عادات افراد موفق در حفظ وزن افزایش یا کاهش یافته است


چاقی اصلی اضافه وزن یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که می تواند مشکلات جسمی و گاه روحی را در افراد ایجاد کند. بسیاری از افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند ، شانس خود را با استفاده از انواع رژیم های کاهش وزن امتحان می کنند. صرف نظر از اثربخشی این رژیم ها یا عوارض جانبی بعدی ، س isال این است که چگونه می توان این اثر را حفظ کرد. رژیم گرفتن و البته کاهش وزن غیرممکن است.

این ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد ، اما غیر ممکن نیست. افراد زیادی هستند که توانسته اند بر چاقی غلبه کرده و وزن خود را در همان سطح دلخواه حفظ کنند. راه های زیادی برای حفظ وزن متعادل بدن وجود دارد. اما در اینجا به روش هایی می پردازیم که اساس طبیعی دارند ، عمدتا مربوط به تغییر رفتار یا عادات غذایی روزانه است. رژیم های کاهش وزن را دنبال کنید.

چه کاری می توانیم برای افزایش وزن خود انجام دهیم تا بتوانیم همیشه لاغر و زیبا بمانیم؟

متاسفانه ، این چشم انداز اغلب ما را در زمان شروع پروژه تنش می کند. در حقیقت ، تنها 20٪ از افرادی که در نتیجه رژیم غذایی و وزن می توانند به وزن ایده آل خود برسند می توانند این زیبایی را حفظ کرده و در دراز مدت وزن خود را کاهش دهند. مهمترین س questionال در اینجا این است که برای حفظ وزن باید چه کار کنیم. کاهش وزن یا لاغر ماندن مستلزم تغییر عادات یا عادات غذایی ما است. آیا می توانیم این نازکی و زیبایی را به خود هدیه دهیم؟

کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم تا به این هدف برسیم. از کنترل دقیق رژیم غذایی و ورزش روزانه گرفته تا کنترل استرس و خلق و خو. برای روشن شدن این س մասինال در مورد اینکه در بخشهای بعدی چگونه خواهد بود ، ما این موضوع را با جزئیات بیشتری بحث خواهیم کرد.

حالت تثبیت وزن

راه حل هایی برای این سوال که برای حفظ وزن چه باید کرد.

روشهای علمی و عملی ثابت کرده است که دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود افراد بعد از رژیم لاغر شوند. اجرای این روشها ، اگرچه ساده است ، اما به اراده قوی و البته صبر و زمان نیاز دارد. البته ، از آنجا که دستیابی به کاهش وزن: تناسب اندام کار سختی است ، ارزش انجام و تغییر رژیم غذایی خود با چند رفتار ورزشی را دارد. به طور کلی ، متخصصان و مشاوران تغذیه و رژیم درمانی ، بر اساس تجربه و دانش خود ، راه حل هایی را برای کسانی که می پرسند برای حفظ وزن باید انجام شود ، ارائه کرده اند.

البته ، قبل از استفاده از این استراتژی ها ، باید به خاطر داشته باشیم که هر رژیم غذایی ، حتی اگر وزن دلخواه را برای ما به ارمغان بیاورد ، لزوماً استاندارد نیست. وقتی رژیم غذایی را برای تغییر وزن انتخاب می کنیم ، باید در این مورد کاملاً مطمئن باشیم. از آنجا که سلامتی ما در خطر است ، انتخاب اشتباه نه تنها می تواند ما را بیمار کند ، بلکه زندگی ما را نیز به خطر می اندازد.

به همین دلیل است که متخصصان سایت من و رژیم غذایی طبق نظر حرفه ای خود کار می کنند ، البته بدهی انسانی و نتایج سالها تحقیق و تجربه آنها برای کاهش وزن در رژیم غذایی چاقی ارائه می شود. این رژیم ها کاملاً تضمین شده و بر اساس BMI یا شاخص توده بدنی خاص شما هستند. بنابراین به شما رژیم غذایی متناسب با شرایط جسمانی شما داده می شود.

با این حال ، برای کسانی که علاقه مند هستند برای تثبیت وزن خود چه کاری انجام دهند ، مهمترین راه حل ها عبارتند از:

  • ورزش منظم انجام دهید
  • برای صرف صبحانه
  • مصرف زیاد پروتئین
  • وزن بدن خود را روزانه اندازه گیری کنید
  • مصرف کربوهیدرات خود را کنترل کنید
  • تمرین با وزنه
  • پیش بروید و ناامید نشوید ، حتی اگر در حال افزایش وزن هستید
  • برای همه روزهای هفته ، حتی در روزهای تعطیل ، برنامه داشته باشید
  • نوشیدن مقدار زیادی آب
  • خواب کافی
  • مدیریت استرس
  • حمایتی را پیدا کنید که فرد را تشویق و تشویق می کند
  • کنترل غذا
  • مصرف زیاد سبزیجات
  • برنامه Pat Patience و تداوم
  • تغذیه هوشمند
  • تغییر مداوم در زندگی ایجاد کنید

حالت تثبیت وزن

برای کاهش وزن چند کالری باید مصرف کنیم؟

یکی از مهمترین مواردی که همیشه باید بعد از کاهش وزن به آن توجه کنیم ، کنترل میزان کالری غذایی است که می خوریم. ممکن است هنوز اشتها یا میل به غذا داشته باشیم ، و چون چند کیلو وزن کم می کنیم ، ممکن است وسوسه شویم که زیاد بخوریم یا غذاهایی بخوریم که در رژیم غذایی ما واقعاً ممنوع است.

باید به خاطر داشت که در شرایطی که ما به تازگی وزن خود را کاهش داده ایم ، حجم بدن ما کاهش یافته است ، سلول های ما نیاز به جذب مواد مغذی بیشتری دارند ، هنوز به این وضعیت جدید عادت ندارند.

حتی کوچکترین بی دقتی در خوردن غذاهای مختلف از دست دادن کنترل کالری وارد شده به بدن می تواند همه رشته های ما را پنبه کند. بنابراین باید بدانید برای لاغر ماندن چقدر کالری نیاز دارید.

آخرین کلمه برای کاهش وزن باقی بماند تا لاغر بمانید

افراد به دلایل مختلف می توانند بعد از رژیم گرفتن به وزن قبلی خود بازگردند. البته قابل پیشگیری است. این بدان معناست که تنها چند کار کوچک یا تغییر در عادات روزانه می تواند وزن شما را کنترل کند. انجام این تمرینات دشوار نیست ، اما می تواند تأثیر چشمگیری بر نتیجه داشته باشد.

البته نکته مهم این است که کنترل و تثبیت وزن چیزی فراتر از محدود کردن مقدار غذایی است که بدن شما می خورد. ورزش ، خواب و سلامت روان نیز نقش مهمی در این امر ایفا می کنند.

اگر بتوانیم عادات خود را در این موارد تغییر داده و تصحیح کنیم ، در واقع خودمان شیوه زندگی بهتری را انتخاب کرده ایم.

یکی از مواردی که می تواند ما را مجبور به بازیابی وزن قبلی خود کند رژیم های محدود کننده غیر اصولی است. این حالت ها می توانند در مدت کوتاهی به هدف ما برسند ، اما در حقیقت موفقیت موقت است. برای اینکه رژیم غذایی م effectiveثر و ایمن باشد ، باید اثرات و اثرات طولانی مدت آن بر بدن مورد مطالعه قرار گیرد.

پیوند مستقیم مشکل و سلامت افراد سایت من و رژیم رژیم غذایی برای افرادی که به هر دلیلی می خواهند وزن خود را افزایش دهند یا وزن خود را کاهش دهند برنامه های رژیم غذایی ارائه می دهد. این رژیم ها کاملاً اصولی و بر اساس توصیه های پزشکی است.

اگر شما هم می خواهید رژیم بگیرید ، فقط یک پیامک برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت. فکرش را بکن! فقط یک پیامک شما را به اندام مورد نظر می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید