ترس از کارخانه آسفالت یورکشایر شمالی – خبر فوری


رهبران جامعه نگرانی خود را در مورد افزایش صنعتی شدن در یک منطقه روستایی در شمال یورکشایر پس از فاش شدن این که جاه طلبی یک جاده ساز برای ساخت کارخانه آسفالت در کنار یک زباله سوز بسیار بحث برانگیز است، ابراز کرده اند.

Tyndale Rodaston امیدوار است که یک مصالح ساختمانی جاده در امتداد مرکز بازسازی زباله آلرتون پارک، در نزدیکی A1(M) بین یورک و کانورس، نزدیک به یک دهه پس از تصویب ۱.۱.۴ میلیارد زباله توسط شورای شهر یورکشایر شمالی در میان رسوایی، بسازد. باعث تولید زباله می شود. منطقه

مخالفت با هولوکاست، که از آن زمان مردم محلی آن را مایه شرمساری در صحنه توصیف کردند، به حدی بود که دو قانونگذار و معترض با ۱۰۰۰۰ امضا در خیابان داونینگ طوماری کردند.

تیندل درخواستی برای ارزیابی اثرات زیست محیطی، همراه با مشاوره از پیش سفارش داده شده، به این مقام ارائه کرده است تا با شورا در مورد اصل توسعه پیشنهادی موافقت کند و محدوده طرح برنامه ریزی آینده را تعریف کند.

اسناد برنامه ریزی بیان می کنند که Tyndall چندین قرارداد طولانی مدت با شرکت های رنگ و تعمیر و نگهداری در یورکشایر دارد، اما دارای دو کارخانه آسفالت در نیوکاسل و کانتی دورهام است.

آنها گفتند کارخانه آسفالت دیگری در یک “زمین خالی قهوه ای” در پارک آلرتون به دلایل زیست محیطی مورد نیاز است.

در این مقاله آمده است: “حوزه قراردادهای Tynedale Roadstone در یورکشایر این است که تاسیسات آسفالت جدید برای پاسخگویی به تقاضا و اطمینان از اینکه محصول به راحتی می تواند با منابع محلی به سایت های قرارداد محلی برسد، مورد نیاز است.”

تقاضا در حال ایجاد است و الزامات تعمیر و نگهداری به طور مداوم برآورده می شود. یک کارخانه آسفالت مستقل اضافی برای تعمیر و نگهداری آن مورد نیاز است. سیاست های دولت و شرکت ها در مورد پایداری، انتشار کربن، بهره وری انرژی، شبکه های حمل و نقل، قاچاق و مسافت حمل و نقل برخی از عوامل محرک هستند. برای یک کارخانه آسفالت دیگر.

اسناد برنامه ریزی بیان می کنند که این سایت به عنوان بهترین مکان برای پاسخگویی به تقاضا شناخته می شود زیرا نزدیک ترین کارخانه آسفالت به سایت در Battlebridge و Stourton در لیدز است.

به عنوان بخشی از جستجوی سایت، سایت های جایگزین در نظر گرفته شد و تخفیف داده شد، با سایت توسعه بر اساس تقاطع A1 (M) و A59.

از دیگر عوامل انتخاب شده در محل، در دسترس بودن پلاستیک های موجود از کارخانه بازیافت زباله که می توانند در محصول نهایی آسفالت مورد استفاده مجدد قرار گیرند، و “محیط صنعتی فوری” آنها است.

آرنولد وارنکن، یکی از اعضای شورای شهر در منطقه آزبورن که شامل روستاهای نزدیک به کارخانه پیشنهادی است، گفت که این شرکت این سایت را به عنوان یک “زمین زباله” توصیف کرد و افزایش تعداد وسایل نقلیه سنگین که وارد و خارج می شوند یک نگرانی است.

وی گفت: «در سطح محلی حمایت چندانی از این امر صورت نخواهد گرفت. این یک مکان بسیار روستایی با یک تاول ساختمانی است. این سایت یک محل دفن زباله در کنار خود دارد، اما فراتر از آن، شما یک زمین کشاورزی بزرگ در یک محیط روستایی دارید.

هدف اصلی سایت باید از بازیافت و سوزاندن محافظت شود. در حالی که قرار دادن دو صنعت مکمل یکدیگر عمل خوبی است، باید به تأثیر وسایل نقلیه وارد شده به سایت نگاه کنید.

“برای رسیدن به A1، HGV ها باید از A168 استفاده کنند، که قبلاً در معرض ترافیک سنگین از طریق کارخانه زباله و معدن قرار گرفته است و این مشکل را افزایش می دهد.”

“این یک روش صنعتی است که باید در کنار سایت های براونفیلد واقعی باشد.”



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر