غذای بدی که برای کاهش وزن مفید است


برنج:
برنج:

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

رتبه سیب زمینی درست بالاتر از شاخص اشباع است. اما روش تهیه سیب زمینی نیز امکان پذیر است. روش پخته باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید. اما پخته شده ، با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی بو داده ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، نسبت به موز پتاسیم بیشتری دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 است.

ماکارونی:

ماکارونی:
ماکارونی:

مطالعات افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون را برای مدت طولانی افزایش می دهند) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز:

مغز:
مغز:

گردو می تواند چربی و کالری بالایی داشته باشد ، اما برای کاهش وزن مجبور نیستید آن را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو بار یا بیشتر در هفته آجیل می خورند ، در مقایسه با افرادی که از آجیل اجتناب می کنند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و احتمال اضافه وزن کمتری دارند.

پنیر:

پنیر:
پنیر:

یک مطالعه نشان داد که محصولات لبنی کم چرب در رژیم های کم چرب شما واقعاً به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند.

قهوه

قهوه
قهوه

فقط یک فنجان قهوه در روز شما را از کاهش وزن باز نمی دارد. در واقع ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه ممکن است باعث شود احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند خواص مفید قهوه را کاهش دهد. شما حتی می توانید در فصل مه وزن اضافه کنید.

برنج:

برنج:
برنج:

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این مزایا را ندارد ، اما با مصرف معقول و محدود ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نقطه قوت این است که مصرف شکلات تلخ و در مقادیر کم است. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است: مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای کنار گذاشتن تغذیه سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است ، گرسنگی شما را به سرعت برطرف می کند ، بنابراین اگر با چربی و نمک کمتری تهیه شود ، کمتر احتمال دارد آن را بخورید.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که مکانیسم چیست ، اما ممکن است اتفاق بیفتد زیرا شیر زیاد به سرعت شما را سیر می کند و از شما جلوگیری می کند. پرجمعیت بودن در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید