی انبه Cilantro:

اسموتی:

برای افزایش پروتئین از شیر سویا به جای شیر بادام استفاده کنید یا پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود را اضافه کنید. مقداری چربی سالم به یک یا دو قاشق غذاخوری کره گردو ، قلب کنف یا دانه های چیا اضافه کنید. اگر مخلوط کن قوی دارید ، چند عدد بادام هندی را اضافه کنید. من اغلب این کار را انجام می دهم.

ایده های میان وعده خوشمزه تر.

  • بادام ها
  • هموس: سبزیجات
  • ماست گیاهی ، میوه و: گرانول خانگیمن در حال حاضر عاشق ماست گیاهی Siggi هستم زیرا حاوی پروتئین بیشتری نسبت به بسیاری از ماست های گیاهی دیگر است.
  • پاپ کورن خانگیمن فقط 1 1/2 قاشق غذاخوری پاپ کورن را به کیسه ناهار کاغذی قهوه ای اضافه می کنم ، آن را چند بار تا می کنم و در مایکروویو قرار می دهم. بسیار ساده و بسیار ارزان تر از خرید کیسه های پاپ کورن مایکروویو.
  • Tortilla Chips als Salsa OR Guacamole:
  • پودینگ موکا چیادانه های چیا منبع عالی فیبر ، پروتئین و چربی های سالم برای قلب هستند
  • غلات کوچک و شیر سویا. من شیر سویا را ترجیح می دهم زیرا پروتئین بیشتری نسبت به سایر شیرهای گیاهی دارد.
  • برداشت روزانه: (به هم پیوسته): من عاشق اسموتی و تنقلات برای میان وعده های آسان هستم ، که برای شما نیز مفید است. از کد استفاده کنید: بدهی: برای دریافت 25 دلار از اولین جعبه خود

پیش غذا از فروشگاه مورد علاقه خریداری شده است.

این محصولات از طریق پیوندهای وابسته به آمازون به آنها متصل می شوند.

پیوندها: وگان شدن: انتشار جامع Brenda Davis ، RD و Vesanto Melina ، MS ، RD:



دیدگاهتان را بنویسید