ساندویچ بسته بندی شده بدون گوشت و سبزیجات-Osinga Nutrition:


هوای گرم بار دیگر عشق من به ساندویچ ها را به من معرفی کرد. علاوه بر این ، چه کسی می گوید ساندویچ ها نمی توانند در رژیم غذایی سالم جای بگیرند؟ آنها مطمئناً می توانند. آنها را با سبزیجات ، چربی های سالم ، پروتئین ها بسته بندی کنید ، رژیم متعادلی خواهید داشت.

کربوهیدرات ها در چند سال گذشته بدتر شده اند ، اما این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل نان را کنار بگذارید. این دستور العمل های ساندویچ سالم ثابت می کند که می توانید در عین لذت بردن از طعم و راحتی ، بهتر غذا بخورید.

هر یک از این ساندویچ ها حاوی فیبر ، پروتئین گیاهی و ریزمغذی ها هستند. من همچنین فکر کردم پروتئین های مختلف گیاهی را برای هر یک از شما و همچنین طعم های مختلف را به همراه داشته باشم تا هرگز خسته نشوید.

اگر شما هم مانند من آشپز هستید ، توصیه می کنم قبل از خوردن ساندویچ آن را بردارید. این به این دلیل است که مواد تشکیل دهنده آشفتگی مرطوب ایجاد نمی کند. عکس بالا را ببینید. در اینجا نحوه بسته بندی تمام ساندویچ ها در یخچال آمده است.

نیازی به گفتن نیست ، در اینجا دستور العمل های ساندویچ مورد علاقه من وجود دارد. به من بگویید کدام را می خواهید امتحان کنید و نحوه ساخت یوتیوب را در اینجا ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=s0JPjbX2jns:

Tempeh BLT:

زمان آماده سازی: 5: دقیقه

زمان پخت: 20: دقیقه

ماریناد

  • 3: قاشق سوپخوری نام من Sauer / Tamar است
  • 2: قاشق سوپخوری آب افرا
  • 1: قاشق سوپخوری روغن آووکادو
  • 1.5: P p: سرکه بازامیک
  • 1: P p: دود مایع
  • 0.5: P p: زیره
  • 0.5: P p: پودر سیر

مواد لازم ساندویچ:

  • 8: لایه های نان
  • 8: اوز: دما: بریده شده
  • 2: فنجان ها سبزهای مخلوط
  • 1: گوجه فرنگیها
  • وگان می:
  • ماریناد را با ترکیب سس سویا ، شربت افرا ، روغن ، دود مایع ، سرکه بالزامیک ، زیره و پودر سیر درست کنید.

  • لایه های برش خورده تمپو را در ماریناد قرار دهید تا کاملاً پوشیده شوند. لایه ها را یک به یک در ظرف پخت سطحی قرار دهید تا هر قطعه در ماریناد و حداقل 15 دقیقه فریز شود.

  • وقتی سرعت غذا در ماریناد به اندازه کافی طولانی شد ، روغن را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. لایه هایی از تمپو را اضافه کنید و در یک قالب حدود 3 دقیقه در هر طرف یا تا زمانی که لبه های آن قهوه ای شود بپزید. از بقیه ماریناد برای خرد کردن ظرف استفاده کنید.

  • بیکن تمپو را در یک تورتیلا با سبزیجات ، گوجه فرنگی و سس مایونز گیاهی درست کنید. لذت بردن!

عدس بی خیال است

15: دقیقه

کل زمان: 15: دقیقه

  • 28: oz گوجه فرنگی خرد شده
  • 2: قاشق سوپخوری رب گوجه فرنگی
  • 1: قاشق سوپخوری پودر سیر
  • 1: قاشق سوپخوری پودر پیاز
  • 1: قاشق سوپخوری پودر فلفل
  • 1: P p: فلفل
  • 2: فنجان ها عدس پخته
  • 1: قاشق سوپخوری خردل زرد
  • 1/2: P p: دود مایع
  • 1: قاشق سوپخوری آب افرا
  • 8: لایه های نان انتخابی
  • 2: جام: اسفناج
  • همه مواد (به جز نان یا اسفناج) را در یک قابلمه محلول مخلوط کنید. درپوش را در جای خود قفل کنید و مطمئن شوید که اهرم خروج بخار بسته است. فشار قوی را با دست به مدت 12 دقیقه انجام دهید. فشار دهی به دیگ فوری حدود 10 دقیقه طول می کشد و با رسیدن فشار ، تایمر شروع به شمارش معکوس می کند.

  • وقتی زمان تمام شد ، بگذارید فشار به طور طبیعی آزاد شود ، حدود 20 دقیقه طول می کشد. هنگامی که این کار انجام شد ، به آرامی پوشش را رها کنید.

  • نان مورد علاقه خود را با اسفناج سرو کنید. لذت بردن!

ساندویچ نخود آووکادو

  • 8: لایه های نان انتخابی
  • 2: جام: نخود پخته شده
  • 1/3: جام: گوآکاموله
  • 1: قاشق چایخوری فلفل
  • 1: قاشق چایخوری تکه های چیلی قرمز
  • 1: فصل: هویج بوستون از ساقه پاره شده است
  • 1: پیاز قرمز بریده شده
  • نخود فرنگی های پخته شده را در یک کاسه بزرگ با دستگاه سیب زمینی خرد کن با گوآکامول له کنید. دانه های فلفل قرمز را اضافه کنید. آسیاب کنید تا مخلوط کمی غلیظ شود.

  • روی نان بمالید و روی آن را با هزار پیاز بپوشانید. لذت بردن!

ساندویچ Hummus Veggie

  • 1/2: جام: هوموس
  • 8: لایه های نان انتخابی
  • 1: جام: جوانه زدن:
  • 2: فنجان ها سبزهای مخلوط
  • 1: گوجه فرنگیها بریده شده
  • 1: پیاز قرمز بریده شده
  • 1/2: خیار بریده شده

نخود فرنگی با نخود فرنگی

زمان آماده سازی: 5: دقیقه

زمان پخت: 10: دقیقه

زمزمه نخود

  • 1: P p: روغن آووکادو
  • 1: جام: آرد نخود فرنگی
  • 2/3: جام: شیر نارگیل کنسرو:
  • 2: قاشق سوپخوری مخمر غذا
  • 1/2: P p: زردچوبه
  • 1: P p: خردل
  • 1/2: P p: پودر سیر
  • 1/2: P p: پودر پیاز

روکش ساندویچ

  • 1: گوجه فرنگیها بریده شده
  • 1: پیاز قرمز بریده شده
  • 8: لایه های نان انتخابی
  • یک تابه نچسب روی آتش بگذارید ، روغن زیتون ، پیاز خرد شده را اضافه کنید ، تفت دهید تا پیاز نرم شود.

  • مخلوط خود را با افزودن آرد نخود ، شیر ، مخمر غذا ، زردچوبه ، خردل دیژون ، پودر سیر ، پودر پیاز آماده کنید و همه چیز را خوب مخلوط کنید.

  • مخلوط را روی پیاز بریزید و بپزید تا زمانی که توده شروع به سفت شدن به شکل پنکیک کند. سپس آن را با کاردک خرد کنید ، مخلوط کنید ، مخلوط را برگردانید تا کل مخلوط پخته شود و دیگر خیس نشود.

  • مخلوط را روی نان و گوجه فرنگی را روی آن بچینید. لذت بردن!

ساندویچ توفو کبابی

زمان آماده سازی: 10: دقیقه

زمان پخت: 15: دقیقه

  • 14: اوز: توفو شرکت اضافی:
  • 1.5: P p: فلفل
  • 1: P p: زیره
  • 1: P p: پودر سیر
  • 1/4: P p: پودر فلفل
  • 1/4: جام: سس کبابی
  • 8: لایه های نان انتخابی
  • 2: جام: اسفناج
  • 1: پیاز قرمز بریده شده
  • فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • بلوک توفو را با چند لایه دستمال کاغذی بپیچید ، سپس روی بشقاب غذا یا تخته برش بگذارید. وقتی اجاق گاز داغ می شود ، آن را با یک جسم سنگین مانند ماهیتابه ، قابلمه یا ظرف بزرگ خرد می کنیم. پس از فشردن توفو ، آن را به صورت بلوک برش دهید.

  • در همین حال ، پاپریکای شیرین ، زیره ، پودر چیلی ، پودر سیر ، پاپریکای دودی ، سس باربیکیو را در یک کاسه متوسط ​​بریزید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند. روغن و مخلوط را بریزید تا مخلوط شود. توفو را به آرامی در یک لایه یکدست کنید. توفو را در یک لایه روی یک ورقه پخت قرار دهید.

  • هر 10 دقیقه هم بزنید ، تا زمانی که توفو کاملاً ترد شود ، به طور یکنواخت پخته شود ، در مجموع 30 تا 35 دقیقه.

  • نان و اسفناج و پیاز را روی آن بریزید. لذت بردن!

دیدگاهتان را بنویسید