“غذا” که غذا نیست.


چند پست بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای دستیابی به نتایج واقعی انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک چیز است.

پس آن چیست؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. یک خط مستقیم برای غذای شما و بین همه چیز در آن لیست و موارد دیگر وجود دارد.

اکنون می دانید که آنچه می خورید امکان پذیر است ، اما ممکن است چیزی وجود داشته باشد که شما را از اقدام باز دارد.

حقیقت:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص برای ایجاد خواسته بیشتر طراحی شده است.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه مملو از بدترین چیزها برای بدن شما است – قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک – و کالری اضافی ، که کاملاً فاقد هرگونه مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” ، مانند برخی داروها ، تحویل مواد مغذی به مغز را تحریک می کنند.

بنابراین این “غذا” نه تنها برای شما خوب است ، بلکه بیشتر هوس آن را می کنید.

چرا نقل قول بر روی کلمه “غذا”؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت کمی به غذای واقعی دارد. اساساً از تمام مواد مغذی خود (فیبر و ریزمغذی ها) محروم است.

در این ماه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می گیرد در مورد این “غذاها” و اینکه چگونه می توانید از شر آنها خلاص شوید.

اما ابتدا همه چیز با IMAOTION شروع می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به خواسته های خود توجه کرده و آنها را دنبال کنید.

نوشتن آنچه می خواهید ، چه زمان و چگونه احساس می کنید به شما کمک می کند تا الگویی را مشاهده کنید که اولین قدم برای بازگرداندن کنترل است.

بنابراین توجه کنید که کدام یک از خواسته های شما / چه کسی / چه زمانی / کجا / چرا است. این فقط برای چشم شما و یک تمرین عالی است. قطعاً به من کمک کرد.

آیا برای آن آماده هستید ؟! در زیر نظر بدهید:

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی کامل گواهینامه مواد غذایی
دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاور بهداشت و سلامت محل کار
پیری زیست پذیری گروه FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS: اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید چابکی با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای تبادل اطلاعات با کیفیت و استراتژی ها است. اولین نفری باشید که به خدمات رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. این مکان برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است.


PSS: اگر آن را از دست داده اید راهنمای آموزش Time Crunch، آیا هنوز وقت دارید آن را بدست آورید؟ آی تی!

این شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه تمرینات کوتاه و م toثر برای دستیابی به نتایج است (در غیر این صورت هیچ بهانه ای برای عدم تمرین).

علاوه بر این ، شامل یک فرهنگ لغت با عکس ها و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید