بهترین نوجوان برای کاهش وزن درمان کاهش وزن نوجوانان _من و رژیم


هر مرحله از رشد انسانی یک فرایند شگفت انگیز و تحسین برانگیز است ، و مردم در هر مرحله از زندگی برای مراقبت از سلامتی به مراقبت خاصی احتیاج دارند. نوجوانی متأسفانه یکی از حساس ترین دوره های زندگی است ، زیرا در این مرحله نوجوان تغییرات جسمی زیادی را تجربه می کند ، این تغییرات ، به عنوان ریشه های درخت سالم آینده او را تقویت می کند ، آنها قطعاً به مراقبت و رژیم غذایی خاصی نیاز دارند. سالم و متعادل.

بنابراین ، در صورت داشتن نوزاد جدید در مهد کودک ، دریغ نکنید و مطمئن شوید که رژیم متنوع را در نظر بگیرید: او می تواند انرژی لازم را از غذا و نوشیدنی و مواد مغذی از عادات رفتاری و خوردن دریافت کند. برای اینکه یاد بگیرید چگونه به نوجوان خود اجازه دهید به درستی رشد کند ، و چگونه می بینید که در سنین جوانی چگونه رشد می کند ، مقاله زیر را حتما بخوانید.

امروزه ، با توجه به زندگی صنعتی مدرن ، متأسفانه چاقی در بین کودکان و نوجوانان گسترش یافته است ، بسیاری از خانواده ها نگران این هستند که نوجوانانشان در حال افزایش وزن هستند ، به ویژه در این دوره ، به دلیل رشد و بلوغ ، از حساسیت خاصی برخوردار است. به نظر می رسد که تنها کلید سلامت جوانان و جوانان فقط یک رژیم غذایی سالم و مغذی است. اگر می خواهید بچه های چاق تربیت کنید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن نوجوانان چیست؟

خوب است بدانید که تغذیه سالم به معنای از دست دادن غذاهای خوشمزه ، به ویژه محبوب نوجوانان نیست. فقط به نوجوان خود بیاموزید که غذاهای چرب و نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه های شیرین ، کیک و شکلات را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که این غذاها نباید برای نوجوانان حذف شوند ، فقط باید کمتر و به جای استفاده از روش جایگزینی آنها با مواد مغذی و ویتامین ها ، کمتر مصرف شوند. یکی از مهمترین مواد مغذی برای رشد جوانان آهن ، ویتامین D و کلسیم است. شما باید توجه داشته باشید که چه غذاهایی در رژیم غذایی شما وجود دارد که در نوجوان خود قرار دهید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای کاهش وزن نوجوانان تنها راه حل این مشکل است. در اینجا نکاتی برای کمک به نوجوانان سالم و کاهش وزن در دوران نوجوانی آورده شده است.

رژیم لاغری نوجوانان

صبحانه را از دست ندهید

رژیم گرفتن به معنای حذف صبحانه یا گرسنگی نیست. حذف وعده های غذایی به کاهش وزن شما کمک نمی کند ، زیرا در دوران بلوغ به رشد شما آسیب می رساند ، زیرا مواد مغذی مهم را از دست می دهید و به دلیل گرسنگی ، ممکن است در طول روز تحریک پذیرتر شوند. برو سراغ تنقلات. صبحانه همچنین به شما در دریافت ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ سلامتی کمک می کند.

5 وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید

میوه ها و سبزیجات منابع بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که بدن شما در دوران نوجوانی به آن نیاز دارد. خوردن حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات در روز اشتهای شما را کاهش می دهد. بنابراین بهترین غذا برای رژیم گرفتن ، دوران نوجوانی است.

میان وعده های سالم تری بخورید

مصرف غذاهای پرکالری ، نوشیدنی هایی مانند شیرینی ، شکلات ، کیک ، کلوچه و نوشابه های شیرین را کاهش دهید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را مرطوب کنید

به یاد داشته باشید که در دوران نوجوانی ، بدن شما باید روزانه 6 تا 8 لیوان مایع بنوشد. – آب سخت و شیر هر دو از نوشیدنی های سالم هستند. برای کاهش وزن در دوران نوجوانی ، هنگام نوشیدن آب میوه مراقب باشید ، زیرا حتی اگر طبیعی باشد ، حاوی مواد حاوی قند است. کل نوشیدنی های مخلوط آب میوه ها ، آب سبزیجات و اسموتی های شما نباید از 150 میلی لیتر در روز تجاوز کند ، که تقریباً به اندازه یک لیوان کوچک است.

رژیم بارداری Ob برای نوجوانان

همانطور که افزایش وزن در دوران نوجوانی باید کنترل شود ، درمان کاهش وزن و بلوغ در نوجوانان نیز باید کنترل شود. که در زیر ذکر شده است.

آیا نوجوان شما احساس خستگی می کند؟

یکی از شایع ترین علل کاهش وزن و ضعف جسمانی نوجوانان ، به ویژه در دوران بلوغ ، کمبود آهن و سایر ویتامین های مورد نیاز بدن است. اگر نوجوان شما ، به ویژه دختران نوجوان ، زود خسته شود ، ممکن است کمبود آهن داشته باشد. دختران نوجوان به ویژه در معرض کمبود آهن هستند زیرا در دوران قاعدگی آهن خود را از دست می دهند. بنابراین ، آنها فقط به عنوان آخرین راه حل به این موضوع متوسل می شوند. این منابع خوب شامل گوشت قرمز ، غلات کامل و نان های صبحانه غنی از آهن است. کلسیم آمین ویتامین D همچنین یک ماده مغذی بسیار مهم برای درمان کاهش وزن و ضعف نوجوانان است که در انواع محصولات لبنی وجود دارد. منابع غنی ویتامین D را از دست ندهید. علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی کمبود سه ویتامین یکی از دلایل کاهش وزن نوجوانان در نوجوانان است. (عکس اینفوگرافیک)

  • کمبود آهن ، به ویژه در دختران نوجوان
  • کمبود ویتامین D
  • کمبود کلسیم

از رژیم های لاغری خودداری کنید.

رژیم های لاغری که نوید کاهش وزن سریع را می دهند ، امروزه به دلیل تبلیغات ناسالم در دنیای مد ، بسیار محبوب شده اند. اما مراقب باشید ، زیرا اغلب از نظر تغذیه ای مواد مغذی متعادل نیستند. این بدان معناست که می توانید برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را در نتیجه این رژیم ها از دست دهید. رژیم های شیک همچنین بیشتر بر نتایج کوتاه مدت تمرکز می کنند ، بنابراین در نهایت وزن شما باز می گردد. خوشبختانه می توانید از متخصصان رژیم غذایی متخصص در سایت من برای دریافت رژیم غذایی سالم کمک بگیرید. آنها رژیم های استاندارد و سالم را با توجه به قد ، وزن ، جنسیت و سن به شما ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید