برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن. 6: دقیقه

وقتی چیزی را می خواهید ، احتمالاً آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا مورد نظر شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، یک خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت / ویژگی (یک پیانیست کنسرت کلاسیک یا یک خوراک شهودی).

بگذارید روی آخرین میل به خوردن شهودی متوقف شویم. من به بسیاری از مردم کمک کرده ام که غذا را بطور مستقیم یاد بگیرند و تقریباً هیچ کس مانند آب اردک با آن رفتار نمی کند. در جاده B برخورد وجود دارد. سوئیچ ها وجود دارد. احساس بالا رفتن از کوه وجود دارد. من نگرانی هایی مانند “احساس می کنم پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … احساس می کنم کاملاً برگشتم” را می شنوم. (البته ، من می شنوم ، “فکر می کردم رفتن به آن شام برایم سخت خواهد بود ، اما من واقعاً توانستم از غذا لذت ببرم ، با رضایت ، نه سیر.”

شرایط خاصی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، آماده می شوم پاریس، نه به این دلیل که من از حضور در هواپیما به مدت حدود 11 ساعت لذت می برم ، حتی اگر سعی کنم با کتاب ، فیلم و لباس راحت پرواز را تا حد ممکن لذت بخش کنم. اما در بسیاری از موارد ، این واقعاً مهم است مسافرت رفتنبه این شامل یک سفر خوردن بصری است.

سفر بی پایان ، قسمت 1:

یکی از دلایل احتمالی سفر بزرگ این است که این سفر پایانی ندارد. برای مثال ، فرض کنید می خواهید در یک کنسرت کلاسیک پیانیست شوید. این رویای شماست. شما مطالعه می کنید ، تمرین می کنید ، تمرین می کنید ، مطالعه می کنید ، یک روز در کارنگی هال اجرا می کنید. هورا! (خوب ، احتمالاً ابتدا در مکانهای کوچک کنسرت اجرا کرده اید ، اما هنوز).

البته ، شما به سطح بالایی از حرفه رسیده اید ، اما آیا این است؟ سفرت تموم شد؟ خیر شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3 تا 4 ساعت در روز کار می کنند و حتی بالرین های اولیه کلاس های روزانه ای را برای بهبود مهارت ها و تکنیک های خود برگزار می کنند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که موسیقی را احساس نمی کنند ، یا وقتی قطعه ای را که صدها بار قبلاً زیبا اجرا کرده اند می نوازند ، اشتباه می کنند. شاید او در جایی که تکنیک آنها کامل است اجرا کند ، اما آنها به اندازه کافی روی آن سرمایه گذاری نکرده اند. به طور مشابه ، یک رقاص در بالای رشته خود ممکن است مجروح شود یا عملکرد ضعیفی داشته باشد زیرا در خارج از صحنه با مشکلات شخصی جدی روبرو می شود.

در مورد خوردن بصری نیز چنین است. نیاز به مطالعه و تمرین دارد. زندگی عملی. جایی که من متوجه می شوم مردم هنگام خواندن غذای بصری اما در واقع مهارت هایی مانند گرسنگی ، کنار آمدن و برقراری صلح با همه غذاها را تمرین نمی کنند. آنها از نظر فکری “درک” می کنند ، اما متوجه می شوند که در حالی که از نظر فنی مجاز به خوردن تمام غذا هستند ، اما هنوز در خوردن آن احساس گناه می کنند. مسلم – قطعی غذا. به عبارت دیگر ، “اجازه” آنها برای خوردن بیشتر شبیه مجوز جعلی بود.

سفر بی پایان ، قسمت دوم:

حتی اگر به درستی بتوانید بگویید که یک خورده شهودی هستید ، شما آن را مطالعه کرده اید ، از آن استفاده کرده اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را درونی کرده اید ، آن را از دستان خود پاک نمی کنید ، بلکه خود را “تمام شده” اعلام می کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم زندگی می کنید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است زیرا همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست. به نظر می رسد این طبیعی است زیرا اکثر مردم اهل خوردن بصری نیستند. ما به طور جمعی در آبهای رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه در آبهای خوردن بصری.

در حال حاضر کارهایی وجود دارد که می توانیم برای بهبود کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم ، انجام دهم ، و من در واقع این کار را توصیه می کنم.

  • دنبال کردن افراد و گروه ها در رسانه های اجتماعی که از خوردن بصری ، پذیرش همه بدن و مراقبت از خود مثبت حمایت می کنند.
  • ادامه گوش دادن به پادکست ها و خواندن کتاب هایی در این زمینه ، همانطور که احتمالاً زمانی که به طور فعال از فرهنگ رژیم غذایی دور می شدید ، مطالعه می کردید.
  • ادامه مرزهای صحبت و رژیم غذایی درباره وزن دیگران.
  • در ادامه کنار آمدن با میزان گرسنگی سیری و نزدیک شدن به غذا با درجه احتیاط.

با ادامه تعامل فعالانه با مهارتهای دریافتی و بصری و بدن خود : اطراف خود را با منابعی احاطه کنید که شما را به تغذیه شهودی و فلسفه های مرتبط مرتبط می کند و به شما کمک می کند تا در مسیر خود نسبتاً هموار حرکت کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت به مسیر اصلی خود بازگردید ، با دلسوزی به خود ، قضاوت نکردن هنگام برخورد با مانع ، یا زندگی شما را از حرکت دور می کند.

سرعت برخورد می کند ، می چرخد ​​و به جلو می چرخد

فرض کنید شما قبل از شروع عادات غذایی بصری خود یک خوراک عاطفی جدی بودید. سپس ، با خوردن بصری ، شما توانستید انواع جعبه ابزار ایجاد کنید ، بنابراین تغذیه احساسی دیگر گام اصلی شما در شرایط سخت نبود. اما پس از آن بدترین روز را خواهید داشت. و در جستجوی راحتی ، مستقیماً به سراغ غذا می روید. کمتر از حد توان خود تلاش نکنید.

خوب ، این اتفاق می افتد. احساسات زیادی احساس کردید ، به غذا روی آوردید. شاید این واقعا بهترین انتخاب آن زمان بود (خوردن بصری اصل شماره 7: با مهربانی بر احساسات خود غلبه کنید) ، شاید شما فقط فکر نمی کردید. به سرعت گیر برخورد کردی شما به چیزی رسیدید که واقعاً نمی خواستید انجام دهید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورده اید: این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که وقتی روی چیزی تمرکز می کنیم ، مسیر رسیدن به آنجا کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، واقعاً طرز فکر فرهنگ رژیم است.به در مورد “من این رژیم را شروع می کنم ، سپس هفته ای X پوند کاهش می دهم ، سپس در وزن موردنظر خود قرار می گیرم ، همه چیز فقط هلو خواهد بود.” این ایده آنقدر اشتباه دارد که برای به اشتراک گذاشتن آن یک پست کامل وبلاگ طول می کشد. اما کافی است به این نکته بسنده کنیم که فارغ از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم ، همه ما خواهیم مرد ، کمی در زندگی کاملاً خطی است. بنابراین چرا غذاهای مختلف رابطه صلح آمیزتری با بدن شما دارند؟

گاهی اوقات ، مقصد بخشی از سفر است

بیایید به قیاس پاریس-پاریس برگردیم. (چون پاریس). بنابراین سفر با هواپیما هدف شما نیست. این فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است. اما وقتی می آیید (منظورم به جز جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود می نشینید یا در Airbnb خود؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه ، شما برای درس خواندن بیرون بروید.

و امیدوارم کاری را که من برای اولین بار در پاریس انجام دادم انجام ندهید. به این معنی که یک لیست دقیق از کارها و صحنه هایی که شما نیز سعی می کنید به آنها بچسبید داشته باشید ، حتی اگر خسته هستید ، “هی ، به این کافه کوچک زیبا نگاه کنید.

نه ، امیدوارم به معماری ، نقاشی ها ، محصولات خانگی مختلف Monoprix ، جایی که این خیابان کوچک سنگی فوق العاده منتهی می شود علاقه مند باشید ، چگونه می توان دوچرخه سواری با کفش های پاشنه بلند انجام داد ، خواه شرکت شکسپیر کات باشد (( این گربه بالا است)) به شما اجازه می دهد امروز او را نوازش کنید و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند بسیار شگفت انگیز باشند و در عین حال نسبتاً ارزان باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد به مسیر پیچ در پیچ خود تبدیل می شود. (تنها تأیید سفرهای ما به پاریس در حال حاضر این است که ما هنگام رسیدن یک شبه در یک بیستروی واقعی ، اما نه مجلل ، غذا می خوریم ، همیشه همیشه چهارشنبه عصر به لوور می رویم و بازدید خود را از اتاق مجسمه بزرگ به پایان می بریم و به همین مدت می مانیم. ، تا زمانی که آنها به معنای واقعی کلمه ما را بیرون کنند. عشق من به این مجسمه ها به اندازه آنها ابدی است).

وقتی یک ماشین جدید یا خانه جدید می خرید ، آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ خیر البته خدمات و خدمات وجود دارد ، اما شما همچنین با ماشین سفر می کنید و خانه خود را به خاطر می آورید. این نیز بخشی از سفر است.

غذای نهایی اندیشه

بنابراین وقتی در مسیر تغذیه بصری و پذیرش بدن هستید ، همه چیز به همین ترتیب پیش رفت و ناگهان اینطور نیست ، طبیعی است. یا ، در حالی که منتظر هستید تا از اتوبوس پیاده شوید ، و در عوض خود را در یک جاده آهسته با حرکت آهسته می بینید ، که این نیز طبیعی است.

سفر به همان اندازه طول می کشد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ مقصد نهایی و مطلق وجود ندارد. هیچ خط پایان وجود ندارد. رکوردهای گلزنی وجود ندارد. این شامل آرامش بیشتر غذا ، پذیرش بیشتر (یا احترام یا عشق یا رهایی) ، ترحم بیشتر به خود ، کنجکاوی بیشتر به زندگی شما می شود. این یک شکست تدریجی در یادگیری فرهنگ رژیم غذایی است که شما را در هر استراحت یا کامیونی که پشت سر می گذارید کمی عقب می گذارد (و هنگام درخواست پیاده روی از گرفتن آن خودداری می کنید).

بیایید امیدوار باشیم که هرگز از یادگیری یا رشد دست نکشیم. و این شامل یادگیری درباره خودمان است تا بتوانیم رشد و پیشرفت کنیم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است که در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. ابرقدرت های او عبارتند از: نقض افسانه های تغذیه و توانمندسازی زنان برای احساس بهتر در بدن خود انتخاب غذایی که لذت ، غذا و سلامتی را فراهم می کند.

چاپ این پست: چاپ این پست:

دیدگاهتان را بنویسید