رژیم غذایی سرخپوشان یا غارنشین – Armon Nutrition و مرکز تناسب اندام


غذای رژیمی پالئو.
گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، مرغ ، بوقلمون ، خوک و غیره
ماهی و غذاهای دریایی: ماهی آزاد ، میگو ، صدف و و
تخم مرغ – بدون تخم مرغ ، انواع یا غنی از امگا 3

سبزیجات: کلم بروکلی ، کلم ، فلفل ، پیاز ، هویج ، گوجه فرنگی و و
میوه ها: سیب ، موز ، پرتقال ، گلابی ، آووکادو ، توت فرنگی ، زغال اخته و غیره.
غده ها: سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، یام ، شلغم و…
دانه های گردو: بادام ، ماکادامیا ، گردو ، فندق ، تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو و …
چربی ها و روغن های سالم. روغن زیتون فوق بکر ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و غیره
نمک و ادویه جات ترشی جات. نمک دریا ، سیر ، زردچوبه ، رزماری …… اگر فرصت دارید ، سعی کنید از گیاهان ، مراتع و گیاهان ارگانیک استفاده کنید. در غیر این صورت ، فقط مطمئن شوید که همیشه به دنبال یک نسخه ارزان قیمت هستید.

حالت تغییر یافته Paleo
با درک محدودیت های رژیم غذایی پالئو و پیشرفت در تغذیه ، اینکه برخی از محصولات رژیم غذایی پالئو را می توان با غذاهای سالم جایگزین کرد ، تعدادی از مواد جدید به رژیم غذایی پالئو اضافه شده است ، مانند برخی گلوتن. محصولات غلات مانند برنج کره و روغنهای با کیفیت.
موارد زیر را می توان در رژیم پالئو با چربی نسبتاً کم استفاده کرد
شراب. شراب قرمز با کیفیت بالا حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید است.
شکلات تلخ 70 և و بالا

لیست خرید ساده رژیم غذایی سرخپوشان
چندین نوع غذا وجود دارد که می توانید در رژیم غذایی Paleo خود بخورید.

گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، گوشت خوک و غیره
طیور: مرغ ، بوقلمون و وط
ماهی: ماهی قزل آلا ، ماهی قزل آلا ، ماهی خال مخالی و تخم مرغ
سبزیجات تازه: کاهو ، گوجه فرنگی ، فلفل ، هویج ، پیاز و هزاران
سبزیجات منجمد: کلم بروکلی ، اسفناج ، سبزیجات مخلوط و
میوه ها: سیب ، موز ، گلابی ، پرتقال ، آووکادو
انواع توت ها: توت فرنگی ، زغال اخته و غیره
گردو: بادام ، گردو ، ماکادامیا ، فندق کره بادام روغن نارگیل زیتون سیب زمینی شیرین
ادویه ها. نمک دریایی ، فلفل ، زردچوبه ، سیر ، جعفری و… بهتر است همه وسوسه های ناسالم را از جمله نوشیدنی های شیرین ، شیرینی ، شیرینی ، کلوچه ، کراکر ، نان ، بستنی و غلات از خانه خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید