رژیم هفته ای در هفته |: لیست غذاهای پخته شده


رژیم های چاقی یک هفته ای مجموعه ای از عادات غذایی برای افزایش وزن کوتاه مدت است که معمولاً بر اساس افزایش کالری سوزانده شده است.

چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

رژیم اس دیفتری به مدت یک هفته |  چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

اگرچه امروزه اکثر مردم جهان به دنبال راه های سریع برای کاهش وزن هستند ، اما بسیاری به فکر افزایش وزن در کوتاه مدت هستند. خوشبختانه برنامه ها و روش های رژیم م effectiveثر برای این گروه از افراد وجود دارد. نوجوانان و افرادی که اضافه وزن دارند از طرفداران اصلی برنامه چاقی هستند.

بنابراین ، در این مقاله رژیم چاقی را به مدت یک هفته ، غذاها و روشهای م toثر برای افزایش وزن در کوتاه مدت مرور می کنیم.

برای مطالعه. رژیم کتوژنیک

افزایش وزن در یک هفته می تواند برای بدن بسیار دشوار باشد و فشار زیادی بر قسمت های مختلف بدن وارد کند. بنابراین ، این روش باید زیر نظر پزشک انجام شود تا آسیب های جانبی در اندام های مختلف بدن ایجاد نشود. برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه ، باید به چند نکته مهم توجه کنید.

افزایش تعداد کالری دریافتی از طریق رژیم غذایی باید با در نظر گرفتن ویژگی های فردی افراد انجام شود. متخصصان تغذیه معتقدند کاهش 20 درصدی کالری به کاهش وزن شما کمک می کند ، اما اگر می خواهید وزن خود را افزایش دهید ، باید 20 درصد کالری بیشتری در طول روز برای افزایش وزن دریافت کنید.

به عنوان مثال ، اگر به طور معمول 2000 کالری دریافت می کنید ، برای افزایش وزن باید 2400 کالری دریافت کنید.

می توانید از نوشیدنی های پرکالری به عنوان منبع انرژی بیشتر استفاده کنید. افزایش وزن ، کربوهیدرات ها و پروتئین های پیچیده باید در رژیم غذایی مورد توجه قرار گیرد. برای ایجاد برنامه رژیم غذایی کلیک کنید.

مصرف تدریجی غذا (معمولاً 6 بار در روز) نکته مهم دیگری است که هنگام افزایش وزن باید به آن توجه کرد. این کار فشار بر دیواره معده را کاهش می دهد. رژیم چاقی باید شامل 4 وعده غذایی استاندارد و دو میان وعده در هفته باشد. غذاهای اصلی باید کالری بالایی داشته باشند و در این راستا ، خوردن میوه ، آجیل و مغز گردو انتخاب بهتری است. ر:

در کنار رژیم غذایی خود ، فعالیت بدنی مانند تمرینات قدرتی برای عضله سازی را نیز فراموش نکنید. همچنین می توانید بعد از تمرین از شیک های پروتئینی و غذاهای غنی از پروتئین استفاده کنید.

علاوه بر رژیم غذایی ، پارامترهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند در کاهش یا افزایش وزن موثر باشد. به عنوان مثال ، تحت تأثیر استرس و کمبود خواب ، وزن بدن به شدت کاهش می یابد. بنابراین هشت ساعت خواب با کیفیت و همچنین اجتناب از شرایط استرس زا ، می تواند شما را به طور قابل توجهی چاق کند.

بیشتر بدانید. رژیم سوئد

برنامه رژیم بارداری به مدت یک هفته است

لیست غذاهای پخته شده
ماهی های روغنی مانند ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی
• گوشت هایی مانند بوقلمون ، مرغ ، گوشت گاو بدون چربی و گوسفند
• لوبیا ، شامل نخود ، لوبیا ، عدس ، کلزا
• تخم مرغ
کره ، آجیل هایی مانند بادام زمینی ، بادام زمینی ، بادام ، گردو و فندق
غلات کامل مانند نان گندم کامل ، ماکارونی ، گندم کامل ، برنج قهوه ای و کینوا
میوه ها و سبزیجات پرکالری مانند آووکادو ، نارگیل ، موز ، انبه ، میوه های خشک
• محصولات لبنی پرچرب شامل شیر ، ماست و پنیر

داروی چاق کننده سریع

داروی چاق کننده سریع

استفاده از یک نوشیدنی چرب سریع به مدت یک هفته برای برنامه بارداری ، مانند اسموتی های پروتئینی ، می تواند راهی موثر برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه باشد. تهیه نوشیدنی های چرب خانگی انتخاب بهتری نسبت به نمونه های تجاری آنها است. نسخه های تجاری این ظروف معمولا حاوی قند بیشتری هستند و مغذی نیستند. با ساخت محصولات چربی خانگی ، کنترل بیشتری بر مواد مورد استفاده ، طعم و ارزش غذایی آنها خواهید داشت. برخی از نوشیدنی های چرب عبارتند از:

• اسموتی های مختلف. اسموتی شامل ترکیبی از میوه های مختلف ، عسل ، شیر ، پروتئین های ساده و معطر و کشک و ماست است. شما می توانید از این ترکیبات پرکالری و خوشمزه به دلخواه خود استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات مربوط به رژیم غذایی ، روی پیوند کلیک کنید.

شیر موز. موز یکی از مفیدترین و مفیدترین میوه ها برای افزایش وزن است. این میوه سرشار از کالری ، پتاسیم و کربوهیدرات است. ترکیب شیر ، موز ، عسل یا دارچین می تواند بسیار قوی ، خوشمزه و مناسب برای افزایش وزن باشد.

شیر با نارگیل و عسل. نارگیل سرشار از کالری و چربی های سالم است. ترکیب این میوه با شیر و عسل می تواند برای افزایش وزن بسیار مفید و خوشمزه باشد.

آیا رژیم دانمارکی می تواند بر چاقی تأثیر بگذارد؟ برای تماشا کلیک کنید.

رژیم بارداری Ob به مدت یک هفته

برای هر یک از نوشیدنی های ارائه شده ، می توانید از 470 میلی لیتر (دو لیوان) شیر ساده یا شیر سویا (برای افرادی که به لاکتوز حساسیت ندارند) استفاده کنید. همه غذاهای پخته شده فوق به همراه پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی فراوان حاوی 400 تا 600 کالری است.

برنامه رژیم غذایی رایگان برای افزایش وزن

اولین روز:
صبحانه: بوریتو سبزیجات را فریز کنید. 1 فنجان توت فرنگی
اولین میان وعده: 1 شکلات بادام و عسل
مژه: 2 سالاد تن ماهی با سبزیجات ، 1 فنجان انبه
بعد از ظهر: 1 سیب بزرگ ، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
شام: سیخ خردل و هویج ، یک و نیم برنج قهوه ای به شکل گربه

روز دوم.
صبحانه: 1 فنجان تمشک ، اسموتی هلو و انبه ، 1 تخم مرغ آب پز
میان وعده اول: 15 هویج کوچک ، 3 قاشق غذاخوری پوره ، 1 پرتقال متوسط
خاکستر با کدو سرخ شده با گل کلم ، 1 قرص نان تست با کره بدون شیرین
بعد از ظهر: ذرت بوداده خانگی ، 1 موز بزرگ ، 8 نمک شیرین
شام: 2 وعده استیک فیلادلفیا ، 2 فنجان اسفناج تازه ، 1 فنجان هویج رنده شده ، نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون ، نصف قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک.

رز سوم.
صبحانه. گردو را با آب انگور دانه کنید – 2 فنجان ، 1 لیوان شیر
میان وعده: 1 تکه پنیر سوئیسی ، 8 عدد کراکر ، هفت دانه
: خاکستر: 1 فنجان کدو سرخ شده با گل کلم و سبزیجات ، 1 قرص نمک سرخ شده بدون کره نمک
بعد از ظهر: 6 اونس ماست یونانی ، 1 فنجان توت فرنگی ، 1 قاشق غذاخوری عسل
شام: 2 وعده پاستای مرغ ، جوانه بروکسل با قارچ خامه ای

برای افراد دیگر. رژیم لاغری در خانه

برنامه رژیم غذایی رایگان برای افزایش وزن

روز چهارم:
صبحانه. گردو را با آب انگور دانه کنید – 2 فنجان ، 1 لیوان شیر
میان وعده: 15 هویج کوچک ، 1/4 فنجان خام ، 1 پرتقال متوسط
کدو سرخ شده با گل کلم ، 1 قرص نان تست با کره شیرین نشده
بعد از ظهر: 4 گرم کراکر ، 1 عدد سیب متوسط
شام: 1 فنجان مرغ سرخ شده ، 1 قسمت سالاد سیب زمینی یونانی ، 1 قطعه لوبیا سبز با سیر

روز 5:
صبحانه: 1 فنجان تمشک ، اسموتی هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز
بار میان وعده. دو شکلات پرانرژی: عسل بادام
خاکستر آنچ: کدو سرخ شده با گل کلم و سبزیجات ، 1 قطعه نان تست با کره بدون نمک
بعد از ظهر: 2 شکلات ، بادام و عسل
شام: 2 وعده سالاد مرغ سبز ، 1 قرص هفت دانه سرخ شده

روز ششم:
صبحانه: 1 اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز ، 2 پرتقال متوسط
میان وعده: 1 عدد سیب متوسط ​​، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
خاکستر ناخالص: 2 قطعه لوبیا سفید پیچیده و آووکادوی خامه ای ، 1 فنجان توت فرنگی
ظهر: 4 ترقه گراهام
شام: 2 وعده چیپس تورتیلا با سالاد لوبیا سیاه

روز هفتم
صبحانه: 1 اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز ، 1 موز متوسط
میان وعده: 6 اونس ماست یونانی ، نصف فنجان زغال اخته ، 1 قاشق غذاخوری عسل
L آش. 2 قسمت بسته بندی لوبیا سفید و آووکادوی خامه ای
بعد از ظهر: 1 عدد بادام شکلاتی و عسل
شام: 1 فنجان ماهی قزل آلا شکم پر با خامه اسفناج ، 2 قطعه لوبیا سبز با سیر ، 3/4 فنجان برنج قهوه ای به شکل گربه

چاقی پاها در عرض یک هفته

چاقی پاها در عرض یک هفته

افزایش وزن با کمک برنامه رژیم غذایی امکان پذیر است. در این بخش ، غذاهایی را که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، مرور می کنیم. برخی از غذاهایی که برای پا مفید هستند عبارتند از:
پروتئین: سینه مرغ ، تیلاپیا ، استیک و فیله
محصولات لبنی کم چرب مانند شیر ، ماست و پنیر
• نان های سبوس دار و غلات کامل
میوه های پرانرژی و دارای اکسیدان مانند انگور ، توت ، هندوانه و موز
• سبزیجات نشاسته ای ، از جمله سیب زمینی و سبزیجات معمولی مانند قارچ ، کدو سبز و خیار
دانه های آجیل ، مانند گردو
دانه های کتان
• لوبیا
روغن آووکادو: روغن زیتون

بهتر است از رژیم غذایی چاقی به مدت یک هفته از الکل ، فست فود ، غذاهای سرخ کرده و همچنین قندهای مصنوعی خودداری کنید. خوردن این غذاها می تواند به سیستم گوارشی شما آسیب برساند و عضله سازی را مختل کند. بهتر است از گل کلم یا کلم بروکلی اجتناب کنید. از آنجا که این مواد سرشار از فیبر هستند ، می توانند افزایش وزن شما را تغییر دهند.

مهار Ob با استفاده از داروهای گیاهی

مهار Ob با استفاده از داروهای گیاهی

با یک رژیم غذایی اضافه وزن به مدت یک هفته ، برخی از داروهای گیاهی می توانند به شما در افزایش وزن ، به ویژه در کوتاه مدت کمک کنند. برخی از داروهای گیاهی چاقی عبارتند از:
• بابونه. بابونه گیاهی اشتها آور است. استفاده روزانه از این ماده باعث افزایش اشتها می شود و منجر به افزایش طبیعی وزن می شود.

ریشه های قدردانی برای دهه ها برای درمان افرادی که از کاهش وزن ناخواسته رنج می برند استفاده می شود: کاهش اشتها. این گل به بدن کمک می کند غذا را به درستی جذب کند. این به نوبه خود اشتها و جریان صفرا را افزایش می دهد. روز شکرگزاری در راه است ، به این معنی که فصل تعطیلات در نوسان است.

زنجبیل. در طب سنتی از زنجبیل برای درمان اختلالات روده ای استفاده می شود. زنجبیل بهترین داروی گیاهی برای ناراحتی معده ، حالت تهوع و سوء هاضمه است. این گیاه اشتهای بد را درمان می کند و به شما کمک می کند از وعده های غذایی خود لذت بیشتری ببرید.

خلاصه مقاله:

نوجوانان ، افرادی که اضافه وزن دارند و بازیگرانی که باید در مدت زمان کوتاهی وزن خود را افزایش دهند به مدت یک هفته طرفداران رژیم چاقی هستند. برنامه هفتگی لکه بینی باید توسط متخصص تغذیه یا پزشک بر اساس ویژگی های بدنی ، وزن مورد نظر ، میزان متابولیسم و ​​فعالیت های روزانه فرد تنظیم شود.

عدم رعایت این برنامه در هفته اصول می تواند باعث آسیب جدی به سیستم گوارش ، به ویژه دیواره معده شود. یک روال ابتدایی غیر اصولی هفتگی همچنین می تواند منجر به عوارض طولانی مدت دیگری مانند فشار خون بالا ، فشار زیاد بر بدن شود.

دیدگاهتان را بنویسید