شما با این اشتباهات به خود اجازه می دهید وزن خود را کاهش دهید. – زنان نخست وزیر


این عزاداری رایج برای زنان است ، به ویژه پس از یائسگی ، هنگامی که آنها با ناامیدی بالا می روند. آنها احساس می کنند که همه چیز را “درست” انجام می دهند ، اما نمی توانند وزن خود را کاهش دهند. اگر متوجه شدید که موافق هستید ، ممکن است یکی از این ده اشتباه کاهش وزن را انجام دهید بدون اینکه حتی متوجه آن باشید. دریابید که آنها چیست و چگونه آنها را برطرف کنید تا بتوانید به بهترین شکل خود تبدیل شوید.

10 اشتباه در کاهش وزن

انگیزه ناقص

الکسیس کانسون ، روانشناس بالینی متخصص در اختلالات خوردن و نویسنده کتاب انقلاب بدون رژیم ، می گوید: “وقتی مشتریان به من می گویند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است. “قول می دهد” که اگر وزن کم کنند به نوعی زندگی بهتر می شود. این که آنها فرصتهای شادتر ، باریک تر ، مطلوب تر یا بهتر دارند. اما این یک فریب است که فرهنگ رژیم غذایی را تقویت می کند. فرهنگ رژیم غذایی می خواهد مردم فکر کنند که مشکلی (با وزن فعلی آنها) وجود دارد که آنها به اندازه کافی خوب نیستند. سپس آنها می خواهند راه حل های جادویی را برای حل مشکل خود به شما بفروشند. البته این راه حل ها جواب نمی دهد. “

رژیم گرفتن

یک بشقاب نخود - اشتباه در کاهش وزن

بیشتر اوقات ، هنگامی که زنان می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، رژیم می گیرند. ایده رژیم گرفتن به این معناست که در برخی مواقع قصد دارید رژیم را کنار بگذارید ، به همین دلیل رژیم ها جواب نمی دهند. کنسون می گوید. اما این درست نیست. ” کنسون می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد ، مردم باید آنچه بدنشان می گوید را بشنوند ، که به “با دقت غذا خوردن” معروف است.

ما خوردن معقول را درک نمی کنیم

خوردن معقول (یا بصری) صرفاً این نیست که آنچه را که می خواهید بخورید ، صرف نظر از ارزش غذایی آن. این کلمه واقعاً آنچه را که بدن به شما می گوید می شنود. آرلن اینگلندر ، نویسنده کتاب “روان درمانگر” ، نویسنده کتاب “پرخوری احساسی را رها کنید ، غذایتان را دوست داشته باشید” می گوید: وقتی سیر شدید می خواهید غذا را متوقف کنید. ” “بدن ما به طور طبیعی هوس انواع غذاها و مواد مغذی مختلف را می کند تا وزن طبیعی را برای ما تنظیم کند.”

حذف کامل گروه های غذایی

اگر حساسیت یا عدم تحمل ندارید ، دلیلی وجود ندارد که هیچ گروه غذایی را به طور کلی حذف کنید. کنسون می گوید. یادتان هست چه موقع چربی بد بود؟ پس کربوهیدرات؟ ما باید وسواس غذایی را متوقف کنیم. “

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، بدون رژیم غذایی

خودداری از برخی غذاها برای خود کودی برای تغذیه ناسالم است. اینگلندر توضیح می دهد. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد ، سهم معقولی خواهید داشت ، احساس رضایت خواهید کرد. “

خوردن غذای رژیمی

اینگلندر می گوید: “اگر ده بسته تنقلات رژیمی 100 کالری بخورید ، 1000 کالری می سوزانید.” و این 1000 کالری احتمالاً به اندازه یک تکه کیک خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذای ممنوعه نداشته باشید آنچه را که دوست دارید بخورید. انگلندر پیشنهاد می کند که اگر چیز شیرینی می خواهید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب بخورید یا خوب پخته و طعم آن را بچشید.

اجازه دادن به مقیاس برای تعیین احساسات

اینگلندر می گوید: “ترازو آنقدر سالم نیست که به او آسیب برساند.” “سرزنش خود باعث ایجاد استرس می شود که می تواند منجر به خوردن احساسی شود.” مقیاس زمانی می تواند ابزار مفیدی باشد که از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی استفاده کنید. اینگلندر توضیح می دهد. “باید به خاطر داشته باشید که عدد روی ترازو در نوسان است ، بنابراین به وزن خاصی نچسبید. اگر چند کیلو وزن اضافه می کنید ، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا در چند روز گذشته استرس داشته اید یا به اندازه کافی نخوابیده اید.

به اندازه کافی مرطوب نکنید

یک لیوان آب با لیمو و نعناع

آنگلیگر می گوید: “بسیاری از اوقات مردم فکر می کنند گرسنه هستند ، اما در واقع تشنه هستند.”

انجام تمرینات به عنوان تنبیه

حرکت امکان پذیر است. اما اگر از دویدن متنفر هستید نیازی به دویدن ندارید ، و اگر خود را مجبور کنید ، حرکت به چیزی تبدیل می شود که از آن اجتناب می کنید ، نه چیزی که منتظر آن هستید. به جای آنچه فکر می کنید بهترین کالری است ، فعالیت بدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

عدم خوردن غذا خوردن نیست

استرس ، خوردن غذاهای ناخواسته ، خوردن احساسات شما

اینگلندر می گوید. “بسیاری از ما برای شام می نشینیم و استراحت نمی کنیم. ما استرس را از میز به میز برمی داریم. “به جای غذا خوردن یا خوردن برای لذت ، ما غذای خود را مزه می کنیم ، احساسات خود را می خوریم ، از غذا به عنوان راهی برای منحرف کردن خودمان از مشکلاتمان استفاده می کنیم.”

اهداف غیرواقعی

کوناسون می گوید: “به محض اینکه بدن ها شاد می شوند ، بدن ما چاق می شود ، لزوماً چیز بدی نیست.” اگر هدف شما سنجش کارهایی است که در 20 سالگی انجام داده اید ، احتمالاً واقع بینانه یا سالم نیست. به جای تمرکز بر تعداد معینی در مقیاس ، تمرکز بر پذیرش خود را در ایجاد رابطه سالم با غذا متمرکز کنید.

اگر متوجه شدید که این اشتباهات در کاهش وزن را مرتکب شده اید ، هرگز برای بازگشت به مسیر دیر نیست. روی سالم ماندن و شاد بودن در زندگی روزمره و همچنین عادات غذایی خود کار کنید.

بعدی را بخوانید:

4 دقیقه آموزش… محل دفن زباله اکسید نیتریک AKA

راهنمای رژیم غذایی طولانی مدت شما

7 Sur غذای معمولاً رژیم غذایی ناسالم

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام (رایگان): ما هر هفته مقالات فوق العاده ای از این دست را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید