بهترین نکات برای یک سبک زندگی سالم


مردم اغلب احساس می کنند که سعی می کنند بین زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات ، لیست های بی پایان کارها تعادل ایجاد کنند.

چگونه می پرسید ، آیا از من توقعی برای خوردن ARO وجود دارد؟

می بینید ، واقعاً زمان آن زمان نیست.

اولویت ها عبارتند از:

من با افراد زیادی صحبت می کنم که می گویند مشغول آشپزی هستند یا مشغول انتخاب چیز سالم تری هستند ، وقتی وقت دارند دو یا سه قسمت از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در آن شب تماشا کنند.

آیا آشنا به نظر می رسد؟

من درک می کنم که مردم (من 100٪ مقصر آن هستم) اغلب بیش از حد مشغول هستند ، بنابراین در نهایت چیزی را در حال فرار ، نوارهای پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده …

اما در واقع ، اگر این به عنوان “هنجار” شما اتفاق بیفتد ، باید چیزی بدهد. و سلامتی شما همیشه باید به اندازه کافی در لیست کارهای شما باشد. شما برای مراقبت از عزیزان خود به انرژی و سلامتی نیاز دارید.

در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید.

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح بیدار شوید و روز خود را با یک لیتر آب شروع کنید. روز خود را با حداقل 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید ، شما یک سوم راه هستید. در صورت لزوم بقیه را در کیف خود حمل کنید ، آن را فشار دهید.

2. میان وعده های سالم بخورید. اگر وسوسه ای وجود دارد و شما آماده نیستید ، مقاومت برای شما سخت تر خواهد بود. بادام ، کره گردو ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و غیره را مصرف کنید…

3. صبحانه بخورید. این شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، به احتمال زیاد در طول روز کافئین می خواهید و قند را برای انرژی می خواهید و اگر دارای ترکیبی خوب از پروتئین: چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند.

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید. طالبی سبز را با اسفناج ، همه در سیر و روغن زیتون در نظر بگیرید. یوم!

5. در صورت امکان از مصرف سس خودداری کنید. به جای آن ساده باشید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6. از چربی نترسید. چربی مورد نیاز همه سلول های ماست. لازم نیست باشد. یک الزام است.

7. ضمیمه. تعداد کمی از آنها در واقع کلان خرد مورد نیاز خود را به صورت روزانه دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص ضد بارداری استفاده می کنید ، باید مکمل مناسب b مصرف کنید. این قرص سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد. چیزهای وحشتناک

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، هوای تازه بخورید ، قهوه بنوشید ، به پادکست ها گوش دهید ، کتاب بخوانید. “کار” شما هرچه باشد ، بروید آن را انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. خودت راحت برو با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که احساس خوبی دارند ، افکار خوبی دارند و از سخنان شما قدردانی می کنند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، در برابر سطح آنها تعظیم نکنید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی در مورد غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما ، به عنوان والدین می توانید با اطمینان بدانید.

ایکس:



دیدگاهتان را بنویسید