بهترین میان وعده هایی که هنوز غذاهای کامل هستند – Raina Dawn Lutz



در پست: [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربه خود را از یادگیری بیش از یک دهه پیش به اشتراک می گذارم که خوردن غذاهای کامل به این معنا نیست که من فقط باید تمام غذاهایم را بدون پختن بخورم ، یا اینکه فقط در بازار غذاهای کامل می توانم غذا بخورم.

اما خوردن غذاهای کامل به معنای خوردن غذاهایی است که هنوز به طبیعت نزدیک یا بسیار نزدیک هستند. بیشتر غذاهایی که پخش یا تغییر نکرده اند … یا فقط کمی تغییر کرده اند. این به این دلیل است که همه میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه ها (همه مواد مغذی و فیبر) در حال حاضر توسط مادر طبیعت کاملاً مرتب شده اند و بدن انسان به طور موثر روی غذا کار می کند: که به شکل طبیعی خود است یا بسیار نزدیک به آن.

وقتی بدن می بیند که چیپس های روغنی ، نمکی یا شکر سفید سیب زمینی از دریچه پایین می آید ، باید هضم آن را بیشتر انجام دهد ، زیرا قسمت هایی از غذا از دست رفته است. اگر به جای آن غذاهای کامل انتخاب کنیم ، کار گوارشی بدن را آسان تر می کنیم ، بقیه زندگی ما را آسان می کند. و واقعاً حس خوبی دارد. پاشیدن تمام این غذا روی کل رژیم غذایی ما (یا کل آن!) همچنین از مغز و سلامت روانی ما حمایت می کند. من دوست دارم PRO خام تازه (اساساً مورد علاقه من ، آن خون Okanagan) را در طول تابستان بخورم ، اگر تا به حال مرا در محیطی غیرحرفه ای دیده اید ، به احتمال زیاد آن را می خورم 🙂

خوراک مختصر؛ اوه ، من دوست دارم بسیاری از ما “تنقلات” را غذای ناخواسته در نظر بگیریم زیرا “سریع” با “غذای ناخواسته” مرتبط است. اما به من اعتماد کن فست فود اصلاً نباید به معنی غذای با کیفیت کمتر باشد ، بلکه به این معنی است که ما به تنقلات مختلف فکر می کنیم.

در اینجا تعدادی تنقلات وجود دارد که من آنها را دوست دارم:

میان وعده های عالی کاملاً قابل قبول از غذاهای کامل.

دیدگاهتان را بنویسید