رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

چربی شکمی امروزه در اکثر افراد وجود دارد. چربی در ناحیه ران شکم نسبتاً طبیعی است اما به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

برخی از چربی ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها عمیق تر هستند: در قلب ، ریه ها ، کبد و اندام های دیگر و در چربی زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی اندام های داخلی است که باعث کشیدگی چربی شکم ، تورم شکم می شود.

طرف اغلب با شکم شروع به افزایش وزن می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، ما باید علل چاقی شکمی را قبل از روشهای کاهش سریع شکم ، بدون ورزش یا تمرین ، یا قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی بدانیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای کاهش وزن

غذاهای موجود در رژیم کاهش وزن شما ، البته ، نباید بدن شما را از مواد مغذی مورد نیاز محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن ، استفاده از تمام مواد مغذی است و غذاهای سالم را با غذاهای مضر و کم مصرف جایگزین کنید.

در زیر و ما رژیم غذایی برای کاهش وزن در شکم را ارائه می دهیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر پوست که نام آن را دارد.
  • چربی احشایی که چربی شکمی و خطرناک است و این چربی در زیر عضلات شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل زیادی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پر چرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • میان وعده های بسیار پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • مصرف نوشابه های گازدار
  • غذاهای زیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به اضافه وزن اهمیت نمی دهند ، فکر می کنند زیبا است و به خود می گویند من به خواسته هایم اهمیت می دهم و مردم از من قدردانی نمی کنند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. فقط وزن کم کنید نه افزایش وزن.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

شیوه زندگی سالم ما را مجبور به انجام یا نکردن می کند که شامل تغذیه مناسب ، ورزش ، تحرک و پایبندی به اصول عملی است.

رابطه جنسی عامل مهمی در کاهش وزن شکم است ، زیرا در مردان بیشتر از زنان چربی های شکم و دنده ها را جذب می کند.

تمرینات شکمی برای کاهش وزن

انواع مختلفی از تمرینات کاهش وزن شکمی وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات روزانه با رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها افراد کمتر مشغول هستند ، ما چند تمرین ساده برای کاهش وزن در خانه به شما آموزش می دهیم که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

مگر اینکه یک برنامه ورزشی خاص داشته باشید ، پیاده روی دسترسی خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد که در طی آن به متابولیسم بهتری دست خواهید یافت. در طول شکم ، شکم کوچک می شود.

کاهش وزن روی شکم با تردمیل مانند راه رفتن است ، کافی است روزانه 20-30 دقیقه پیاده روی کنید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، به مدت 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

بنابراین ، برای دستیابی به نتیجه دلخواه ، باید پیاده روی را در نظر بگیرید.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است ، غدد عروقی بدن را فعال می کند ، چربی ها را می سوزاند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

صبحانه را برای کاهش سریع وزن بدون ورزش بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. ما در حال حاضر با یک ماده مغذی که هر سه می خورند سرو می کنیم: شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، حتی اگر بتوانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

شکم و دنده های زنجبیل برای کاهش وزن

زنجبیل یک گیاه گرم است که از ریشه های آن برای کاهش وزن در شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری کمی دارد: می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد ، می توانید چای زنجبیل را با لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را افزایش دهد. زنجبیل همچنین نقش زیادی در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند ، معده شما را نفخ می کند ، بنابراین از غذاهای غنی از نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

مصرف غذاهای تند باعث افزایش متابولیسم و ​​تولید چربی بیشتر: کالری و کاهش وزن می شود.

گرسنگی نکشید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند زمان گرسنگی فرا رسیده است ، بنابراین کالری ذخیره کرده و نمی سوزاند و باعث چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم می کند ، با تحریک آنزیم های چربی سوز احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز را با سرکه سیب شروع کنید تا حتی در طول روز هضم شود.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد ، که می تواند به دستیابی به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب سیری را افزایش می دهد و اشتهای شما را سرکوب می کند. هر روز صبح با معده خالی یک قاشق چای خوری سرکه سیب با آب گرم بنوشید.

میوه:

مطالعات نشان داده است افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز ایو یک میوه کیوی است که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی است که تولید چربی را متوقف می کند) است.

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها را در بدن افزایش می دهد ، که تعادل بدن را از بین می برد و عادات غذایی را افزایش می دهد و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع:

نعناع به هضم سریع غذا و جلوگیری از تجمع چربی کمک می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در شکم می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند ، مخصوصاً برای پردازش و از بین بردن چربی معده مفید هستند.

خدا دوست

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه شما را تا شام پر انرژی می کند ، شما نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، در هنگام کاهش وزن ، متابولیسم شما را تسریع می کند.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم و باعث چربی سوزی در شکم و باعث کاهش وزن می شودبه

دانه های S

دانه کنجد خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم دارد ، بنابراین آن را نادیده نگیرید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و جذب چربی بالا برای افزایش هضم استفاده کنید.

آجیل

گردو حاوی مقدار زیادی فیبر اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن را کاهش می دهد.

باید بدانید که همه انواع مکمل های کاهش وزن شکم نباید مصرف روزانه چربی ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی حیاتی نیاز دارد.

گردو خوب و چربی مفید 28 28 گرم دانه در روز ، مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند به روند کاهش وزن شکم و ران کمک کند.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد ، برای افراد سردسیر مفید است که وزن خود را کاهش دهند ، زیرا متابولیسم بدن را افزایش می دهد ، چربی سوزی می کند.

جایی که؟

برای کاهش وزن ، همیشه آب بنوشید ، زیرا آب اشتها را کاهش می دهد ، متابولیسم را تسریع می کند ، بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید ، حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن کالری بیشتری را گرم کند. بسوزانید و وزن کم کنید.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود که نوشیدن آب بسیار سرد حتی کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا از طریق دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث تحریک کلیه ها به جای کبد می شود ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد مواد زائد را دفع کند ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

شما

هیل باعث کاهش وزن می شود: کاهش وزن زیرا دارای ویژگی های چربی سوزی است.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

کاهش وزن شکمی موضعی

این روزها ما تبلیغات زیادی برای دستگاه های مختلف کاهش وزن ، حتی جراحی ها می بینیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که کاهش وزن در شکم و ران بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

کاهش وزن شکمی موضعی با وسایلی مانند کاهش وزن شکمی یا کاهش وزن شکمی با دستگاه های مخصوص متصل به شکم ؛ حرارت زیاد آب و چربی بدن را تا حدی ممکن می سوزاند و با تغذیه مناسب و تحرک زیاد. مورد نیاز هستند.

کرم ها و ژل های لاغری چربی شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر برای افرادی است که اضافه وزن و چاقی دارند.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است ، اگر روشهای دیگر جواب نداد ، به دنبال جراحی باشید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در شکم باشد ، اما عواقب ، آسیب و خطرات آن باید در نظر گرفته شود.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های کاهش وزن

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی:

معده:

دیدگاهتان را بنویسید