رژیم چاقی سریع با یک برنامه غذایی عالی


بهتر است قبل از شروع هر نوع رژیم چاقی با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید علت چاقی را بدانیم ، سپس با تشخیص صحیح ، باید به دنبال رژیم های م effectiveثر و کارآمد برای چاقی باشیم. در زیر ، چاقی را به مدت یک هفته برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم چربی سریع بتوانید به راحتی در هفته یک کیلوگرم وزن اضافه کنید.

زمان زیادی طول می کشد تا متابولیسم خود را تغییر دهید. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید ، تا زمانی که به خواسته خود نرسیدید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد ، و رژیم ها سالم ترین هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در روز مصرف کنید تا تعداد کالری که بدن شما در روز می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما برای یک کیلوگرم وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز نیاز زیادی به چربی روزانه دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. بهتر است به جای خوردن 5 تا 6 وعده غذایی کوچک ، عادات خوردن 3 بار در روز را فراموش کنید. با ما همراه باشید تا رژیم غذایی سریع چاقی را در هفت روز مطالعه کنید.

انواع رژیم های فست فود

یک برنامه رژیم غذایی هفت روزه چاقی سریع

در این مقاله ما رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه را به طور مفصل به شما معرفی کرده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و بتوانید به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

اولین روز:

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، بهتر است نصف فنجان بلغور جو دوسر را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان کامل و کمی دارچین بخورید. یک میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موتزارلا بخورید ، و برای شام ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و موز. برای میان وعده عصرانه: ماست کم چرب ، پنیر محلی کم چرب ، تمشک مخلوط با زغال اخته کامل ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم – یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام – 20 گرم ماهی قزل آلا. ، یکی سیب زمینی بزرگ ، نخود فرنگی و یک لیوان دوغ کم نمک بخورید. برای آخرین وعده غذایی که باید بعد از شام میل شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ ، نصف قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کنید.

رژیم چاقی سریع برای افراد لاغر

روز دوم

روز دوم رژیم چاقی سریع برای صبحانه: 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و میان وعده ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو عدد. یک لیوان کامل شیر بدون چربی بنوشید. برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک لیوان میوه یخ زده ، که می تواند هر نوع میوه ای باشد ، مخلوط کنید و دو قاشق غذاخوری تخم کتان بخورید. در وعده شام ​​، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک قسمت کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از یک وعده غذایی بهتر پودینگ بخورید.

چند گل رز

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 کلوچه با پودینگ گندم یا جو و برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار ، می توانید ساندویچ پنیر ماهی تن با گلابی بخورید. می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه غلات کامل ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، سس مایونز نازک با کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای رژیم چاقی سریع ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ عصرانه و یک لیوان سوپ مرغ برای شام میل کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز افزایش سریع وزن ، املت سبزیجات ، که شامل 2 تخم مرغ ، نصف فنجان پنیر چرب ، نصف فنجان سبزیجات با دو تکه نان سبوس دار ، یک لیوان پرتقال شیر کم چرب است ، تن ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، کمی گوجه فرنگی برنج برای میان وعده. برای ناهار ، یک دسته بوقلمون و یک ساندویچ پنیر کم چرب با انگور قرمز سرو کنید. برای شروع ، یک لیوان شیر کم چرب با دو وعده کامل میوه یخ زده ؛ سرو با میوه بزرگ.

روز پنجم

صبحانه: نان گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک لیوان زغال اخته یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ همبرگر با پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای شروع. دو میوه بزرگ برای شام ، یک همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و در پایان پروتئین شب همراه با پروتئین با مقدار زیادی میوه میل کنید.

پروتئین در رژیم های چربی سریع

روز ششم

4 پنکیک گندم کامل برای صبحانه ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک قسمت کامل از بلوبری تازه ، برای میان وعده – 4 تخم مرغ آب پز ، یک لیوان کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز. و کمی دارچین ، 2 فنجان ماکارونی برای شام با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و چند سالاد اسفناج ، یک لیوان گربه ماهی برای میان وعده ، نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ 150 برای شام: 150 گرم سینه مرغ ، 2 سبزی کامل با یک سیب زمینی بزرگ می توانید یک شیک پروتئینی در پایان شب بخورید.

رژیم روزه داری در روز هفتم و روز آخر

برای صبحانه: دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا گندم ، یک دسته بزرگ انگور ، برای میان وعده ، دو فنجان سبوس جو ، 2 فنجان شیر کم چرب ، کمی دارچین ، یک کشمش دوم ، 2 قطعه نان برای شام ، 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو ، سبزیجات پخته ، یک لیوان دوغ کم نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی برای تنقلات موز و خوردن سوپ لوبیا قرمز کامل ، 150 عدد گرم شام ماهی تن ، یک قسمت ماکارونی ، یک فنجان کلم بروکلی ، کره کم نمک و پروتئین شیک بعد از غذا.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی اوب

دیدگاهتان را بنویسید