بلافاصله با چربی دور شکم و پهلو خداحافظی کنید


چربی شکمی و دلایل مختلفی دارد ، از جمله رژیم غذایی نامناسب ، عدم تحرک و استرس. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به حذف چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتیجه برسید یا هیچ یک از روشهای بالا بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما معرفی می کنیم.
Slim fit و derm-up وسایلی هستند که در مدت زمان کوتاهی به طور کامل بدون نیاز به دارو چربی دور شکم و بدون ران را بدون سوزاندن می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی وجود دارد.

چربی احشایی. نوع چربی که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی. نوعی چربی که در زیر پوست تجمع می یابد.

اثرات چربی داخلی بیشتر از چربی های زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند تا به از بین بردن چربی شکم کمک کنند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

چربی شکم

اضافه وزن یکی از شایع ترین علل بیماری های مختلف است. چربی اضافی در ناحیه شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها از جمله بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند ضعف را افزایش دهد. ؟ ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری های کبدی ، پوکی استخوان

علت ایجاد چربی شکمی و جانبی چیست؟

عوامل مختلفی باعث چربی شکم می شوند که شایع ترین علل چربی شکم هستند.

1. مصرف زیاد الکل

مصرف بیش از حد الکل می تواند منجر به تعدادی از مشکلات جسمی و بیماری ها ، از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل چربی شکم را افزایش می دهد ، بنابراین کمر و شکم در مردان افزایش می یابد.

الکل سلولهای تنظیم کننده اشتهای مغز را تحریک می کند و در نتیجه گرسنگی کالری بیشتری دریافت می کند. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قندهای اضافی هستند که وزن شما را افزایش می دهد.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در کنترل و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فرد در معرض خطر یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

بیشتر مردم هنگام استرس شروع به غذا خوردن می کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در شکم و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در افزایش وزن نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک ممکن است بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

وقتی ژنتیک عامل چربی شکمی است: اضافه وزن ، می توانید از روشهای غیر تهاجمی و قطره ها و دستگاه های لاغری برای رسیدن به وزن متعادل استفاده کنید. اساس کار این دو دستگاه انرژی گرمایش فرکانس رادیویی است ، آنها فرآیند سوزاندن و برداشتن چربی های شکمی ، چربی های جانبی را به صورت کاملاً غیر تهاجمی انجام می دهند.

4. رژیم غذایی نامناسب

شیرینی ها ، مانند کیک ، شیرینی ، نوشیدنی ها ، مانند نوشابه ، آب میوه ، می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​توانایی چربی سوزی شوند.

کمبود رژیم های کربوهیدرات دار غنی از پروتئین نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند تا مدت بیشتری سیر شود و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند تمایل بیشتری به خوردن دارند.

به خصوص چربی های ترانس باعث التهاب و در نتیجه اضافه وزن می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود و انواع کیک و بیسکویت یافت می شود.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای غلات کامل از چربی های سالم غیر اشباع چند تایی و سالم استفاده کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و “کمبود خواب” ارتباط وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. کم خوابی و کیفیت پایین خواب ، عوامل مهمی در افزایش چربی شکم هستند. کمبود خواب مناسب می تواند منجر به خوردن غذا یا پرخوری احساسی شود.

6. شوخی به ذهن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن نمی تواند به طور مستقیم چربی شکم را افزایش دهد ، اما یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که ناشناخته یا درمان نشده باقی می مانند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. عدم نوشیدن آب کافی

برای حفظ آمادگی جسمانی باید آب کافی بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است ، با این حال ، بسیاری از مردم به نوشیدنی های شیرین ، چای و آب میوه علاقه دارند.

نوشیدنی های قندی باعث افزایش کالری و قند در بدن می شوند و می توانند چربی شکم را افزایش دهند. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود ، در حالی که نوشیدن آب به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

واقعیت این است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود ، شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی های پر قند و پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9: بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، وزن خود را افزایش می دهید. بی تحرکی باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و دنده به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده مصرف کنید و از کربوهیدراتهای پیچیده استفاده نکنید

بهتر است به جای خوردن کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای ، مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید. مصرف این نوع کربوهیدرات برای از بین بردن چربی شکم. آن کمک می کند

بر خلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به سیری طولانی مدت کمک کرده و شما را مجبور به خوردن کمتر می کند. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای غنی از فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

۱۱- به غذا توجه نکنید

تمرکز بر غذا و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

ذهن آگاهی در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را کنترل کرده و در نتیجه کالری کمتری دریافت کنید. بنابراین به گرسنگی و سیری بیشتر توجه می کنید ، سرعت و انحراف کمتری می خورید و تأثیر غذا را بر ذهن و سلامتی خود درک می کنید. خوردن با ذهن به حفظ جسمانی شما کمک می کند: ذهنی و روش م effectiveثر برای کاهش وزن.

۱۲- انتخاب نکردن اصلا ورزش

انتخاب یک ورزش م effectiveثر برای لذت بردن کار سختی است. خوشبختانه ، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و بارهای سنگین عضلانی و اسکلتی اجتناب می کند.

انجام هر روز پیلاتس حتی می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به سطح تمرین خود انتخاب کنید ، به علاوه پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی ها و همچنین جلوگیری از سازماندهی مجدد آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند یک کیلوگرم وزن در هفته کاهش دهید تا کاهش وزن به صورت تدریجی و مداوم انجام شود.

تغییرات رژیم غذایی و کنترل میزان غذایی که می خورید با ورزش همراه است فعالیتهای اضافی برای سوزاندن چربی برای از بین بردن چربی شکم و اطراف ران.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز ، غلات کامل و چربی ها و چربی های اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

منابع پروتئینی مانند تخم مرغ ، ماهی و مرغ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

لوبیا و سیر با کاهش چشمگیر کالری روزانه به شما کمک می کند تا سیر بمانید.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و زوال چربی شکم نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کنید.

برای جلوگیری از چربی شکم و دنده باید چه کنیم؟

هرگز صبحانه را حذف نکنید. نخوردن صبحانه باعث می شود غذاهای ناسالم را در طول روز انتخاب کنید ، حتی چاقی در طول زمان. علاوه بر این ، صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه شما در طول روز غذای کمتری می خورید. شروع روز خود با یک صبحانه سالم سرشار از کربوهیدرات و پروتئین باعث می شود مدت بیشتری سیر بمانید.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل انتخاب خوبی برای شام است. توصیه می کنیم سالاد میوه یا سبزیجات خود را بخورید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، شام ، بسیار مهم است. متابولیسم به تدریج کند می شود ، بنابراین بهتر است برای شام غذای سبک تری بخورید.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. میان وعده های سالم شامل میوه ها و سبزیجات است که کالری کمی دارند و مرطوب کننده هستند.

چگونه چربی شکم را از بین ببریم؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در قسمت های خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این جراحی ها لیپوساکشن نام دارد.

در حین لیپوساکشن ، جراح ماده ای مانند ران را به منطقه مورد نظر تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شوند. سلولهای چربی با جذب خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط در مناطق خاصی اعمال می شود ، علاوه بر این ، بدون تغییر در شیوه زندگی ، احتمال عود سلول های چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که دارای اضافه وزن کمی یا متوسط ​​هستند توصیه می شود.

سایر مراحل کاهش وزن در بزرگسالان نیز وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا تنظیم ناف ، که برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند مناسب است ، تجمع چربی در شکم و دنده ها ایجاد می شود. اگر چاق هستید و چربی زیادی در ناحیه شکم خود دارید ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک در ناحیه شکم یا مفصل ران یک موضوع بسیار شخصی است ، اما قبل از هرگونه تصمیم گیری ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکمی و جانبی شامل موارد زیر است:

خطرات بیهوشی

کبودی

تغییرات در حساسیت پوست که می تواند حفظ شود

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، ضربه به قلب و ریه ها

تجمع مایعات

عفونت:

عملیات باید بازنگری شود

التهاب مداوم

بهبودی آهسته زخم

جوانسازی پوست آسوم بدتر شدن سلولیت

· التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض جانبی و خطرات احتمالی قبل از انجام هر روش مورد بحث قرار می گیرد.

از بین بردن چربی های شکمی و جانبی با دستگاه های مداری
Slim Fit و Derm Up:

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه م effectiveثر در کاهش وزن هستند که کار خود را به روشی کاملاً غیرتهاجمی و م doثر انجام می دهند. اساس هر دو دستگاه رادیوفرکانسی گرمایش است. با استفاده از این دو دستگاه برای از بین بردن چربی شکم در اتاق عمل ، بیهوشی ، هیچ زخمی وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد جلویی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید