بهترین مکمل های تناسب اندام متقابل || بهترین مکمل برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین مکمل ها برای ورزش های متقابل / بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس

تمرینات متقابل منجر به ضرب و شتم بدن شما می شود. مصرف: بهترین مکمل متقاطع برای ورزشکاران این می تواند از سفر شما پشتیبانی کند: آن را به سطح بعدی برسانید. پیدا کردن کسی در مورد آن رویداد سخت است کراس فیت: آنها چیزی نشنیدند. و تعجب آور نیست. CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم قدرت استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خستگی یا آزردگی شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس کانتری این ضروری است.

حتما بخونید. CrossFit چیست؟

هرچه سریعتر و م effectivelyثرتر از این جلسات تمرینی شدید بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود تمرین بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان رژیم غذایی مناسب وجود ندارد که به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای بالا بردن سفر شما آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران صحرایی

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی برای ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد بهترین مکمل های متقاطع برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است. تحقیقات جامع تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بازیابی بین تمرینات و سطح مقطع ماهیچه ها (اندازه) را نشان داده است. مطالعات اخیر نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت کمک کند. این رویای یک ورزشکار متقابل است.

در صورت لزوم. 3 تا 5 گرم قبل از تمرین و بعد از روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم در روزهای بدون تمرین در اولین تمرین خود مصرف کنید.

مکمل بتا آلن با کیفیت بالا برای ورزشکاران در سراسر کشور

این اسید آمینه به عنوان یک پرکننده عالی برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما امکان می دهد از انرژی بیشتری برای تمرین استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تاخیر اندازد و مدت زمان ورزش را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که وقتی با کراتین ترکیب شود ، تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد.

در صورت لزوم ، 2 تا 3 گرم قبل از ورزش ، ترجیحاً همراه با کراتین.

پروتئین آن

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع جزء اصلی علاقه مندان به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل های متقابل ورزش است. پروتئین آن برای هضم سریع طراحی شده است ، که به بهبود ماهیچه ها کمک می کند ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است ، که باعث می شود پس از یک تمرین کامل مکمل شود. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که به دنبال استفاده از آن برای کاهش وزن هستند کمی کاهش دهد.

در صورت لزوم. عمدتاً به عنوان مکمل قبل (20 تا 30 گرم) بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از بهبود بعد از تمرین استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین آن را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان بهترین مکمل برای ورزشکاران متقاطع قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن.

مکمل ورزش کراس فیت. ال کارنیتین:

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند ، بنابراین می توانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، لبنیات و کارنیتین آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت لزوم ، 1 تا 2 گرم دو بار در روز ، نزدیک به زمان تمرین.

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به بازسازی بافت ها ، بازسازی ، منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند بهتر بخوابد ، و در نتیجه آرامش می بخشد. هر دو بعد از یک تمرین سخت سریعتر بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را افزایش می دهند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس کانتری در نظر گرفته می شوند.

در صورت لزوم:

مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف مقداری ویتامین / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” بدهد که ممکن است در طول تمرینات بسیار شدید مورد نیاز باشد. با این شرایط سخت ورزشی ، یک مولتی ویتامین / مواد معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن مورد نیاز است ، بنابراین می تواند به درستی کار کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و کمبودهای تغذیه ای را برطرف کند. تسکین استرس و سایر ناهنجاری هایی که شما را از حالت عادی دور می کند. به

در صورت لزوم. یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت را به عنوان بهترین مکمل تمرینات متقابل خود در پایان روز همراه با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، در طول خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسب را برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره آینده دارد.

حتما بخونید. اطلاعات جامع در مورد ورزشهای صحرایی

برنامه مکمل اضافی برای ورزشکاران کراس کانتری

مکمل توصیه شده: ساعت چند است؟
کراتین گرم قبل از تمرین 3-5-3 گرم و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین آن 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و هیچ زمان دیگری نمی توانید یک وعده غذایی معمولی بخورید
ال کارنیتین: 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران متقابل

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین ، باید مرحله “بارگیری” را انجام دهید. درست است ، آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید ، سپس دوز “نگهدارنده” را برای هفته ها ادامه دهید. با این حال ، مطالعات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل از ورزش مشابه نتایج مشابهی در پایان چندین مطالعه دارد. این امر نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، بلکه دستگاه گوارش شما را نیز آسان می کند.

گاهی اوقات طی چند دقیقه پس از مصرف بتا آلان ، احساس سوزش روی پوست ایجاد می شود. دلیلش چیست؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث آتش سوزی و خارش آنها می شود. علت احتمالی دیگر (شاید علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و در نتیجه قرمزی پوست ایجاد می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت از بین بروند.

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

به طور خلاصه ، بله. حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگام انجام تمرینات سنگین روزهای هفته به کمی “بیمه” به شکل مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. علاوه بر این ، یک رژیم متعادل همیشه می تواند بر برنامه ، تغییرات شغلی و / یا زندگی شما و همچنین استرس بر رژیم غذایی شما تأثیر منفی بگذارد.

من به عنوان یک ورزشکار صحرایی ، عضله سازی زیاد ندارم. چرا به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، سایر بافتهای حیاتی مصرف شده در طول ورزش را پر می کند و به روند بهبود کلی کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA همان مصرف منیزیم و روی به طور جداگانه است؟

بله ، اما اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود ، محیط ایده آل را برای روی و منیزیم برای انجام وظایف خود تسهیل می کند. اما بله ، خرید برخی از محصولات به همان خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که محصولات معتبر خریداری کرده اید.

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده سایر مقالات در صفحه دفترچه خاطرات کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید