علوم ورزشی برای شکم شش تکه چه بخوریم؟


حتی اگر هر روز به باشگاه می روید اما به غذاهایی که می خورید توجه نمی کنید ، نتایج خوبی به خصوص برای شش بسته نخواهید گرفت ، زیرا تمرینات قدرتی و هوازی در کنار تغذیه مناسب است. در این مقاله مجله علوم ورزشی به شما مجموعه ای از شش ماده مفید برای شکم با شش بسته ارائه می دهد.

ماست یونانی

ماست یونانی علاوه بر این که سرشار از پروتئین و مفید برای عضله سازی است ، سرشار از کلسیم و پروبیوتیک است که به داشتن 6 بسته کمک می کند. نتایج یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی کلینیک ها نشان می دهد کسانی که هر روز یک نوشیدنی شیر تخمیر شده حاوی پروبیوتیک مصرف می کردند مقدار قابل توجهی چربی شکم را از دست می دادند. هنگام خرید ماست یونانی ، به برچسب روی آن توجه کنید که معطر نیست ، حاوی شکر نیست.

مکمل پروتئین وی (آب پنیر)

این منبع پروتئین حاوی اسیدهای آمینه زنجیره ای شاخه ای است که از آسیب ماهیچه ها جلوگیری می کند ، رشد ماهیچه ها را افزایش می دهد و بافت ماهیچه ای را حفظ می کند. در تحقیقی که در مجله FASEB منتشر شد ، افرادی که رژیم داشتند با مصرف پروتئین در رژیم غذایی خود چربی بیشتری از دست دادند. بافت ماهیچه ای را از دست ندهید. اگر پروتئین لبنی برای شما مشکل ساز است و به دلیل حساسیت نمی توانید از آن استفاده کنید ، پروتئین آن مشکلی مانند ناراحتی معده ، نفخ و حتی در افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز ایجاد نمی کند.

غلات کامل برای شکم شش تکه

6 ماده غذایی که باید برای داشتن شکم شش بسته ای بخورید

کربوهیدراتهای پیچیده ، به ویژه غلات کامل ، انرژی را در حین ورزش تامین می کنند ، می توانند به تناسب اندام شما کمک کرده و شکمی شش تکه داشته باشند. علاوه بر این ، فیبر غلات کامل ، با کاهش چربی شکم ، می تواند سطح هورمون های اشباع شده شما را افزایش داده و از پرخوری جلوگیری کند. مطالعات نشان می دهد افرادی که غلات کامل را در رژیم غذایی خود می خورند ، چربی بیشتری را در وسط بدن از دست می دهند.

مارچوبه

نبیک سرشار از فیبر پری بیوتیک است (پروبیوتیکها کربوهیدراتهای غیرقابل هضم هستند که برای رشد باکتریهای پروبیوتیک در بدن ضروری هستند) ، که برای مبارزه با نفخ مفید است. Nebek همچنین دارای اثر ادرارآور است ، به این معنی که حجم ادرار را افزایش می دهد ، به دفع سموم از کلیه ها کمک می کند.

البته مصرف آن به افراد مبتلا به نارسایی کلیه توصیه نمی شود. Nebek همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به قوی نگه داشتن ماهیچه ها و جلوگیری از التهاب به دلیل افزایش وزن کمک می کند. به طور کلی ، خوردن سبزیجات برای کاهش چربی شکم مفید است و مارچوبه یکی از آنهاست که می تواند به شما در دستیابی به شکم شش تایی کمک کند.

سیب زمینی های شیرین

سیب زمینی شیرین خوب است زیرا دیر هضم می شود و این به شما اجازه می دهد مدت بیشتری سیر شوید. حاوی فیبر و مواد مغذی است که در کاهش چربی مثر است. مانند کاروتنوئیدها ، آنتی اکسیدان های قوی هستند که با تثبیت قند خون از مقاومت به انسولین جلوگیری کرده یا آن را کاهش می دهند.

بادام ها

بادام سرشار از پروتئین ، فیبر و کربوهیدرات کمی است. علاوه بر این ، با جلوگیری از یبوست و نفخ ، به دلیل داشتن فیبر ، سیری و ثبات قند خون را افزایش می دهد. مطالعه ای که در سال 2015 در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد نشان داد که خوردن 30 تا 35 عدد بادام در روز به افرادی که رژیم لاغری دارند کمک می کند تا چربی شکم خود را از دست بدهند.

چای سبز و: شش برش شکمی

خواص چربی سوز چای سبز به دلیل آنتی اکسیدان های کافئین موجود در آن است. در حالی که این دو می توانند به کاهش چربی شکم کمک کنند ، ورزش ممکن است بهتر باشد. قدرت چربی سوزی چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان EGCG است.

این آنتی اکسیدان با سوزاندن کالری اضافی و با استفاده از چربی ذخیره شده به عنوان انرژی ، دمای بدن را افزایش می دهد یا گرمای بیشتری تولید می کند. تحقیقات نشان داده است که افراد چاق می توانند از چای سبز همراه با ورزش هوازی برای افزایش استقامت خود سود ببرند ، زیرا میزان اکسیژن مصرفی را افزایش می دهد.

غذاهایی که نباید به مدت شش بسته معده بخورید

از خوردن غذاهایی که حاوی چربی ترانس هستند خودداری کنید. همچنین ، غذاهای فرآوری شده مصرف نکنید ، بهتر است غذاهایی که از دانه های ریز تهیه می شوند نخورید ، زیرا کربوهیدرات آنها به راحتی هضم می شود و به راحتی قند خون را افزایش می دهد ، که با آزادسازی انسولین می تواند به تجمع چربی کمک کند. اگر مشروبات الکلی مصرف می کنید ، حتماً آن را ترک کنید.

تهیه و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید