خواص انبه برای حفظ و کاهش وزن در سیستم ایمنی – دکتر رویا خادمیان


13 1 - خواص انبه در حفظ سیستم ایمنی بدن در کاهش وزن

خواص انبه در حفظ سیستم ایمنی بدن در کاهش وزن

انبه یک میوه گرمسیری خوشمزه و شیرین است و سرشار از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای قلب ، پوست ، چشم ، دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بسیار مفید است.

میوه انبه دارای بیش از 20 ویتامین و مواد معدنی شامل دوزهای بالای ویتامین A و C است. انبه کامل حاوی حدود 207 کالری است. انبه برش خورده حاوی حدود 165 کالری است و حدود 70 درصد از نیاز روزانه ویتامین C را تامین می کند ، جذب آهن را بهبود می بخشد ، از سلول ها در برابر سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.

مایا وادی ولوو ، سرپرست تحقیقات در دانشکده تغذیه دانشگاه رود آیلند گفت: ویتامین C برای سیستم ایمنی بدن مفید است. این یک آنتی اکسیدان است ، بنابراین می تواند به استرس اکسیداتیو در بدن کمک کند. “انبه منبع خوبی از ویتامین A ، غنی از اسید فولیک ، غنی از فیبر است که برای سرطان روده بزرگ ، بیماری های قلبی و کنترل وزن مفید است.”

انبه به طرق مختلف به محافظت و حمایت از بدن کمک می کند ، به ویژه هنگامی که به طور کامل مصرف شود ، نه با افزودن شکر به شکل کمپوت انبه.
این میوه فوق العاده حاوی چندین ترکیب آنتی اکسیدانی است که به محافظت یا به تاخیر انداختن آسیب “رادیکال های آزاد” ، اتم های فرار یا مولکول هایی که می توانند به سلول ها آسیب برساند و باعث بیماری هایی مانند سرطان شود ، کمک می کند.

فیبر ، ویتامین ها و پتاسیم موجود در این میوه آبدار نیز به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند.
انبه علاوه بر میزان چربی کم این میوه ، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند ، زیرا به دلیل وجود فیبر حاوی سیری طولانی مدت است.

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر روی خادمیان روی پیوند زیر کلیک کنید.

برنامه غذایی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید