با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را از بین ببرید – دکتر رویا خادمیان


1871453 186 - با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را از بین ببرید

با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را از بین ببرید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی اغلب میان وعده می خورید ، وقت آن است که رژیم غذایی خود را مرور کنید غذاهای غنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذای اشباع شده یک غذای کامل و فرآوری نشده است که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم است. این مقاله شما را با چهار غذای سالم و مغذی آشنا می کند که می توانید برای کنترل گرسنگی از آنها استفاده کنید.

1:بهآجیل

گردوها متعلق به دسته مواد غذایی پر کننده هستند و می توانند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شوند. گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است ، سرشار از مواد مغذی مانند کلسیم شامل هر سه عنصر کلان اقتصادی پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. مخلوطی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام ، فندق را امتحان کنید. مصرف این نوع آجیل طیف وسیعی از مواد مغذی را برای شما فراهم می کند.

2:بهماهی

میزان بالای پروتئین اسیدهای چرب امگا 3 در ماهی (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) راهی عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب Se باعث تقویت سلامت قلب و حمایت از سلامت مغز می شوند. جالب است بدانید ماهی علاوه بر سیری ، در بالا بردن و بهبود روحیه نیز مثر است.

3:بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. مطالعه ای در سال 2011 سیری افرادی را که در شام تخم مرغ ، تخم مرغ و سیب زمینی می خوردند ، آزمایش کرد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی تأثیر سیری بالاتری دارد. برای استفاده کامل از ارزش غذایی تخم مرغ ، باید از زرده و سفیده تخم مرغ برای امگا 3 و حداکثر پروتئین استفاده کنید.

4:بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که سبزیجات دارای فیبر بالا هستند ، اما می توانند به راحتی مصرف غذا را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سبزیجات با رنگ های مختلف را امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری کنید: میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید