راهنمای متخصص تغذیه. نسخه های سالم در استارباکس



حرکت در منوی نوشیدنی های غذایی سالم در Starbucks (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ما می خواهیم این کار را آسان کنیم.

متأسفیم ، هیچ اوچا یا کیک نعناع در اینجا ظاهر نمی شود.

مطمئن شوید که دفعه بعد که برای اصلاح کافئین به لیستی از گزینه های سالم Starbucks احتیاج دارید ، از این صفحه اسکرین شات بگیرید یا نشانک گذاری کنید.

Ps: می توانید این قسمت را در پادکست آگاهی از تغذیه ما مشاهده کنید.

نوشیدنی ها:

  • قهوه یا چای شیرین. با خیال راحت یک قطره شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی:
  • لاته یا کاپوچینو غیر شیرین با هر شیر
  • چای چای لاته شیرین نشده:
  • نیترو کلد دم ، ساده یا بدون شیر تغلیظ شده
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین. گرند فقط 4 گرم شکر افزوده دارد که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین موجود در SB ، بادام زمینی است و 4 تا 10 برابر قند دارد.
  • چای سبز شیرین و شیرین

توصیه ها

  • اگر باید شیرین کننده داشته باشید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف شربت پمپ را مشخص کنید
  • از شیرین کننده های بدون قند خودداری کنید ، آنها می توانند شما را در طول روز میل بیشتری به قند کنند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا مشکلات خواب دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر بدون قهوه سفارش دهید.
  • در حالی که matcha فواید سلامتی دارد ، matcha latte در Starbucks شیرین است. چای سبز را انتخاب کنید که همان خواص آنتی اکسیدانی را بدون قند داشته باشد

شما به 1 مورد نیاز دارید: 1 مسئولیت تغذیه سالم و اهداف کاهش وزن شما.
با مجازی ما تماس بگیرید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • بسته بندی اسفناج و فتا با سفیده تخم مرغ
  • Egg Sous Vide با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک گاز می گیرد
  • ساندویچ بوقلمون کم چرب و پنیر. من معمولاً طرفدار چربی نیستم ، اما طعم این غذا بسیار خوب است ، اما در مقایسه با سایر گزینه ها هنوز خوب غذا می خورد.

توصیه ها

  • از غذاهای پخته خودداری کنید ، حتی اگر سالم به نظر برسند (یعنی کلوچه های گردوی موز یا کوکی های زغال اخته) ، باز هم یک دسر پنهان شده است.
  • بلغور جو دوسر بلوبری آگاو اضافه کرد ، که هنوز شکر است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند پیشخوان موز)

ناهار:

  • پروتئین شبه پروتئین بیسترو جعبه: مرغ گریل شده هوموس ؛ تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای ظروف بزرگتر ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ترکیه به ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ:
  • گوجه فرنگی و موتزارلا پانینی (V)

بوفه

  • ماست ماهی سفید
  • پنیر ماه
  • پنیر رشته ای
  • بادام / گردو
  • میله های KIND:
  • میله های کامل
  • ترکی تکان دهنده:
  • هپپه (پفک نخودچی!)
  • آن میله ها هستند

توصیه ها

  • برای تغذیه مطلوب ، انرژی و تعادل قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین را در میان وعده خود قرار دهید (به عنوان مثال ، نخود فرنگی را با پنیر رشته ای یا آجیل ، میوه با ماست سیگی بخورید).

و در اینجا شما آن را دارید! به سرعت برخی از گزینه های سالم را در Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که اغلب ملاقات می کنید) حذف کنید.

آیا مطمئن هستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه تایید شده است؟ از ما بپرس. DM خود را در اینستاگرام (@ nutrition.awareness) برای ما ارسال کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در عمل خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به متخصصان تغذیه ناامید یویو کمک می کند تا با استفاده از غذا به اهداف سلامتی خود برسند. در 1 منطقه او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید