علوم ورزشی چه مکمل هایی را باید با هم مصرف کنیم تا به نتیجه بهتری برسیم؟


در این مقاله چه می خوانید؟

ترکیب مکمل های ورزشی می تواند در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد ورزشی بسیار مثر باشد ، بنابراین دانستن نحوه مصرف مکمل ها و ترکیب همزمان آنها بسیار مهم است. با این حال ، می توانید به بهترین ترکیب مکمل ها فکر کنید.

تفاوت های زیادی بین مکمل غذایی و مکمل غذایی وجود دارد. اگر این تفاوت را مشاهده نکنید ، چیزی جز سردرگمی در رژیم غذایی خود نخواهید داشت.

ترکیبی از مکمل های ورزشی: هم افزایی یا هم افزایی

یک مشکل بالقوه در دنیای داروسازی به نام هم افزایی وجود دارد که موضوع اصلی مقاله ما است. مکمل ها ، مانند همه داروها ، اثرات خود را دارند: در صورت ترکیب ، ممکن است در کار یکدیگر تداخل ایجاد کنند ، یا تأثیر بیشتری بر عملکرد یکدیگر داشته باشند ، یا ممکن است اختلال ایجاد کنند.

هدف ما ارزیابی اثربخشی و عملکرد افزونه هایی است که ما برای اهداف خاص ترکیب کرده و از آنها استفاده می کنیم. به عنوان مثال ، اگر از دو مکمل برای افزایش توده عضلانی بدون چربی استفاده می کنید ، و این مکمل ها 1 امتیاز را جداگانه برای افزایش توده عضلانی خود اضافه می کنند ، ما می خواهیم ترکیب این دو نتیجه 1 + 1 = 3 باشد ، نه 1 + 1 = 2 ، که تعریف دقیق اثر هم افزایی است.

مکمل هایی که کارایی را افزایش می دهند همیشه برای ورزشکاران در اولویت هستند ، ما به دنبال مکمل هایی هستیم که بهتر با یکدیگر ترکیب شوند در نهایت به شما امکان می دهد سریعتر به هدف خود برسید.

بهترین ترکیب مکمل ها برای افزایش عملکرد ورزشی

مفهوم فعالیت ورزشی در ورزشهای مختلف می تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد. در ورزش استقامتی – افزایش توانایی تحمل خستگی ، ورزش های قدرتی ، افزایش انقباض ماهیچه ها.

بهترین ترکیب مکمل ها ورزشکاران استقامتی

مهمترین هدف افزایش انقباضات مکرر و تولید قدرت ثابت در دراز مدت (مقابله با خستگی ناشی از فشار تمرین) است. مکمل بی کربنات سدیم برای این فرایند توصیه می شود. با این حال ، افزودن کافئین به بی کربنات سدیم عملکرد شما را در میان مدت و بلند مدت بهبود می بخشد. علاوه بر این ، مکمل بتا آلان به شما در مشغله ماندن کمک می کند ، به خصوص در طول تمرینات طولانی مدت.

در نتیجه به ورزشکاران استقامتی توصیه می شود از بی کربنات سدیم + بتا آلانین + کافئین استفاده کنند.

بهترین ترکیب مکمل برای ورزشکاران قدرتی

ورزشکاران قدرتی به قدرت عضلانی نیاز دارند. منظور ما از قدرت مطلق است که در همه ورزشها و بدنسازان به عنوان بخشی از برنامه ریزی سالانه تمرینات قدرتی استفاده می شود.

اولین مکمل مورد استفاده در تمرینات مکمل کراتین است. کراتین به تقویت عضلات و افزایش قدرت و در نهایت عملکرد ورزشی شما کمک می کند. مکمل دوم سیترولین است که در تولید نیتریک اکسید از آرژنین بهتر عمل می کند ، بنابراین ترکیب این مکمل با کراتین یک ترکیب موثر برای افزایش عملکرد ورزشی شما خواهد بود.

نتیجه. استفاده همزمان از Cretin + L citrulline برای ورزشکاران قوی توصیه می شود.

بهترین مکمل عضله سازی

برای به دست آوردن نتایج بهتر ، چه مکمل هایی را با هم مصرف می کنیم؟

گزینه های اضافی برای افزایش حجم عضلات در بازار تقریبا نامحدود است. اما تقریباً همه آنها برای تکمیل گروه های غذایی خاصی طراحی شده اند. متأسفانه ، هیچ مکمل نمی تواند آنابولیسم پروتئینی تولید شده در ماهیچه ها را تغییر دهد ، بنابراین می توان نتیجه گرفت که هیچ مکمل واحدی نمی تواند شما را به هدف شما برای افزایش توده عضلانی بدون چربی برساند. در اینجا بهترین ترکیب را به شما ارائه می دهیم.

اولین پیشنهاد کراتین

اولویت اول ما قطعاً مکمل های پروتئینی نخواهد بود. اکثر مردم تصور می کنند که مکمل های پروتئینی برای افزایش توده عضلانی آنها کافی خواهد بود ، اما فراموش نکنید که پروتئین در مواقعی که پروتئین در رژیم غذایی روزانه شما محدود یا کافی نباشد ، برای شما موثر خواهد بود. البته مصرف بیش از حد آن بر حجم عضلات شما تاثیری نخواهد داشت. کراتین به عضله سازی کمک می کند ، ما اولین پیشنهاد ما هستیم.

توصیه دوم BCAA

توصیه دوم ما BCAA است. مصرف اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری ، به ویژه لوسین ، به افزایش توده عضلانی کمک می کند. از آنجا که شما نمی توانید لوسین مورد نیاز بدن خود را با یک بدن معمولی دریافت کنید ، BCAA و به ویژه مصرف لسیتین می تواند به شما کمک کند تا ماهیچه بیشتری بدست آورید و به خوبی با مکمل های کراتین سازگار است.

سومین پیشنهاد ترکیب کراتین با بتا آلانین است

ترکیب کراتین با بتا آلانین ، که باعث افزایش عملکرد تمرینات فشار قوی می شود. می تواند نتایج را بیشتر افزایش دهد. تحقیقات جدید نشان می دهد که کراتین و بتا آلانین زمانی که به تنهایی مصرف شوند مثرتر هستند.

در یک مطالعه ، کسانی که بتا آلانین کراتین مصرف کرده بودند ، پس از 10 هفته تمرین ، سه برابر حجم عضلانی و سه برابر قدرت بیشتری مشاهده کردند. مزایای مصرف بتا آلان و کراتین تنها به افزایش قدرت محدود نمی شود ، بلکه باعث بهبود عملکرد ورزشی نیز می شود.

نتیجه. اگر در تلاش برای افزایش توده عضلانی هستید ، توصیه می کنیم از مکمل کراتین با BCAA یا بتا آلانین استفاده کنید.

استفاده همزمان از پروتئین وی و گینر

اگر این دو را با هم ترکیب کنید ، میزان کالری دریافتی خود را افزایش می دهید. چنین ترکیبی برای دوره های حجم و رشد عضلات یا افزایش وزن مناسب خواهد بود. استفاده همزمان از پروتئین Wei و Gainer در صورتی مفید است که برنامه افزایش وزن برنامه برای ورزشکار به طور همزمان نوشته شود. در این شرایط ، ورزشکار علاوه بر عضله سازی می تواند وزن خود را افزایش دهد. بهتر است بسته به میزان نیاز بدن و توصیه مربی ، این دو مکمل را با هم مصرف کنید.

بهترین ترکیب مکمل ها برای کاهش وزن

برای به دست آوردن نتایج بهتر ، چه مکمل هایی را با هم مصرف می کنیم؟

بسیاری از مکمل های کاهش وزن ذکر شده اند ، اما بسیاری از آنها به دلیل وجود محرک ها اصلا توصیه نمی شود. از این میان ، دو مکمل L-carnitine و CLA بیشترین بحث را دارند ، و در مورد هر دو تردید و ابهامات زیادی وجود دارد.

اما اگر مجبور باشید بین این دو مکمل یکی را انتخاب کنید ، ال کارنیتین در اولویت است و مکمل دیگری که باعث بهبود تعادل انرژی شما می شود عملکرد شما را در طول ورزش بهبود می بخشد ، کافئین است که در بین مکمل های کاهش وزن ذکر شده است. او می خورد. به همین دلیل است که ال-کارنیتین + مکمل کافئین به گفته محققان بهترین و مطمئن ترین ترکیبی است که می توانید مصرف کنید: تحقیقات علمی.

بهترین ترکیب مکمل ها برای جلوگیری از سوزش ماهیچه ها (ضد متابولیسم)

پس از مصرف مکمل های عضلانی و کاهش وزن ، ترکیبی که به حفظ ماهیچه های شما کمک می کند بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود. هدف همه ورزشکاران در طول رژیم غذایی و مسابقه حفظ توده عضلانی و جلوگیری از تحلیل عضلات است. از آنجا که استرس بیش از حد ، گرسنگی طولانی مدت و شرایط سخت باعث از دست دادن ماهیچه های بسیاری از ورزشکاران می شود ، برای جلوگیری از کاتابولیسم ماهیچه ها به مکمل موثری نیاز دارید.

اولین توصیه ما برای جلوگیری از کاتابولیسم عضلات ، مصرف مکمل گلوتامین است. گلوتامین یک مکمل بسیار م toثر برای حفظ عضلات در وضعیتی است که بدن شما تحت استرس است. گلوتامین همچنین برای سرعت بخشیدن به بهبود ، مراقبت های ویژه یا بهبود سلامت بیماران تحت عمل جراحی استفاده می شود.

توصیه دوم ما مصرف مکمل های HMB است. این مکمل ، به ویژه در طول رژیم غذایی ، زمانی که کالری شما بسیار کم است. مثر خواهد بود. این مکمل نقش بسیار مهمی در محافظت از سلول های ماهیچه ای ایفا می کند. بنابراین ، استفاده از آن برای جلوگیری از تحلیل عضلات توصیه می شود. ترکیب عالی گلوتامین و HMB اثر هم افزایی را بر مکانیسم های درون سلولی افزایش می دهد و آن را به یک ترکیب عالی تبدیل می کند.

خروجی برای حفظ توده عضلانی ، توصیه می شود پذیرش را همزمان با مصرف گلوتامین + مکمل HMB ترکیب کنید.

نتیجه

استفاده همزمان از افزودنیها و بهترین ترکیب آنها با یکدیگر. تقریباً همه مکمل ها را می توان برای بیش از یک منظور استفاده کرد. افزودن مکمل ها با حداقل اثر ممکن است م workثر واقع نشود ، این فقط تهیه سوپ از مکمل های مختلف است که برای شما م ևثر نخواهد بود و می تواند بیشتر از آنکه به بدن شما آسیب برساند.

به همین دلیل ما انتخاب کردیم “بهترین ترکیب مکمل های ورزشیما از دو مکمل یا در نهایت سه مکمل استفاده کردیم. اگر همزمان بیش از یک هدف را دنبال می کنید ، ترکیب بیش از آن ممکن است مفید باشد. اما توصیه می کنیم قبل از مصرف مکمل های ورزشی با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

استفاده خود به خود از مکمل های ورزشی بدون بررسی سابقه پزشکی شما می تواند صدمات جدی یا کوتاه مدت به شما وارد کند. با انتخاب هدف مناسب ، مشاوره مناسب مربیان علمی ، می توانید خطر مصرف مکمل های ورزشی را به حداقل برسانید و به بالاترین سطح ورزش برسید.

تهیه و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید