رژیم Sirtfood چیست؟ باید امتحان کنم؟



رژیم غذایی Sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “معروف” در انگلستان ایجاد شد و اخیراً به دلیل ادعای استفاده از ادل برای کاهش 40+ کیلوگرم در بالای رژیم غذایی امسال ظاهر شد.

آدل شخصاً تأیید نکرده است که رژیم دارد یا چقدر وزن کم کرده است.

سازندگان رژیم Sirtfood ، ایدان گوگین و گلن ماتن ، ادعا می کنند که می توانید بدون احساس گرسنگی “وزن کم کنید”. شما می توانید 7 کیلوگرم و 7 روز وزن کم کنید ، و هیچ کدام عضلانی نخواهند بود. این نقل قول مستقیماً از sirtfood گرفته شده است.

آنها ادعا می کنند که sirtuins (SIRTs) ، از هفت پروتئین در بدن تشکیل شده است ، تعدادی از عملکردها ، از جمله متابولیسم ، التهاب و امید به زندگی را تنظیم می کند. نکته قابل توجه این است که این مطالعات بر روی مگس میوه انجام شد نه انسان.

در رژیم sirtfood چه می خورید؟

غذاهای سیرت باعث افزایش سیرتوئین در بدن می شود.

در اینجا لیستی از 20 غذای برتر آنها آمده است.

  • کلم
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیاز
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • چای سبز ماتچا
  • گندم سیاه
  • زردچوبه
  • آجیل
  • arugula
  • چیلی چشم پرنده (شبیه فلفل سرانو است)
  • عشق (علف)
  • تاریخهای Medjool:
  • کاسنی قرمز
  • بلوبری
  • کلاه:
  • قهوه

در طول هفته اول ، شما باید کالری خود را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 وعده غذا در روز بنوشید ، 3 آب میوه سبز و یک وعده غذایی غنی بخورید.

در طول هفته دوم ، شما 1500 کالری در روز اضافه می کنید ، 2 وعده غذا در روز می نوشید ، 2 آب میوه سبز ، 2 غذای غنی در روز می خورید.

هیچ برنامه بلند مدت وجود ندارد. پس از 2 هفته ، فرض بر این است که شما همچنان به غذاهای sirtfood و آبهای سبز اضافه خواهید کرد.

بنابراین اساساً آنها به شما می گویند غذای سالم بخورید و کالری خود را کاهش دهید.

آیا می توانم وزن کم کنم؟

مقیاس احتمالاً پایین می آید. این ماهیچه ، آب و کمی چربی خواهد بود (من نمی دانم چگونه دو نفر با منشاء بالینی می توانند ادعا کنند که با رژیم غذایی محدود کننده کالری ، ماهیچه از دست نمی دهید).

احتمالاً بعد از 2 هفته وزن خود را دوباره به دست خواهید آورد.

گوگین و ماتن در مطالعه بسیار کوچک “خانگی” خود ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و ماهیچه های خود را حفظ کرده اند ، اما پس از 3 هفته آنها با کسی نرفتند.

مطمئن نیستم چگونه می توانند ادعا کنند که شما “گرسنه نخواهید ماند.” وقتی شما فقط 1000 کالری در روز می خورید ، بدن شما به سادگی علائم گرسنگی ترکیب جادویی غذا را خاموش نمی کند. این فقط BS است.

در حالی که آنها کار بزرگی در کپی و چسباندن بدترین رویاهای افراد به برچسب آنها انجام می دهند ، این رژیم غذایی چیز خاصی نیست. این فقط رژیم غذایی دیگری را که دیده ایم تکرار می کند. این را بخورید ، نه آن را ، گرسنه شوید ، وزن خود را کم کنید ، آن را اضافه کنید و سپس به رژیم غذایی جدید “افراد مشهور” بعدی بازگردید.

آیا رژیم دوکان ، 5 را به خاطر دارید؟ 2 رژیم غذایی و سوپ کلم رژیم. این رژیم ها زمانی توسط افراد مشهور تأیید شده بود ، اما امروزه چیز زیادی درباره آنها نمی شنوید. رژیم Sirtfood زمان زیادی را در کانون توجه خواهد داشت ، سپس وقتی مردم از آن خسته شوند ناپدید می شود ، رسانه ها مد بعدی را پوشش می دهند.

به جای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

شما سالهاست که سعی می کنید قوانین رژیم های مختلف را رعایت کنید. هیچ دانه یا کره بادام زمینی روی پالئو وجود ندارد. در هر 30 مورد غلات و محصولات لبنی وجود ندارد. هیچ نان یا میوه ای روی کتو وجود ندارد. این کاهش همچنان ادامه دارد ، جای تعجب نیست که چرا همه در مورد تغذیه گیج شده اند

بهترین توصیه من؟ از تمام قوانین دلخواهی که در ذهن شما ایجاد نشده است ، اما به توده مردم فروخته می شود ، دست بردارید.

این ایده را کنار بگذارید که رژیم بعدی (قوانین دلخواه AKA) یک خواهد بود. این نیست. :

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن است که برای استخدام یک متخصص تغذیه ثبت نام شده کمک بگیرید.

مگان (ور) پوککای متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او دارای یک عمل خصوصی ، آگاهی از تغذیه است ، که در آن به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه از طریق تغذیه بهره وری و عملکرد خود را به حداکثر برسانند. او زندگی را بهینه کرد. او نویسنده کتابچه راهنمای تغذیه برای کتابچه های راهنما است.

دیدگاهتان را بنویسید