ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus


این ساندویچ سبزیجات ترد ، ترد ، خامه ای ، پر از مواد خوشمزه و ساده است تا شما را از هر لقمه کاملاً راضی نگه دارد. غذای گیاهی عالی با الهام از رژیم مدیترانه ای.

گیاهی به چه معناست؟



از آنجایی که این اصطلاح اخیراً زیاد استفاده می شود ، چند ماه پیش یک پست کامل در مورد آن نوشتیم…

رژیم گیاهخواری چیست؟

رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این پست به شما خواهیم گفت که پایه گیاهی به چه معناست ، برخی از افسانه ها را در مورد آن برطرف کنید ، در مورد همه مزایای سلامتی احتمالی افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود بحث کنید.

به طور خلاصه ، ما در مورد چگونگی تمرکز رژیم مدیترانه ای بر افزودن گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) صحبت می کنیم. مزایای آن کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سرطان های خاص ، دیابت و موارد دیگر است.

ایجاد بهترین ساندویچ Veggie

ساندویچ سبزیجات را ببندید


هر بار که ساندویچ بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد که من دیوانه هستم. او قطعاً طرفدار ساندویچ با برش و برش گوشت است. با این حال ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های سبزیجات کردم ، او به سرعت طرفدار بزرگ شد.

نکات من برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت عبارتند از:

  • شروع با نان واقعا خوب. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد که شما را سیر کرده و مدت بیشتری سیر نگه می دارد.
    • به دلیل برخی مشکلات پزشکی ، اخیراً شروع به رژیم غذایی بدون گلوتن کرده ام: آن را پیدا کرده ام نان کانیون: مارک بهترین مارکی است که من تا به حال امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ واقعا عالی ، به یک ترکیب ترد ، خامه ای ، ترد و نرم نیاز دارید.
    • به هویج معمولی ، گوجه فرنگی ، جوانه ، انواع سبزیجات برگ دار ، خیار ، فلفل دلمه ای ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات بو داده و غیره فکر کنید.

پروتئین و فیبر را با هوموس اضافه کنید

نه تنها آموزش صحیح ، بلکه هوشیاری و فداکاری او نیز بسیار مورد نیاز است.

فقط 2 قاشق غذاخوری هوموس حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند. علاوه بر این ، گیاهی است و با رژیم مدیترانه ای مطابقت دارد.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما در مقایسه با خردل و سس مایونز ، افزایش می یابد.

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها رتبه بندی هایی هستند که ممکن است محصولات و مارک ها کمی متفاوت باشند. بر اساس 2 قاشق غذاخوری

همه هوموس ها برابر نیستند

مارک های زیادی از هوموس در بازار و طعم وجود دارد. امیدواریم به زودی پستی اختصاصی به هوموس منتشر کنیم. در این بین ، ما می خواستیم نکاتی را برای خرید هوموس به اشتراک بگذاریم.

حتماً لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا ببینید هوموس از چه چیزی ساخته شده است – سعی کنید آن را با طبیعی ترین مواد ممکن پیدا کنید. بسیاری هستند که علاوه بر روغن زیتون ، مواد نگهدارنده ، افزودنی یا حتی روغن زیادی به عنوان مواد اصلی دارند.

دو مارک مورد علاقه ما برای خرید هوموس عبارتند از:

HG. این خوشمزه است ، نه چندان دشوار ، شما می توانید هوموس خود را در خانه درست کنید. این بسیار خامه ای است و هوموس هایی را که تا به حال از فروشگاه خریداری کرده ایم می زند.

بهترین ساندویچ سبزیجات سبز با حمص

ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات با مقدار زیادی سبزیجات سبز برای حمص ، غنی از فیبر و طعم سبزیجات.

نویسنده: برین مک داول ، متخصص تغذیه داخلی RDN

  • 2:
    لایه های
    نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند
  • 2:
    قاشق سوپخوری
    هوموس
  • 2:
    قاشق سوپخوری
    جوانه زدن:
  • 1/4:
    فنجان
    آروگولا
    (یا برگ سبز انتخابی شما)
  • 1/4:
    خیار ، نازک ورقه شده
  • 1:
    لایه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2:
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. هوموس را در یک طرف نان پهن کنید ، سپس با روگولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو لایه ای بگذارید. بقیه نان را روی آن بریزید.

(5 بار بازدید ، 4 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید