“بیش از بدن” راهنمای آرامش بدن است که به آن نیاز دارید


زمان خواندن. 4: دقیقه

“کتاب های زیاد ، زمان بسیار کم” شعر من برای دهه ها بوده است. اگر بتوانم ساعات بیشتری در طول روز ایجاد کنم ، می خواند. این امر در مورد داستانهای تخیلی همانقدر صادق است که در مورد کتابهایی که اطلاع رسانی یا روشن می کنند.

بنابراین وقتی شنیدم که خواهران دوقلوی Lindsay و Lexi Kaitner ، هر دو بنیانگذار دکتری Beauty Redefined ، اولین کتاب خود را نوشتند ، “بیشتر از یک بدن. “بدن شما یک ابزار است ، نه یک تزئین.” من این را در ذهن خود قرار دادم تا بالاخره لیست را بخوانم.

این کتاب می توانست از آن فهرست حذف شود ، اما لیندو بیکن نیز اینطور است. برای نظر در مورد پست پس از مرور آخرین کتاب آنها (Lindo از آنها استفاده می کند / ضمایر آنها) ، Radical Belonging. روزنامه سیاتل تایمز:.)

من مدتها برای لیندو احترام زیادی قائل بودم (کتاب سلامت آنها در همه شرایط برای من در دوران تغذیه تغذیه در مدرسه یک نکته مهم بود – کتابی که آنها با لوسی افرامور ، متخصص تغذیه بریتانیایی ، احترام به بدن ، همکاری کردند. ) فکر من حتی بیشتر) ، بنابراین هنگامی که آنها توصیه کردند “بیش از یک بدن” می گوید آنها از اینکه چقدر خوب بود شوکه شدند، کاری را که برای خرید نسخه انجام می دادم متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب بود شوکه شدم. و: من بلافاصله شروع به توصیه آن به مشتریان کردم، که گفتند چقدر شوکه شده اند ، چقدر خوب بود.

پاکسازی آشفتگی مثبت بدن

راستش را بخواهید ، حرکت مثبت بدن کمی درهم و برهم استبه از مبدا جنبش چربی سوزی ، آنچه با قصد صادقانه ترویج خودخواهی رادیکال بدون توجه به اندازه بدن آغاز شد ، متأسفانه اکنون توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده است. بهترین پست ها در اینستاگرام #bodypositivity و #bodypositive ویژگی زنان جوان و لاغر سفید پوست است. این درباره مثبت بودن ظاهر شما است.

همانطور که هشت خواهر روی جلد کتاب خود ذکر کرده اند ، “تصویر مثبت از بدن باور نمی کند که بدن شما خوب به نظر برسد. بدن شما را تشخیص می دهد است: “خوب ، مهم نیست که چگونه به نظر می رسد.”

آنها با داستانهای شخصی خود شیفتگی شروع می کنند ، با رژیم های رقابتی خود در دبیرستان ، از تیم شنا کنار گذاشته می شوند (اگرچه عاشق شنا بودند) زیرا نمی خواستند با لباس شنا دیده شوند. سپس آنها وارد آبهای شیئی می شوند که ما در آن شنا می کنیم (استعاره ای که از آن برای تأثیرگذاری زیاد استفاده می کنند) بررسی راه هایی که در آن تجربیات زندگی می تواند باعث تغییرات کوچک یا حتی اختلالات عمده در نگرش ما به بدن ما شود. (آنها بر تحقیقات تصویر بدن خود تکیه می کنند).

اغلب آنها می نویسند: ما با خجالت کشیدن یا تلاش برای “اصلاح” بدن خود از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک “غلبه” می کنیم – راه حل خارجی مشکل داخلی. سپس آنها راه بهتری را ارائه می دهند: استقامت.

کشش تصویر بدن را ایجاد کنید

همانطور که لیندو بیکن در متن طبیعی کتاب خود می گوید: “کار مغز خواهران یک کلیشه از خودیاری یا ویژگی های مثبت بدن نیست.” کاملاً کتاب بسیار جذابی است ، گوشتی است. آنها برای استفاده مجدد از استعاره آب خود ، در مورد آنچه ما می توانیم انجام دهیم اگر واقعاً می خواهیم با بدن خود صلح کنیم و ارزش واقعی خود را به عنوان یک انسان بشناسیمبه این شامل یادگیری نحوه انجام آن است

  • از محیط رسانه انتقاد کنید (و ایجاد / سازماندهی یک محیط رسانه ای شخصی که از ما حمایت می کند ، نه اینکه ما را نابود می کند)
  • خلاصه نویسی خود را به نفع بیان خود کنار بگذارید (با دوزشی از خودشیفتگی) تا بتوانیم از عینیت بخشیدن به خود دست برداریم.
  • بیایید با زنان دیگر متحد شویم به جای اینکه ما را به نوعی در رقابت با آنها قرار دهیم (این شامل امتناع از تحسین بدن).
  • بررسی کنید که سلامتی و تناسب اندام برای شما چه معنایی دارد، و یاد بگیرید که این موارد را با آنچه دارید مقایسه نکنید نگاه کنبه
  • فراتر از زیبایی بروید با در نظر گرفتن تصویر بدن و مثبت بودن بدن.

این آخرین نکته کلیدی است. در این کتاب ، خواهران به پست اینستاگرام خود در سال 2016 اشاره می کنند.

این کتاب مال کیه؟

این کتاب برای شما است اگر:

  • خودت را پیدا کن چرخ همستر را گرفت در مورد “بهبود خود” فیزیکی.
  • شک نکنید که این فقط تمرین “سلف سرویس” شماست خودشیفتگی خود را پرورش دهیدبه
  • احساس کنید لیاقت کمتر را دارید زیرا بدن شما “خیلی بزرگ” ، “خیلی قدیمی” است یا در غیر این صورت ایده آل های فعلی زیبایی را برآورده نمی کند.
  • کارها را ساده انجام دهید و سعی کنید زیاد روی مشکل تمرکز نکنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور کنید که سلامتی و تناسب اندام (شما و دیگران) می تواند باشد با نگاه به بدن کسی اندازه گیری می شودبه
  • از اینکه چقدر قضاوت می کنید احساس خوبی ندارید درباره بدن شما و بدن دیگران
  • آیا از مبارزه با بدن خود خسته شده اید؟به

تقریباً همه ، به ویژه زنان ، دارای اختلالات تصویر بدنی ، بزرگ یا کوچک بوده اند. “بیش از بدن” شما را نشان می دهد چگونه می توانید از این تجربیات برای بهبود رابطه خود با بدن خود استفاده کنید؟ به جای اینکه در مارپیچ شرم آور گیر کرده باشید یا همچنان امیدوار باشید که اگر “خوب” به نظر برسید ، سلامت روحی و روانی شما نیز “خوب” خواهد بود. . من شدیدا این کتاب را توصیه می کنم

در TEDx 2017 ، می توانید کمی بیشتر در مورد روش استقامت بدن خواهران بادبادک یاد بگیرید.

این پست حاوی پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان همکار آمازون خریدهای با کیفیتی انجام می دهم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است که در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. ابرقدرت های او عبارتند از: نقض افسانه های تغذیه و توانمندسازی زنان برای احساس بهتر در بدن خود انتخاب غذایی که لذت ، غذا و سلامتی را فراهم می کند.

چاپ این پست: چاپ این پست:

دیدگاهتان را بنویسید