علوم ورزشی کراتین سوزاندن چربی؛ نقش کراتین در سوزاندن چربی چیست؟


کراتین اغلب به عنوان یک مکمل تقویت عضلات برای افزایش عملکرد دیده می شود. اما آیا کراتین و چربی سوزی ارتباط دارند؟ آیا می تواند برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند مفید باشد؟

لازم به ذکر است که هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این برنامه محبوب نوشته شده است. در این مقاله ما در مورد چیزی صحبت می کنیم که هرگز در مورد آن نشنیده اید. کراتین یک مکمل غذایی عالی است که به طور غیرمستقیم باعث رشد ماهیچه ها می شود و چربی های اضافی را می سوزاند (چربی سوزی کراتین) تا زمانی که هدف تمرکز بر چربی سوزی باشد.

فوایدی که می توانید از کراتین انتظار داشته باشید

  • توسعه قدرت و قدرت را افزایش دهید
  • به طور خاص ، برای افزایش استقامت عضلات و کاهش خستگی شدید
  • ریکاوری بهتر بعد از تمرینات Ter و کم آبی بدن

حتی ممکن است جذب و مصرف کربوهیدرات ها را تسریع کند ، اما آیا هر یک از این مزایا کراتین را به یک مکمل غذایی م effectiveثر تبدیل می کند؟ خوب ، به نوعی بله

این تأثیرات مثبت بر اساس تمریناتی است که شما تلاش می کنید ، یعنی واقعاً نتیجه افزایش یا کاهش وزن نیستند. با این حال ، بهتر است قوی تر باشید ، چه در شکم هستید و چه می خواهید توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید. وقتی رژیم می گیرید ، ممکن است دچار کمبودهای تغذیه ای باشید ، بنابراین مصرف کراتین برای تقویت و جبران این ضعف ها ، شروع خوبی است.

کراتین سوزاندن چربی عوامل مثر بر چربی سوزی کرتین

به طور کلی ، وقتی صحبت از چربی سوزی کراتین می شود ، به این معنی نیست که کراتین یک مکمل چربی سوزی است ، اما کراتین می تواند در ورزش شما موثر باشد ، که برای افزایش ساختار ماهیچه ها و کاهش چربی بدن انجام می شود. بودن:

در واقع ، کراتین به شما این امکان را می دهد تا با شدت بیشتری تمرین کنید. ورزش شدید منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. بنابراین ، کراتین به شما کمک می کند تا وزن بیشتری کاهش دهید تا بیشتر ورزش کنید. افزایش سطح تستوسترون نیز قابل توجه است ، زیرا نقش تستوسترون در ساختن چربی و ماهیچه زیاد است.

1. مبارزه با کمبود

وقتی رژیم می گیرید به طور خودکار مواد مغذی شما تمام می شود. رژیم غذایی غنی از غذاهای غنی از کراتین (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر کمبودهای عمده مواد مغذی را کاهش می دهد. هرچه کالری بیشتری بسوزانید ، به احتمال زیاد مصرف بهینه کراتین را ندارید.

نشان داده شده است که کرات یک مکمل کراتین است که نیتروژن عضلات را متعادل می کند و باعث شکسته شدن عضلات در حین فرایندهای جایگزینی و بازیابی می شود. به طور فعال تحرک بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی را افزایش می دهد. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین برش هستید ، مکمل های رژیمی راهی عالی برای محافظت و بهبود سلامت شما هستند.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش شدید با مکمل کراتین به طور چشمگیری درصد چربی بدن ، قدرت ماهیچه ها و ورزش را بهبود می بخشد.

2. بهبود ریکاوری ورزش

پیشرفت در این زمینه از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما می دانیم که کراتین یک عامل اصلی در متابولیسم بعد از تمرین ، سنتز پروتئین ماهیچه ها و سایر فرایندهای رشد است. وقتی سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تاثیرات غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن ماهیچه ها خواهید داشت ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما با اهداف عملکردی شما تداخل ندارد.

همه آنچه ما در مورد آموزش می دانیم نشان می دهد که بهبود مهمترین بخش تمرین است ، در حالی که به طور مداوم دست کم گرفته می شود. اگر کراتین بتواند روند بازیابی را بهینه کند ، که به نظر می رسد با همه یافته ها تأیید شده است ، مطمئناً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بگذارید به شما بگویم که وقتی در مورد چربی سوزی کراتین صحبت می کنیم ، کراتین به طور مستقیم به شما در ساخت ماهیچه و سوزاندن چربی کمک نمی کند ، اما به طور غیرمستقیم می تواند به کاهش وزن بیشتر کمک کند: چربی. ماهیچه ها در طول تمرین برای ایجاد قدرت در برابر مقاومت یا کاردیو به انرژی احتیاج دارند و انرژی مصرفی در حین ورزش توسط ATP (آدنوزین فسفات) تامین می شود که منبع اصلی انرژی در هنگام تمرین شما است.

هنگامی که انرژی شما تخلیه می شود و شما برای چند تکرار و مجموعه انرژی بیشتری ندارید ، این جایی است که مکمل کراتین می تواند نقش مهمی در تامین منبع مستقیم ATP برای سلول های ماهیچه ای شما برای تکرارها و مجموعه های بیشتر ایفا کند. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، تعداد تکرارهای بیشتری می توانید انجام دهید ، انقباضات ماهیچه ای بیشتری دارید و به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

کراتین برای سلامتی

گذشته از اثرات مثبت مصرف کراتین ، شما همچنان می خواهید رژیم غذایی خود را برای سلامتی طولانی مدت حفظ کنید. با امیدواری ، متوجه خواهید شد که آنچه در حفظ و رشد ماهیچه ها بهترین است در بهترین حالت است.

این مکمل به عنوان ترکیبی از قدرت ماهیچه ها شناخته می شود ، اما کراتین به جز نام آن یک ویتامین است. این اثر محافظتی روی اعصاب دارد ، یکی از موثرترین اثرات آنتی اکسیدانی هر مکمل موجود در بازار است.

مختصر.

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین سطح انرژی میوکارد را افزایش می دهد: سلولهای اندوتلیال ، سلامت شریانی: خطر علائم ایسکمی / تصلب شرایین را افزایش می دهد. به زبان ساده ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

تسریع رشد و محافظت از نورون ها. محافظت از سلول های عصبی چیزی نیست که ما معمولاً برای آن کراتین مصرف می کنیم ، اما برای رشد اعصاب ، رشد سلول های عصبی ضروری است و نارسایی آن یک مشکل جدی است. بنابراین ، مکمل یک انتخاب عالی است ، به ویژه از آنجا که کمبود انرژی کاهش می یابد کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها عوامل اصلی در بیماری های دژنراتیو (از دست دادن سلول های عصبی در مغز) هستند.

انرژی سلولی جوهر تاریخ است. مکمل ها به طور قطع سطح انرژی سلول را افزایش می دهند و خطر مرگ سلولی را کاهش می دهند: تخریب. به بیان ساده ، سلولهای سالم به معنای یک فرد سالم است.

اینها تنها چند مورد از هزاران فایده ای است که مکمل کراتین می تواند برای سلامتی شما داشته باشد ، اما باید بر آن تاکید کرد زیرا این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل یک طرفه است. کراتین بیشتر از یک مکمل عضله سازی شناخته شده است.

آخرین کلمه در مورد چربی سوزی کراتین

در حالی که بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد یک عارضه جانبی هستند ، کراتین یکی از م effectiveثرترین اما کم مصرف ترین مکمل های موجود در بازار است. به این معنا که مردم هنوز به ارزش واقعی آن پی نبرده اند.

استفاده از کراتین به عنوان یک مکمل تقویت عضلات یک راه عالی برای افزایش اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای شگفت انگیز مکمل را پنهان می کند. این برنامه موضوع هزاران مطالعه است که مزایای آن را از طریق تعامل با سیستم های دیگر نشان می دهد.

تهیه و ترجمه elmevarzesh.com
muscleandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-اهداف:
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html:
visualimpactfitness.com/ شما باید در هنگام تلاش برای کاهش وزن ایجاد کنید


دیدگاهتان را بنویسید