رژیم لاغری سریع

توصیه های تمرین SIP – بهبود سلامت و آموزش شخصی Los Altos


احساس شادابی، انرژی و تعادل به عادات و روال شما در هر یک از پنج مستأجر سلامت مطلوب در FiT (استراتژی خوردن، بهداشت خواب، مدیریت استرس، تجویز ورزش و مراقبت از خود) بستگی دارد. جای تعجب نیست که قدرت سیستم ایمنی ما با تعادل و هماهنگی در این جنبه های سبک زندگی ما نیز مرتبط است.

فواید ورزش منظم به خوبی شناخته شده است و اکنون زمان آن رسیده که آن را منظم تر از همیشه کنید تعداد کمی و شدت متوسط تمرین اولویت دار با این حال، هنگام انتخاب چه چیزی، چقدر و چقدر سخت است، استرس تجمعی شما باید در معادله فاکتور بگیرید. هنگامی که “دوز” مناسب انجام شود، اثرات ورزش بر سلامت روان و رفاه عمومی هم از نظر علمی پشتیبانی می شود و هم عمیق. با این حال، همانطور که همه ما شنیده ایم، این زمان های بی سابقه ای است که همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که ورزش یک عادت سالم است، اما به سیستم ما فشار وارد می کند که به این معنی است نه زمان خوبی برای شرکت در جلسات متعدد HIIT در هر روز و دادن گردبادی از روزه داری متناوب به طور همزمان.

در حالی که شما و ما این روزها نمی‌توانیم به باشگاه برویم، سلامتی و سلامت عقل ما تقریباً ایجاب می‌کند که به طور منظم ورزش کنیم. در اینجا دستورالعمل هایی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید.

  • با استفاده از مقیاس PRE از ۱-۱۰، ۷۵-۸۵٪ از فعالیت بدنی شما باید در محدوده ۲-۵ باشد. اگر قبل از SIP به طور منظم ورزش می کردید، ۱۵-۲۵٪ می تواند در محدوده ۶-۸ باشد. به زبان ساده، ما در حال حاضر به دنبال استخدام یک PR نیستیم و در عوض مشتاقانه منتظر آن هستیم سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیدو بهبود خلق و خو، و کنترل استرس.
  • بیرون از منزل بودن، جایی که انجام این کار برای پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بی‌خطر باشد، مزایای هوای تازه، نور خورشید و ورزش را به همراه دارد، بنابراین این مکان عالی برای شروع یا ادامه تلاش‌های شما برای انجام این کار است، به‌ویژه زمانی که آب و هوا خوب است. زیباتر می سازد فعالیت بدنی با شدت کم (قبل از ۲-۵) در شما روزانه روتین کنید و از مزایای بهبود تناسب اندام قلبی عروقی بهره ببرید و تنش کم.
  • اضافه کردن را در نظر بگیرید تمرینات دقیق و کوتاه (۵-۸ دقیقه) فواصل با شدت متوسط ​​تا زیاد (قبل از ۶-۸).
    • تمرینات جزئی تصادفی و برنامه ریزی نشده می تواند شامل راه رفتن بیشتر، بلند کردن پاها در پیاده رو، انجام چمباتمه زدن با هوا در هر توقف یا ترکیب مسیرهایی که با آن برخورد می کنید، فشار دادن هر بار که از پله های خانه خود بالا می روید، هر بار که پایین می روید کرانچ می باشد. که هنگامی که به طور تصادفی در طول روز ترکیب شوند، استرس اضافی حداقل است اما حجم کل کار افزایش می یابد.
    • سطح تناسب اندام و استرس شما در هر روز مشخص باید میزان شدت متوسط ​​تا زیاد شما را تعیین کند. دوره‌های با شدت متوسط ​​می‌تواند به راه رفتن یا دویدن در فواصل منظم قدرت اضافه کند – به عنوان مثال. یک دقیقه و نیم پیاده روی کنید، ۳۰ ثانیه دوید. برای افزایش شدت، به سادگی مقدار استراحت را کاهش دهید.
  • یادداشتی درباره ابزارهای پوشیدنی/ردیاب‌های فعالیت. . . اگر Fitbit، Apple Watch یا چیزی مشابه دارید که به عنوان یک انگیزه یا یادآوری مثبت برای حرکت بیشتر عمل می کند، به استفاده از آن ادامه دهید. با این حال، اگر به شما استرس وارد می کند یا باعث می شود احساس بدی داشته باشید، آن را به سینی برگردانید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

هنگام مبارزه با استرس، فواید تمرینات قدرتی بسیار زیاد است. با توجه به شرایط فعلی، مزیتی که ممکن است انگیزه بیشتری در این زمینه ایجاد کند اغلب نادیده گرفته می شود و احساس قدرت ناشی از تمرین است. بسیاری از ما برای تغییر وضعیت فعلی خود احساس عدم کنترل یا قدرت می کنیم و احساس قدرت جسمانی بیشتر از قدرت اسکلتی عضلانی بلکه به ثبات ذهنی نیز کمک می کند.

  • از آنجایی که مدت این ماموریت تمدید شده است و تاریخ پایان نامشخص است، توصیه می شود که به عنوان بخشی ضروری از تمرینات ورزشی خود به تمرینات قدرتی ادامه دهید یا به آن بازگردید.
  • اگر بچه دارید، احتمالاً بیشتر از حد معمول زمان خود را در حالت نشسته می گذرانند – با آنها بیرون بروید، تمرینات کوچک را با چالش های خانوادگی روزانه یا هفتگی در روز خود بگنجانید، یا از آنها بخواهید PE مجازی با FiT را بررسی کنند.
  • فواصل حرکت روزانه FiT را در برنامه خود بگنجانید.

همانطور که در مورد پیشنهادات بالا فکر می کنید، ما شما را تشویق می کنیم که در مورد عادات و آیین هایی که دارید فکر کنید یا می توانید در حال حاضر ایجاد کنید که در دنیای پس از همه گیری به شما کمک کند؟ گنجاندن ورزش منظم و ایجاد عادات پایدار در مورد فعالیت بدنی به شما در زمان حال و سودمندی در آینده کمک خواهد کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر