تمایل به کاهش وزن نحوه تقویت اراده برای کاهش وزن


شما همچنین می خواهید وزن کم کنید اما نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغييرات غذايي ، تغييرات سبك زندگي ، مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا باعث شده است كه ما هر روز بيشتر غذا بخوريم. اما واقعیت این است که ما اضافه وزن داریم ، اما اراده ای برای کاهش وزن نداریم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید بدانید چگونه اراده ای قوی برای کاهش وزن داشته باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه اراده کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست. برای تقویت اراده برای کاهش وزن ، باید هم مشکلات روحی و هم رژیم غذایی یا حتی شیوه زندگی را تغییر دهید. و تغییر همیشه سخت است. اگر این کار را با برنامه ریزی مناسب انجام ندهیم.

در کنار انگیزه قوی برای کاهش وزن ، شما نیاز به رژیم غذایی سالم دارید. قبل از هر چیز باید سوالات زیر را از خود بپرسیم: چه غذایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا ما پر از انواع غذا هستیم؟ آیا خوب غذا می خوریم؟

تمایل به کاهش وزن

با پاسخ به این س questionsالات ، ما در واقع همه چیز را در ارتباط با غذا خوردن خود بررسی می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات کجاست. وقتی متوجه می شویم که در کجا ضعیف هستیم ، در نیمه راه هستیم: می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش میل به کاهش وزن با کشف ضعف آغاز می شود. بنابراین ما نقاط ضعفی را که اکنون انجام می دهیم پیدا کردیم.

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست.

راههای تقویت اراده برای کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع یک برنامه کاهش وزن سالم و تعهد ماندن کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت اراده برای کاهش وزن وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

توضیح دهید که چرا می خواهید وزن کم کنید

سوابق واضحی از دلایل کاهش وزن داشته باشید. چرا باید این کار را بکنی؟ زیرا نوشتن باعث می شود در ذهن خود وزن کم کنید. این امر به ظاهر ساده انگیزه ایجاد می کند. شما باید هر روز این دلایل را بخوانید تا بتوانید از آنها به عنوان یادآوری در هنگام وسوسه و اراده خود برای کاهش وزن استفاده کنید. این موارد می توانند از پیشگیری از دیابت تا افزایش اعتماد به نفس متغیر باشند ، به همین دلیل است که می خواهید وزن خود را کاهش دهید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

گاهی اوقات مسئله نداشتن اراده قوی برای کاهش وزن نیست. نتیجه این است که آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. برای مثال ، اگر وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا در یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی باعث سرخوردگی می شوند. و احساس ناامیدی باعث می شود به خودمان بگوییم چرا نمی خواهم وزن کم کنم. و در نتیجه ، واضح است که شما با رژیم غذایی در حال کاهش وزن هستید.

تمایل به کاهش وزن

بیاموزید و قدر بدن خود را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند وزن کمتری از دست می دهند. بنابراین ، در کنار همه کارهایی که باید برای تقویت اراده خود برای کاهش وزن انجام دهید ، باید عشق به بدن خود را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد ، مطمئناً کاری را که سلامتی او را به خطر می اندازد ، انجام نمی دهد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. بنابراین چرا آن را دوست ندارید و از آن به خوبی مراقبت می کنید؟ اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

کارشناسان روشهای زیر را پیشنهاد کردند:

  • ورزش:
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • خود را بخصوص با مدلها مقایسه نکنید
  • اندازه لباس خود را بچرخانید
  • به آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید

کسی را الگوی خود قرار دهید

داشتن یک الگو می تواند به شما در کاهش وزن انگیزه دهد. با این حال ، شما باید نوع مناسب انگیزه را انتخاب کنید. داشتن یک الگو به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که می خواهید داشته باشید ، ببینید. البته این نیز باید صادق باشد. برای مثال ، یکی را انتخاب کنید که بیشتر شبیه قد شما باشد: ظاهر. این کار انگیزه شما را حفظ می کند.

مثبت فکر کن حرف مثبت بگو

هرچه نسبت به توانایی های خود خوشبین باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. بنابراین ، اراده برای کاهش وزن در شما قوی تر خواهد بود. همچنین ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، نسبت به آن احساس تعهد بیشتری می کنید. بنابراین ، هرچه بیشتر در مورد کاهش وزن صحبت کنید ، میل شما برای کاهش وزن بیشتر می شود.

تمایل به کاهش وزن

تمرینات سرگرم کننده را فراموش نکنید

ورزش دلپذیر یکی از مهمترین بخش های کاهش وزن است. نه تنها کالری بیشتری می سوزاند ، بلکه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. بهترین نوع تمرین ، ورزشی است که از انجام آن لذت می برید و همیشه آماده انجام آن هستید. ورزشهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید ، اما می توانید ورزشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. این کار به شما این لذت را می دهد که کار مورد علاقه خود را انجام دهید و وزن خود را کاهش دهید بدون این که به تقویت اراده برای کاهش وزن یا کاهش وزن فکر کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا ببینید چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، این کار نمی کند. در این موارد ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. شاید مشکل به طور کامل به اراده شما مربوط نباشد: شما یک مشکل جسمی دارید. یا ممکن است برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کنید که برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی ، کمک گرفتن از متخصص تغذیه بهترین گزینه است. یک متخصص می تواند به شما در کاهش وزن آسان و رسیدن به وزن ایده آل کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید