راهنمای تغذیه قبل از تمرین بهترین مکمل های قبل از تمرین


بهترین راهنمای تغذیه قبل از تمرین بهترین مکمل های قبل از تمرین

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ برنامه تغذیه شما قبل از تمرین چیست؟ ورزشکاران حرفه ای به دنبال بهترین مکمل های قبل از تمرین برای بهبود عملکرد هستند. زیرا آنها به خوبی از نقش غذا در فعالیت های ورزشی خود آگاه هستند. مکمل قبل از تمرین همچنین آسیب عضلانی را به حداقل می رساند.

از تمرینات بدنسازی می توان نتیجه گرفت که غذا به موازات برنامه ورزشی نقش مهمی ایفا می کند. ماهیچه ها به رژیم غذایی متعادل و غنی نیاز دارند. با این حال ، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ورزشکاران تمایل به مصرف مکمل دارند. قبل از ورزش ، مکمل های حیاتی شروع به افزایش قدرت ماهیچه ها می کنند. تغذیه قبل از تمرین باعث افزایش انرژی و تغذیه ماهیچه ها می شود.

اگر بدنبال تغذیه مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها ، کاهش و زمان چربی سوزی هستید ، بقیه این مقاله را با تنر بخوانید. در زیر به نقش مواد مغذی قبل از آموزش بهترین مکمل ها اشاره می کنیم.

به: یک برنامه تناسب اندام آنلاین دریافت کنید از تیم مربیگری تنورها: کلیک

چربی:

ذخایر گلیکوژن در تمرینات کوتاه مدت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما چربی منبع سوخت ورزشهای طولانی ، متوسط ​​و با شدت کم است. مطالعات متعدد تأثیر چربی بر ورزش را نشان داده است. به عنوان مثال ، یک مطالعه چهار هفته ای در مورد رژیم چربی 40 هفته ای انجام شد. نتایج نشان دهنده افزایش استقامت در دوندگان سالم و آموزش دیده بود.

این نکات را قبل از اتمام تمرین فراموش نکنیدکربوهیدراتها ذخیره گلیکوژن را برای ورزشهای شدید افزایش می دهند. در مقابل ، چربی ها به تغذیه بدن برای تمرینات طولانی مدت و با شدت کمتر کمک می کنند. پروتئین همچنین سنتز پروتئین عضلات را بهبود می بخشد و باعث بهبودی بهتر می شود.

زمان تغذیه قبل از ورزش امکان پذیر است

بسیاری می خواهند پاسخ آن س knowال را بدانند قبل از ورزش چه بخوریم؟؟> هستند: اما فقط نوع غذا مهم نیست. اما مصرف غذا یا مکمل های بدنسازی قبل از ورزش بسیار مهم است. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، 2 تا 3 ساعت قبل از تمرین از رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا ، پروتئین و چربی بالا استفاده کنید.

اگر به دلایلی امکان غذا خوردن در این زمان وجود ندارد ، به هیچ وجه وعده های غذایی را حذف نکنید. هرچه وعده غذایی قبل از تمرین به شروع تمرین نزدیکتر باشد ، غذا ساده تر است. اگر 45-60 دقیقه قبل از تمرین غذا می خورید ، غذاهایی را هضم کنید که آسان هضم می شوند. این غذا باید حاوی کربوهیدرات و مقداری پروتئین باشد. در نتیجه ، هنگام ورزش دچار ناراحتی معده نخواهید شد

به به: برنامه تغذیه بدنسازی را تهیه کنید از طرف کارشناسان تنورها: کلیک

تغذیه قبل از تمرین

در اینجا چند نمونه از غذای خوب قبل از ورزش آورده شده است

قبل از ورزش چه بخوریم؟ انتخاب بهترین مکمل ها یا مکمل های غذایی بستگی به نوع ، تمرین و شدت شما دارد. با این حال ، ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در رژیم غذایی خود را فراموش نکنید. حداقل چند ساعت قبل از تمرین غذاهای پر چرب بخورید. همچنین ، مصرف مکمل قبل از آموزش را به صلاحدید معلم فراموش نکنید. در اینجا چند نمونه از غذاهای توصیه شده آورده شده است.

2-3 ساعت قبل از تمرین تغذیه کنید.

  • پروتئین بدون چربی ، برنج قهوه ای و سبزیجات سرخ شده
  • املت تخم مرغ ، نان تست سبوس دار با آووکادو و یک لیوان میوه
  • ساندویچ نان سبوس دار ، پروتئین بدون چربی و سالاد با غذا

کمتر از 2 ساعت بعد از ورزش ، تغذیه کنید.

  • غلات کامل
  • ماست یونانی با میوه
  • بار پروتئین با مواد مفید غنی شده است
  • یک تکه میوه مانند موز ، پرتقال یا سیب
  • یک فنجان بلغور جو دوسر با موز و خلال بادام
  • کره بادام زمینی و ساندویچ میوه طبیعی با نان سبوس دار
  • اسموتی پروتئینی تهیه شده از شیر ، پودر پروتئین ، موز و انواع توت ها

به یاد داشته باشید که از انواع غذاها برای بهترین نتیجه سریعتر عضله سازی استفاده کنید. همچنین ، فراموش نکنید که قبل از شروع برنامه تمرینی ، از ترکیبی از کربوهیدرات ها و پروتئین ها استفاده کنید.

گرفتن: برنامه حجم نوجوانان کلیک.

بهترین مکمل ها قبل از تمرین

بهترین مکمل های قبل از تمرین کدامند؟

انتخاب مکمل مناسب قبل از ورزش مهم است. مکمل ها باعث بهبود عملکرد ، قدرت ، افزایش توده عضلانی و کاهش خستگی می شوند. در اینجا برخی از مکمل ها وجود دارد.

کراتین یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی – انرژی ، قدرت – برای افزایش فیبر ماهیچه ای و همچنین افزایش حجم بدنسازی. علاوه بر این ، خستگی را به تاخیر می اندازد. مصرف کراتین قبل از ورزش بسیار مثر است. اما بعد از تمرین بسیار مثرتر خواهد بود. تنورها به ورزشکاران توصیه می کنند که روزانه 2 تا 5 گرم کراتین مونوهیدرات استفاده کنند.

اگر به دنبال کاهش وزن اولیه هستید ، کافئین را فراموش نکنید. بهبود کار ، افزایش انرژی ، قدرت و کاهش احساس خستگی از دیگر مزایای آن است. در چای ، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. با این حال ، می توانید از مکمل کافئین نیز استفاده کنید. نحوه استفاده شما از آن نیست. حداکثر اثر کافئین 90 دقیقه پس از مصرف مشاهده می شود. اگر زمان کافی ندارید ، 15 تا 60 دقیقه قبل از تمرین قرص کافئین مصرف کنید.

  • آمینو اسیدهای زنجیرهای منشعب شده (BCAA:)

BCAA:اسیدهای آمینه اصلی عبارتند از والین ، لوسین و ایزولوسین. این مکمل قبل از تمرین آسیب عضلانی را کاهش می دهد و سنتز پروتئین عضلات را افزایش می دهد. حداقل یک ساعت قبل از تمرین 5 گرم یا بیشتر آمینو اسیدهای شاخه دار بخورید.

یکی دیگر از مکمل های عالی قبل از تمرین بتا آلانین این اسید آمینه باعث افزایش ذخیره کارنوزین عضلات می شود. همچنین برای ورزشهای کوتاه مدت با شدت بالا توصیه می شود. افزایش استقامت عضلات و کاهش خستگی مزایای دیگری نیز دارد. مصرف روزانه 2 تا 5 گرم بتا آلن را فراموش نکنید. حداقل 0.5 گرم بتا آلان باید قبل از ورزش مصرف شود.

به: یک برنامه اضافی دریافت کنید از طرف کارشناسان تنورها: کلیک

انواع دیگر مکمل های قبل از تمرین

برخی از ورزشکاران تمایل به مصرف مکمل هایی دارند که ترکیبی از موارد فوق است. کافئین ، کراتین ، بتا آلانین ، BCAA ، آرژنین و ویتامین های B رایج ترین مواد تشکیل دهنده این محصول هستند. با مصرف این مکمل ها ، عملکرد خود را بهبود بخشیده و بهترین نتایج را خواهید گرفت. دوز روی بسته بندی محصول نشان داده شده است. مکمل را از داروخانه ها بخرید. از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

مرطوب کردن بسیار مهم است

بدن برای عملکرد بهتر به آب کافی نیاز دارد. مطالعات نشان داده است که کم آبی بدن نیز با کاهش قابل توجه عملکرد همراه است. قبل از ورزش بهترین مکمل ها ، مصرف آب سدیم را فراموش نکنید. این مواد تعادل مایعات را بهبود می بخشد. دانشمندان توصیه می کنند حداقل چهار ساعت قبل از ورزش دو تا چهار لیوان آب بنوشید. همچنین ، یک تا دو لیوان آب 10-15 دقیقه قبل از تمرین بنوشید.

گرفتن: برنامه چربی سوزی نوجوانان کلیک.

نتیجه

اگر در تلاش برای افزایش وزن یا چربی سوزی هستید ، اهمیت تغذیه قبل از تمرین را فراموش نکنید. رژیم غذایی شما باید حاوی مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات به همراه چربی باشد. همچنین ، هنگام خوردن غذاهای غنی از بهترین مکمل های قبل از تمرین استفاده کنید. کافئین ، BCAA ، کراتین و بتا آلانین تنها تعداد کمی هستند مکمل قبل از آموزش هستند.

کراتین و افزایش دهنده به عنوان یک مکمل بدنسازی برای حجم توصیه می شود. از مزایای کافئین ، CLA و کارنیتین برای چربی سوزی قبل از ورزش لذت ببرید. مصرف چه کسی قبل ، حین و بعد از ورزش مهم است؟ این را فراموش نکنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1: رای گیری)
بارگذاری …


نویسنده:

تعطیلات ورز (برگرفته از مقاله healthline.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستاجر را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1705:

همچنین می توانید از سایر برنامه های تخصصی برنزه کردن در زمینه بدنسازی و تناسب اندام استفاده کنید.

برنامه آموزشی اختصاصی زیر نظر مربی

برنامه رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل های ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی زنان به مدت 6 هفته

برنامه فشرده سازی عضلات سینه به مدت 4 هفته

تمرینات فشرده عضلات پا به مدت 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و جانبی بسته جنسی به مدت 4 هفته

برنامه فشرده برای افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه بدن فشرده تابستانی به مدت 6 هفته

برنامه تکالیف عمومی

برنامه تکالیف خانگی مقدماتی

برنامه تکلیف نیمه حرفه ای

برنامه تکالیف حرفه ای

برنامه تمرین در محل کار

برنامه حجم صدا



دیدگاهتان را بنویسید