رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن بدون احساس گرسنگی همزمان می شود. رعایت دقیق رژیم غذایی در همه رژیم ها بدون کوچکترین تغییری بسیار مهم است. نوشیدن مایعات در طول رژیم غذایی ، به ویژه آب ، بسیار مهم است ؛ ورزش روزانه ، به عنوان مثال ، 30 دقیقه با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی توصیه هایی در این زمینه می تواند تأثیر زیادی بر رژیم کاهش وزن و همچنین سلامت و نیازهای بدن داشته باشد. به شرح زیر: رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن را 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز:

برای صبحانه یک فنجان قهوه با شکر بنوشید. رژیم غذایی در این رژیم برای صبحانه ضروری است.

برای ناهار توصیه می شود کمی اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا کمی هویج با آب لیمو ترش استفاده کنید ، سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تاکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از غذا بخوابید ، زیرا می تواند باعث مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در ناحیه شکم شود.

روز دوم

همین کار را در اولین روز صبحانه انجام دهید.

در وعده غذایی توصیه شده ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب بنوشید ، سپس از 10 ورق سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای وعده غذایی مانند روز اول ، از هویج ، لیمو ترش و بوراکس کدو استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 فنجان آب ولرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

هنگام ناهار ، ابتدا کمی تنهایی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ آب پز یا کبابی بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و خوب غذا بخورید ، اشتها را کاهش می دهد.

برای شام ، سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صرف صبحانه ، همان کاری را انجام دهید که در روز اول بود ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

برای ناهار ، ابتدا از ماست کم چرب ، سپس مدتی بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا هویج استفاده کنید.

برای شام ابتدا بشکه اسفناج بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب غذا بخورید ، بعد از یک ساعت غذا خوردن ، چند هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی:

روز پنجم

آماده کنید: مانند روز چهارم از صبحانه لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید ، تا علاوه بر حفظ رژیم غذایی سالم ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد هویج با آب لیمو و روغن زیتون. سپس به تنهایی یک ظرف کدو بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را مانند سومین روز رژیم کاهش وزن آماده کرده و از آن لذت ببرید.

انتخاب کنید و یک وعده غذایی مانند روز دوم بخورید.

همان وعده غذایی شب قبل (روز پنجم) را تهیه و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه یک فنجان قهوه با شکر و یک تکه نان تست بنوشید.

در زمان ناهار ، به ترتیب ، به طور منظم از هزار عدد گاوزبان سوسیس و سوسیس استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از شام مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. این می تواند روز شما را آماده کرده یا مختل کند.

مانند روز سوم غذا بخورید ، آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد هویج را با آب لیمو سرو کنید. پس از تمایل طولانی به این غذاها ، می توانید از انواع میوه ها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا به آرامی سالاد هویج را با آب لیمو ترش تازه بنوشید ، سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کباب استفاده کنید.

سالاد هویج را با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه برای شام درست کنید و لذت ببرید. سپس از یک میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صرف صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

برای ناهار ، ابتدا از ماست کم چرب ، سپس مدتی بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا هویج استفاده کنید.

برای شام ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، چند هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و آب لیمو استفاده کنید.

سالاد هویج و کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بوران مطلوب است.

در روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 فنجان آب ولرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام آماده شوید و شب قبل غذا بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری دارای رژیم غذایی 12 روزه اساسی است و 3 روز به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید ، سپس از غذای معمولی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری اجتناب شود همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر پس از ماه ها کاهش وزن فقط 2 کیلوگرم وزن اضافه کرده اید ، فقط 3 روز فرصت دارید تا از رژیم غذایی نگهدارنده پیروی کنید.

رژیم حفظ رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد هویج را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید ، سپس از آب اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. 2 ساعت بعد از شام 2 عدد میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای و یک تکه نان تست استفاده کنید.

برای ناهار ، 5 قطعه سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد هویج با خیار ، گوجه فرنگی بخورید ، سپس سینه مرغ بخورید ، چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. این می تواند روز شما را آماده کرده یا مختل کند.

خاکستر اول ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. 2 ساعت بعد از شام 2 عدد میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی:

دیدگاهتان را بنویسید