علم ورزش آیا پودر پروتئین جوانه زده سالم تر است؟


در این مقاله چه می خوانید؟

پروتئین ، چربی: کربوهیدرات ها سه درشت مغذی هستند که بدن شما برای انرژی و سلامت مطلوب به آنها نیاز دارد. کربوهیدرات ها و چربی ها انرژی را تأمین می کنند ، در حالی که بدن شما فقط از مقدار کمی پروتئین به عنوان منبع سوخت استفاده می کند ، مگر در شرایط استرس زا مانند ورزش شدید یا گرسنگی. پروتئین یک ماده مغذی حیاتی برای سلامتی است. شما برای ساختن بافت ماهیچه ای ، برای ساخت آنتی بادی هایی که با عفونت مبارزه می کنند ، برای ایجاد آنزیم هایی که واکنش های شیمیایی را فعال می کنند ، برای ترمیم بافت ماهیچه ای ، برای ایجاد پروتئین هایی که تعادل مایعات را در بافت ها و رگ های خونی حفظ می کنند ، به پروتئین نیاز دارید. در واقع ، پروتئین و آمینو اسیدهای آن یکی از مهمترین اجزای بدن شما هستند. به همین دلیل است که در این مقاله در مورد پودر پروتئین جوانه زده توضیح خواهیم داد.

یک فرد فعال به ازای هر کیلوگرم وزن بدن روزانه به 0.8 گرم پروتئین نیاز دارد ، اگرچه شما می توانید ورزشکاری باشید که دو برابر این مقدار پروتئین نیاز دارد. شما انتخاب های زیادی برای تأمین پروتئین مورد نیاز بدن خود دارید. شما می توانید پروتئین را از منابع گیاهی و حیوانی دریافت کنید.

این روزها بسیاری از مردم پروتئین های گیاهی را انتخاب می کنند. برخی از افراد رژیم غذایی خود را با شیک های پروتئینی و شیک های پروتئینی تکمیل می کنند ، به ویژه کسانی که بدنسازی یا ورزش های سنگین انجام می دهند. وقتی به قفسه های فروشگاه های مواد غذایی یا داروخانه ها نگاه می کنید ، می توانید انواع پودر جوانه را مشاهده کنید ، و این س arال پیش می آید که آیا آنها سالم تر و مثرتر هستند یا خیر.

پروتئین اسپرم چیست؟

تولید کنندگان پودرهای پروتئینی جوانه زده را از دانه ها و دانه های جوانه زده می سازند. غلات و غلات حاوی پروتئین به همراه کربوهیدرات ها ، ویتامین ها و مواد معدنی: مواد معدنی هستند. هنگامی که پودرهای پروتئینی را جوانه می زنید ، به پروتئین های دانه و دانه دسترسی دارید ، که به صورت پودر پردازش می شوند و می توانید از آنها برای ایجاد تکان پروتئین استفاده کنید.

آیا پودر پروتئین جوانه زده بیشتر از پودر پروتئین معمولی است؟

تولیدکنندگان از غلات کامل برای ساختن پودر پروتئین جوانه استفاده می کنند و جوانه ها تازه شروع شده است. این یک مزیت است ، زیرا برخی از کربوهیدرات های دانه و دانه در طول فرایند جوانه زنی و رشد تجزیه می شوند و نسبت کربوهیدرات عنصر مواد مغذی افزایش می یابد.

روند بارش باعث کاهش چگالی فیتات ها می شود. فیتات ها ترکیباتی هستند که جذب نمک ها را کاهش می دهند. بنابراین ، دانه ها و دانه های جوانه زده دارای مواد معدنی بیشتری هستند که بیولوژیکی هستند. این نمکها شامل آهن ، منیزیم و روی است. جوانه زنی باعث هضم دانه ها و دانه ها می شود ، بنابراین نفخ و گاز کمتری خواهید داشت.

اگر شیک های پروتئینی با پودرهای جوانه زده را دوست ندارید ، می توانید انواع شیک های پروتئینی تهیه شده از دانه های جوانه زده را پیدا کنید. مانند هر پروتئینی ، شما باید به اطلاعات تغذیه ای که لیست مواد لازم را دارد نگاه کنید و میزان قند و میزان آن را ببینید.

معایب پروتئین های پر از میکروب

با انتخاب پودر پروتئین جوانه ، می توانید مواد معدنی بیشتری دریافت کنید ، اما مصرف این نوع پودر پروتئین اشکالاتی دارد. شما همیشه آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت نمی کنید ، حتی ممکن است شگفت زده شوید. هنگامی که محصول پاک کننده برچسب 134 پودر پروتئین را آزمایش کرد ، مشخص شد که تقریباً همه آنها حاوی دو یا چند فلز سنگین بودند و بیش از نیمی از آنها حاوی na-bisphenol A (PABPA) بودند.

برخی از این فلزات سنگین شامل آرسنیک معدنی ، سرب کادمیوم ، که همه آنها برای بدن انسان مضر هستند. در میان پودرهای پروتئینی آزمایش شده با محصول برچسب خالص ، آنهایی که منشاء گیاهی دارند بیشتر از آنهایی که از محصولات لبنی تهیه شده بودند آلوده بودند. تولیدکنندگان می توانند چنین اشتباهاتی را انجام دهند زیرا FDA نظارت دقیقی بر تولید مکمل های غذایی از جمله پودر پروتئین ندارد.

پودر پروتئین کشک ممکن است حاوی مواد افزودنی دیگری باشد

هنگام خرید پودر پروتئین ، محصول بسیار فرآوری شده ای دارید. بنابراین شما نه تنها جوانه بلکه غلات کامل دریافت می کنید. پودرهای پروتئینی تجاری حاوی شیرین کننده ها ، طعم دهنده ها و ضخیم کننده ها هستند. ممکن است محصولاتی که خریداری می کنید حاوی مقادیر قابل توجهی شکر یا شیرین کننده های مصنوعی باشد. تولید کنندگان برخی از پودرهای پروتئینی را با الکل مانند اریتریتول شیرین می کنند. اگرچه قند الکل به طور کلی بی ضرر است ، اما شما آن را جذب نمی کنید. بنابراین ، احساس نفخ غیر معمول نیست. پودرهای پروتئینی اغلب حاوی سدیم هستند. سدیم طعم بهتری به محصول نهایی می دهد.

منابع غذایی پروتئینی بهترین انتخاب هستند

وقتی عجله دارید ، یک اسموتی پروتئینی می تواند یک تمرین خوب یا یک میان وعده خوب بعد از تمرین باشد ، اما بهترین راه برای دریافت پروتئین دریافت آن از غذاهای طبیعی است. به این ترتیب شما قند اضافی ، شیرین کننده های مصنوعی ، مکمل ها یا سموم را به بدن خود تزریق نمی کنید.

اگر پروتئین کافی را در هر وعده غذایی قرار دهید ، دریافت پروتئین مورد نیاز برای بدن شما دشوار نخواهد بود. روز را با یک تخم مرغ شروع کنید ، آن را به عنوان میان وعده ماست بخورید و برای شام سینه مرغ یا بوقلمون سرو کنید. اگر گیاه خوار هستید ، توفو ، کینوا ، دانه های چیا ، آجیل و دانه ها ، و حبوبات و حبوبات همه منابع خوبی از پروتئین گیاهی هستند. حتی سبزیجات سبز نیز دارای پروتئین زیادی هستند. به عنوان مثال ، کلم بروکلی متوسط ​​حاوی حدود 4 گرم پروتئین است. همچنین با خوردن کلم بروکلی فیبر خوبی دریافت می کنید.

اخرین حرف

پودر پروتئین جوانه دار مزایای تغذیه ای نسبت به سایر انواع پودر پروتئین دارد. با مصرف غلات کامل: غلات ، نمک های بیشتری را جذب می کنید و این پودرهای پروتئینی حاوی فیتات های کمتری هستند. اما این تفاوت چندان مهم نیست و در واقع بهتر است غذاهای طبیعی با منابع پروتئینی را ترجیح دهیم تا این پودرها و فقط گاهی اوقات از پودرهای پروتئینی استفاده کنیم.

هوشمند خرید کنید. اگر پودر پروتئین جوانه زده خریداری می کنید ، تصور نکنید که دلیل آن فقط سالم بودن جوانه است. برچسب محصول را بخوانید ، ببینید چقدر قند اضافه شده است ، آیا شیرین کننده های مصنوعی دارد یا خیر. برای کاهش میزان آلودگی ها ، محصول را از یک برند معتبر خریداری کنید. قبل از انتخاب تحقیقات کاملی انجام دهید ، فریب تبلیغات را نخورید و مطمئن شوید که بهترین محصول را انتخاب کرده اید.

تهیه و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید