تمرینات پا در برابر چاقی فرم دار و پاهای زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی روی زیبایی بدن دارد. به خصوص در زیبایی بدن زن. بسیاری از مردم به دنبال راهی برای چاق شدن و زیبایی پاهای خود هستند. به ویژه در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. ما ورزش در برابر چاقی پا را پیشنهاد می کنیم. در اینجا چند روش مبتنی بر ورزش برای ساخت چربی ساق پا آمده است.

تمرینات پا برای پاهای چاق

تمرینات پا در برابر چاقی پا

در دنیای مدرن امروزی ، جایی که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راه های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی ماندگار و بی ضرر باشید. به احتمال زیاد شما پاهای زیبا و خوش فرم دارید.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن ران استفاده می شود می تواند برای سلامتی شما مضر باشد یا بسیار مقاوم باشد. اکنون می خواهیم برخی از تمرینات پا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از طریق این تمرینات پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• فشردگی پایین تنه

انقباضات پایین تنه به عنوان تمرین در برابر چربی ساق پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با آن پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید این است که قسمت پایینی بدن خود را پاره کنید. این حرکت مستقیماً بر عضلات پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. اسکوات چهارسر ، ساق پا ، تنه و ماهیچه های شما را حرکت می دهد و با این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و کمر و تنه را کاملاً صاف نگه دارید. حالا بهتر است زانو را خم کنید تا پایین بیاید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید ، باید کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که هنگام خم شدن ، زانوهای شما اصلاً نباید از انگشت پاتون بیرون بیاید. وقتی موقعیت بدن شما درست است ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می روید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به اولتون برگردید.

• حرکت را شروع کنید

حرکت دیگری که به داشتن پاهای چاق و زیبا کمک می کند ، حرکت شروع است. این حرکت ماهیچه های پاهای شما را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن شما کمک می کند. برای انجام حرکت اولیه ، باید بدن خود را تراز کنید و کاملاً راست بایستید.

حالا با پای راست خود قدم بزرگی بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد ؛ فقط پای راست شما باید بیرون بیاید. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد ، نه در مقابل انگشت پای پاتون.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما نباید به زمین برخورد کند. پس از انجام این تمرین ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به صندلی خود بازگردید. شما می توانید حرکت شروع را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

تمرینات چاقی ران

تمرینات چاقی ران

در قسمت قبل با تعدادی از تمرینات چاق کننده پا آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر مستقیمی بر پری پاهای شما نداشته باشد ، اما اگر آن را به شیوه زندگی سالم تبدیل کنید – این کار را به طور منظم انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که قوی ترین و زیباترین پاها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. در حال حاضر ، در این بخش ، می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آنها برای ایجاد ران پاتون در وضعیت خوب و زیبا استفاده کنید.

معمولاً پر کردن و فرم دادن به ران ها برای خانم ها بسیار مهم است ، هر لباسی که بپوشند ظاهر جذاب و زیبایی می بخشد. اکنون بهتر است وقت خود را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

• انواع اسکوات

انواع اسکوات

در قسمت قبل به پارگی پاها در برابر چاقی اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید انواع مختلفی از فرها وجود دارد که همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. ورزش چمباتمه زدن را انجام دهید تا ران پاتون در وضعیت خوب و زیبا قرار گیرد.

برای انجام این تمرین مانند لمسی که گفتیم ، با این تفاوت که باید پاها را کمی بیشتر از شانه های خود باز کنید. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات مهم ورزش را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید عصا را با آن در دستان خود نگه دارید و تمرینات اشک را انجام دهید.

• تخته گردان

ورزش دیگری که برای رانهای چاق بسیار مثر است ، تخته چرخشی است. این تمرین را باید روی تخته انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً صاف روی زمین باشد. بعد از اینکه تمام بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، وزن کل بدن خود را با نوک انگشتان و ساعد خود ، که هر دو روی زمین هستند ، حمل کنید.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کنید بالا هنگام چرخاندن تمام بدن خود ، دست خود را کاملاً مستقیم بالا بیاورید. این حالت را برای چند ثانیه حفظ کنید. حالا دست خود را به حالت اولیه برگردانید و کل بدن را بچرخانید و برای دست بعدی این کار را برای طرف بعدی بدن انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که در این تمرین ، بدن شما باید پشت شما کاملاً صاف باشد ، زانوها نباید به هیچ عنوان خم یا لمس زمین شوند ، و به طور کلی ، شکم شما باید کاملاً فشرده شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• یک پل لگن

پل لگن تنها

کف لگن ورزشی برای پاهای چاق و همچنین باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. این تمرین را با پشت صاف روی زمین و بازوها در پهلو انجام دهید. زانوها را 90 درجه از هم فاصله دهید.

اکنون ، با کمک یکی از پاهای خود از قدرت بالای بدن ، پاهای خود را کاملاً صاف کرده و آنها را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت ساق ، که هنوز خم شده است ، با عضلات شکم انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پرکردن یا فرم دادن پاهای خود انجام دهید.

• به طرفین بدوید

کناره ها را راه اندازی کنید

تمرین دیگر برای پر کردن ساق پا رها کردن پهلوها است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و در وضعیت خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید و دستان خود را روی سینه نگه دارید. تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که ممکن است به راست خود بیاورید.

کشکک کش باید صاف باشد و زانوها به هیچ وجه خم نشوند. زانوی چپ شما اکنون باید زاویه 90 درجه داشته باشد تا بتواند کل وزن بدن شما را تحمل کند. ابرو نباید از نوک انگشت بیرون بیاید و این تمرین باید به صورت متعادل انجام شود.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید ، سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و وزنه استفاده کنید.

ویدئوهای تمرینی برای پا های چاق

تا به حال ، تعدادی از حرکات مفید و م fatثر چاق کننده پا را ارائه کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات ضد چاقی پا وجود دارد که می توانید و برای داشتن پاهای زیبا از آنها استفاده کنید. اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که شما باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم ، اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم حرکات ورزشی در برابر چاقی کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر تمرینات اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند ، ممکن است دیگر هرگز نتوانید تمرین کنید.

بنابراین اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، بهتر است فیلم آموزشی را تماشا کنید: به جزئیات توجه کنید. فیلم آموزشی به نکات مهمی اشاره می کند و شما ، حتی اگر قبلاً با ورزش آشنایی ندارید ، می توانید با تماشای این فیلم به خوبی تمرین کنید.

چکیده:

در این قسمت ، ما یک سری تمرینات برای پر کردن پاهای شما ارائه کرده ایم. بسیاری از افراد با اندام لاغر می خواهند پاهای آنها خوش فرم باشد. مخصوصاً خانم هایی که به این موضوع حساسیت خاصی دارند.

در این بخش ، ما سعی کردیم مجموعه ای از تمرینات را ارائه دهیم که به تکمیل و ساختن عضلات پا کمک می کند تا با این تمرین بتوانید پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که این تمرینات و ورزشها باید با دقت و به درستی انجام شوند. اگر مبتدی هستید و نمی توانید تمرینات را به درستی انجام دهید ، نظریه را مرور کنید ، بهتر است با فیلم های آموزشی کمک کنید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید