سالاد شام بهاری – ریشه های جدید من


سلام دوستان. برای سرگرمی ، من یکی از پست های وبلاگم را در سال 2010 احیا می کنم: سالاد لوبیا کره داغ ، هویج بو داده سیر و برنج وحشی. چرا یک دستور ده ساله را دوباره منتشر می کنم؟ خوب ، از یک جهت ، من فکر کردم برخی از پیروان جدید اینجا هستند که هرگز این سرگرمی را ندیده اند (خوب ، به هر حال). دوم ، بسیاری از شما که از ابتدا اینجا بوده اید ممکن است آن را فراموش کرده باشید. سوم ، این دستور اصلی برای سرداب است. و در نهایت ، چون زیاد است زیاد خوشمزه – لذیذ. دانه های کره خامه ای ، هویج سیر طلایی ، برنج وحشی جویده ، ترد ، پیاز ترشی روشن ، کلم ابریشمی ، شوید تازه ، همه با سس خردل روی لب مارمولک ترکیب شده است ، که تقریباً برای همه چیز الهی است. این سالاد و فراتر از آن.

من همچنین آن را به سالاد شام بهاری تغییر نام دادم زیرا این غذای عالی فصلی است (بله عزیزم ، قطعاً چنین است). ناهار:) از جمله محصولات زمستانی و بهاری و طعم ها در حالی که به سمت نور رو به راه می رویم. هورا!

این دستور غذا خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. در آن زمان من حدود 3 سال در رستورانی در کپنهاگ کار می کردم. من عاشق کارم بودم ، به سختی می توانستم باور کنم که کسی واقعاً این کار را کرده است پرداخت شده: من تمام روز را در آشپزخانه ای گرم و تنگ می گذرانم و هر روز ده ها غذای جدید را آماده می کنم ، بدون منو و دستور غذا ، قطعاً در مرحله ماه عسل. من به غذایی که تهیه می کردم اطمینان داشتم ، با استفاده از درک عمیق خود در مورد رژیم غذایی در تهیه دستور العمل ها ، هر روز از آن برای ایجاد نیروهای خلاق استفاده می کردم ، به خوبی از سرعت یادگیری و رشد خود آگاه بودم. من قطعاً در حال حرکت بودم ، این دوران بسیار هیجان انگیز در زندگی من بود.

من حدود ساعت 8 صبح شیفت خود را شروع کردم ، زیرا اکثر وعده های غذایی من باید ساعت 12 آماده می شد که درهای اتاق غذاخوری را باز کردیم. این زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 بخش است هر چیزی؟، اما چند سال بعد راههای کوتاهی ایجاد کردم که به سرعت طعم و مزه زیادی به آن می بخشید. یکی از این برش های کوتاه روغن سیر بود. اولین کاری که بعد از بستن بندهای پیش بندم ، که به عنوان ماریناد عمل می کرد ، انجام می دادم این بود که بر اساس سوپ ، خورشت ، سس و سس در تمام طول روز برشته می شد. در واقع ، من فکر نمی کنم ظروف زیادی از ایستگاه من بیرون آمد کار را نکرد در آن زمان سیر خوردید (راه ساده ای برای خوش طعم کردن همه چیز). این روغن روی نیمکت من نشست ، روی همه چیز ریخت ، همه مدام برمی گشتند.

چیزی که من در استفاده از روغن سیر دوست داشتم سبزیجات زمستانی بود. من می توانم آنها را در طلای مایع بریزم ، آنها را داخل اجاق فشار دهم و در نیم ساعت منتظر یک توده مهره ای و براق از ریشه های رنگین کمان بودم ، تنها چیزی که نیاز داشت آب لیمو و پودر کردن گیاهان تازه بود. قابل ارائه باشد چه کسی نمی خواهد در آن غوطه ور شود؟ علاوه بر این ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه به آخرین خط و نحوه چشیدن حتی معتدل ترین غذاها نگاه می کردیم. روغن سیر بلیط بود.

مرحله ای که در رستوران امضا کردم ترکیب سبزیجات ، غلات و حبوبات با تخم مرغ های جالب بود (که در آن زمان بسیار جدید بود). بنابراین این غذا از هویج سرخ شده در فر تجاری که نیاز به خانه داشت تهیه شد. چند دانه کره نرم و خامه ای از فر بیرون آمد و یک روز برنج وحشی من را از یخچال بیرون آورد ، این ترکیب با در نظر گرفتن بافت ، رنگ و طعم های مختلف بسیار ارگانیک شد.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. از خرد کردن سیر گرفته تا افزودن روغن ، این مورد ضروری است ضروری رنده یا مخلوط کنید تا تقریباً شبیه خمیر شود. به این ترتیب ، سیر به هر کجا که روغن برود می رود و به طور مساوی در الهی ترین و خوشمزه ترین طلایی که نرم و شیرین است کاراملی می شود: سرخ شده. از آن متنفر نخواهید شد.

بس کن! زمان فیبر نوری

فیبرها احتمالاً از همه مواد مغذی که درباره آن می شنویم ، جذاب ترین و جذاب ترین نیستند. همه چیز درباره پروتئین است. چاق! و اگر در مورد کربوهیدراتها چیزی شنیده اید ، احتمالاً ناخودآگاه بسیار ناعادلانه است (من واقعاً از عناصر کلان که عناصر کلان را انتخاب می کنند متنفرم ، عقب بمانید). الیاف بسیار خسته کننده به نظر می رسند و چیزی که فقط مادربزرگ شما به آن اهمیت می دهد ، پس چرا آن را انجام دهید؟ شما ضروری؟

یکی از دلایلی که رژیم های غذایی غنی از گیاهان بسیار سالم هستند نه تنها به دلیل محتوای بالای فیبر آنها ، بلکه به دلیل پتانسیل آنها برای تنوع فیبر است. در گذشته ، الیاف به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیق جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم الیاف را می توان به چند دسته تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، غیر نشاسته ای ، نشاسته های مقاوم و غیره) که هر کدام پتانسیل متنوعی را ایجاد می کنند. به منابع غذایی برای باکتری های روده ما به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروبیوم ما بیشتر است.

چرا چنین چیزی ممکن است؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت کلی ما است. اگر ما طیف گسترده ای از نیروها را در خط مقدم سیستم ایمنی خود داریم ، شانس ما تنها این نیست بازمانده:، اما پر رونق فیبر مورد استفاده ما همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها از انواع خاصی از باکتری ها تغذیه می کنند. تا جایی که ممکن است از خوردن گیاهان لذت ببرید تا مطمئن شوید که از طیف وسیعی از افراد خوب در دستگاه گوارش خود حمایت می کنید. من به شما می گویم که با بیل به شما پاداش می دهند.

لوبیا ، عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات ، آجیل و دانه ها بیشترین فیبر را دارند (به خاطر داشته باشید که فیبر در غذاهای حیوانی وجود ندارد). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول ، مانند فیبرهای چسبناک / غیر چسبنده و فیبرهای قابل تخمیر ، در همه این گروههای غذایی یافت می شود و توصیه می شود هر یک از آنها را بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه به طور متوسط ​​25 گرم است ، نه حدود …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که ممکن است از غذاهای گیاهی لذت ببرید و احساس کنید چگونه بدن شما به آرامی در حال تغییر است. همه چیز به روده برمی گردد ، نه فقط چه چیزی شما آنها غذا می خورند ، اما آنچه می خورند باکتری های روده شما هستند.

با این غذا شما به بچه های خوب فیبر می دهید شش گیاهان مختلف! در مورد مخلوط جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 سبزیجات مختلف ، به علاوه سبزیجات تنوع زیادی از فیبر را اضافه می کنند. شوک های خوب ، خوب ، خوب. :

جالب ترین نکته در مورد مرور این دستور غذا این بود که ببینم آیا می توانم چیزی را در حال حاضر تغییر دهم. من چیزهای زیادی آموخته ام که در ده سال گذشته به عنوان یک آشپز فوق العاده رشد کرده است ، بنابراین من تعجب می کنم که تنظیمات زیادی برای انجام دادن ندارم. تنها دو چیزی که برای این سالاد احساس کردم پرده سبز تیره و ترش بود. در حال حاضر ، سارا B کلاسیک در حال حرکت است. از آنجا که ما هنوز سبزی بهار نداریم ، تصمیم گرفتم که کلم برنده است ، بدیهی است که باید ماساژ داده شود. من پیاز قرمز را در دستور اصلی به سرعت به ترش تبدیل کردم ، زیرا این یکی از ضروری ترین تکنیک های آشپزی است که از اولین بار که آن را نصب کردم یاد گرفته ام.

این ظرف سالاد حاوی همه چیزهایی است که شما نیاز دارید و از یک کاسه می خواهید. بسیار خوشمزه است ، پر از همه بافت های مخلوط برای برآوردن خواسته های نفرت انگیز شما. اگر به نظر برسد که چیزهای زیادی برای یک وعده در یک زمان آماده شده است ، همه موارد را می توان به طور جداگانه تهیه کرد ، حتی در روزهای جداگانه. اگر نوبت می گیرید ، لوبیا و برنج را یک روز یا بیشتر بپزید (اضافه کنید تا زمانی که آماده باشید ، بیشتر بپزید ، زیرا غذا برای برندگان است) و پیازها و یک هفته قبل ترشی کنید. کلم را می توان یک روز قبل پخت یا ماساژ داد ، اما هویج را باید بلافاصله قبل از سرو سرخ کرد.

اگر لوبیا کره ای ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (دریا ، دارچین ، لوبیای بزرگ شمالی یا بچه لیما برخی از انواع آن هستند) و اگر می خواهید دانه را تغییر دهید ، هر نوع برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه خواهد بود: به جای هویج ، از سبزیجات ریشه ای که در کنار شما هستند ، چغندر استفاده کنید. چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا کدو زمستانی در روغن سیر طعم بسیار خوبی خواهد داشت. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری مسطح ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها آنها مطالبات زیادی از ما دارند و من برای توجیه ، سادگی و ارتباط به آشپزخانه باز می گردم. هیچ پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در آن حضور ، من خود را روی تخته برش می بینم ، از قسمت جلوی خود تشکر می کنم ، هویج را برش می دهم ، و سپس از شخص دیگری به خاطر چیزهای ساده تشکر می کنم.

عشق به همه شما. در آنجا ایمن و مطمئن بمانید.
xo ، سارا B:

دیدگاهتان را بنویسید