جاذبه مرگبار، خانه اپرای بزرگ، یورک – اسپید خبر


جیمز دیردن فیلمنامه‌اش را برای فیلم «بویلر خرگوش» آدریان لین، تریلر روان‌شناختی پارامونت پیکچرز، که در آن نزدیک شدن بیش از حد به الکس فارست گلن کلوز مرگبار بود، مرور می‌کند.

Dearden صرفاً آن را روی صحنه نمایش نمی دهد. در عوض، او آن را از سال ۱۹۸۷ به دنیای امروز #MeToo، آگاهی بیشتر از سلامت روان، فناوری فراگیر (که دائماً برای اثبات این موضوع با نام بررسی می‌شود)، پیش می‌برد، اما جایی که رفتار شایسته مردان تغییر نکرده است.

او همان داستان را با تعادل بهتری روایت می‌کند، اما به طرز ناامیدکننده‌ای، دیالوگ‌های بهتری را در صحنه‌های اوج نشان نمی‌دهد، که با تکیه بر کارگردانی لاودی اینگرام، طراحی صحنه‌ای برجسته و پیشرفته توسط مورگان لارج و پیش‌بینی‌های موگزی به صحنه آمده است.

سپس آهنربای باکس آفیس بازیگران مشهور الهه همسران فوتبالیست ها (سوزی امی)، یک ستاره صابون (الیور فارنورث، از خیابان تاج گذاری و هالیوکس) و یک گروه دختر مورد علاقه و به شدت نایب قهرمان (لوئیز ردنپ از ابدیت) را اضافه کنید. ، هر کدام یک لهجه عمومی آمریکایی را فرض می کنند که تا حد زیادی در آن سمت از برکه باقی می ماند.

آن‌ها در خانه‌های بزرگ بازی نمی‌کنند، این نشان می‌دهد که Fatal Attraction ممکن است از سال ۱۹۸۷ جذابیت فروش جنسی خود را از دست داده باشد یا ارزش کنجکاوی کافی در انتقال آن به صحنه نداشته باشد، یا مانند بسیاری از دی‌وی‌دی‌ها و ویدئوها در صندوق عقب خودرو به گذشته سپرده شده است. فروش.

با این وجود، دیرن، اینگرام، تیم سازنده و بازیگران، طراح صدا، کارولین داونینگ و آهنگساز پل انگلیشبی، کاملا متعهد شده اند که بازگشت آن را توجیه کنند. Dearden حتی یک Coda درهای کشویی ارائه می کند که کمی به طرز ناخوشایندی تحویل داده شده است، اما ارزش آن را دارد.

اگر جاذبه مهلک از حافظه خارج شده است یا هرگز یک برخورد نزدیک از نوع روانی برای شما نبوده است، در اینجا یک دوره آموزشی سریع ارائه شده است. دن گالاگر از فارنورث، وکیل نیویورکی که ازدواج کرده و دختری دارد (دیده نشده، با صدای شارلوت هولدن) داستان وحشتناک نشست دو شبه خود را با الکس فارست، زن مرموز امی در بار زیرزمینی که با او “دوست” می شود، روایت می کند.

همسر بث (ردکنپ) برای آخر هفته در کشور دور است، و همانطور که نوشیدنی‌ها به صدا در می‌آیند، غریبه‌ها کلیک می‌کنند، طراحی صدای داونینگ از بین می‌رود و به زودی دن و الکس نیز با آخرین چراغ تئاتر خاموش می‌شوند. صدا و دید در اینجا بهترین اثر را دارند.

دن ممکن است فکر کند با تعویض پیراهن، پرت کردن، کار کثیف همه چیز را می توان از بین برد، اما الکس ایده های دیگری دارد. اگر قوانینی وجود دارد، شما طبق قوانین او بازی می کنید، و اینجا زنی است که مورد تحقیر قرار می گیرد. زنی هم که قافله اعتمادش در میله شکننده می شود، جبهه ای برای پوشاندن تنهایی.

الکس همچنان در مسیر بخاری خرگوش پیش می رود، اما دیردن اعمال خود را از طریق درک بهتر ما از بیماری روانی شکست می دهد و امی مطمئن به طرز چشمگیری از بازی بث در اولین مرحله تور به ارائه یک انسانیت گردتر به افرادی که عمیقاً مشکل دارند تغییر کرده است. الکس، تفسیر او را بیشتر مورد توجه قرار می دهد که هیچ یک از داستان های هالیوودی Close را ندارد.

فارنورث هرگز از اینکه یک انگلیسی در نقش یک آمریکایی نیویورکی بازی می‌کند، نمی‌گذرد، اما او جذابیت روغنی، اما غرور و زن‌ستیزانه یک وکیل باهوش اما زیرک را به تصویر می‌کشد.

قربانی اینجا کیست؟ الکس که از نظر روحی زخمی شده، خودآزار است؟ دن، چه کسی از شانسی استفاده کرد که نتیجه معکوس داشت؟ یا همسر ظلم شده ردنپ، بث، که شغل پردرآمدتر خود را رها کرده بود تا خود را وقف شوهر، فرزند و لانه سازی کند و قبل از رفتن به کشور، سس پاستا برای دن درست کند؟

پاسخ هر سه در نسخه ۲۰۲۲ Dearden است، اگرچه او صحنه های برش و رانش را برای الکس و دن بهتر از صحنه های دن و بث فروتن نوشته است، به خصوص اعترافات و رویارویی بسیار عجولانه بر سر خیانت او.

گرما و تنش و بعداً خستگی از رویارویی الکس و دن بلند می شود. در مقابل، صدمه بث کم قدرت است، و به طور غیرقابل قبولی به اتکای بیش از حد به چند مورد توهین آمیز کاهش می یابد، گویی که یک چشمش به زمان اجرا است. او لایق بهتری بود، نه فقط در شوهرش، بلکه در آن صحنه ناامیدکننده یک صحنه اوج ملودراماتیک.

این یکی را به Dearden بسپارید، اما کارگردانی اینگرام در لحن مجموعه دیگ بخار اسم حیوان دست اموز اشتباه می کند، به طرز خوشمزه ای تنظیم شده است، حتی با یک اشاره از آگاهی از شیطنت، اما از جوشش خارج می شود و به کمدی ناخواسته تبدیل می شود. نه برای تنها بار، سرعت حرکت حتی در هفته گذشته تور درست نیست و حرکت متوقف شده است.

با این حال، طراحی صحنه لارج به طور مداوم عالی است، طرحی که انتقال نرم مکان ها را از طریق تلفیقی از چندین صفحه و ساختار جعبه ای امکان می دهد که به مبلمان ظاهر شود و ورودی ها ایجاد شود. سپس از پیش‌بینی‌های Mogzi فراخوانی کنید تا تمام تصاویر داخلی، خارجی، شهری و بالای ایالت را به تصویر بکشد، که به طور شگفت‌انگیزی یک خودروی با سرعت غیرقابل کنترل است.

برای تأکید بیشتر بر بازسازی قرن ۲۱، تماس‌های تلفن همراه و تماس‌های ویدیویی نیز بر روی آن صفحه‌ها پخش می‌شوند. اثر کلی این اضافه بار بصری عمدی این است که سرتان را به هم می ریزد، درست همان کاری که دن و الکس با یکدیگر انجام می دهند، در حالی که واقعیت را فراتر از کنترل روایت دن تار می کنند و می چرخانند.

Fatal Attraction، بازی صحنه ای، ضرب المثل متصدی است: جهت ضربه و از دست دادن. طراحی کشو بالا; اجراهای لذت بخش؛ نوشته زنده به دنیایی تغییر یافته، اما گاهی اوقات نادرست، به ویژه یک تشبیه پرکار «خسته از لندن / خسته از نیویورک».

با این حال همه چیز در نهایت به این ختم می شود که آیا به عنوان یک تریلر روانشناختی کار می کند، فیلمی که هم شما را داغ و هم آزار می دهد، شما را شوکه می کند و غافلگیرتان می کند، و در حالی که انجام این کار به اندازه یک چاقو می رسد، در لحظات بزرگ، لحظاتی که واقعا مهم هستند. ، به طرز وسوسه انگیزی کوتاه می آید.

جاذبه مهلک، اثر جیمز دیردن، خانه اپرای بزرگ، یورک، ساعت ۱۹:۳۰ امشب. ساعت ۱۴:۳۰، ۱۹:۳۰، شنبه. گیشه: ۰۸۴۴ ۸۷۱ ۷۶۱۵ یا atgtickets / York

بررسی توسط چارلز هاچینسون



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر