حمایت ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

تا می توانید غذا بخورید ، زیرا درست است. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا چکار باید کرد.

غذاهای مقوی بخورید

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

از شکر بسیار کم استفاده کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و محرک مستقیم است)

مقدار زیادی رنگ بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا حد امکان از غذاهای طبیعی ضد ویروس استفاده کنید. پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع ، دارچین ، زردچوبه

پیوستن پروژه سازگاری با کربوهیدرات، زیرا ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و بیشتر خواهیم کرد. الان وقتشه بابا



دیدگاهتان را بنویسید