فترمن از قدرت رسانه های اجتماعی در کمپین سنا استفاده می کند – WebView Tech


در یکی از رقابتی ترین رقابت های سنا امسال، بزرگترین لحظات مبارزات انتخاباتی فرا نمی رسد. در شبکه های اجتماعی فاش شد.

برای یک شیرین کاری، جان فترمن، دموکرات پنسیلوانیا، یک طومار آنلاین راه اندازی کرد تا رقیب جمهوریخواه خود، جراح مشهور قلب، دکتر. مهمت اوز، وارد تالار مشاهیر نیوجرسی شد – با اشاره به اوز که از خانه قدیمی خود در نیوجرسی برای دویدن در پنسیلوانیا همسایه حرکت می کند.

از سوی دیگر، فترمن به یک شرکت هواپیمایی ۲۰۰۰ دلار پرداخت کرد تا بنری را برای مسافران ساحلی در ساحل جرسی به پرواز درآورد تا از غازها در ایالت گاردن استقبال کنند. نیکول «اسنوکی» پولیزی، ستاره مشهور «جرسی شور»، «کوچولو» استیون ون زانت از «سوپرانوها» و گروه موسیقی خیابانی بروس اسپرینگستین ویدیوهایی ضبط کرده‌اند که به اوز می‌گویند به خانه برود.

ون زاندت می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌خواهد شما را ناجور ببیند. “پس به پیراهنی که به آن تعلق دارد برگرد.”

برای کمپینی که در نهایت می‌تواند بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد، بدلکاری راه‌های ارزانی برای فترمن، معاون فرماندار پنسیلوانیا، برای جلب توجه است. میلیون‌ها بازدید برای نامزد، که از زمان سکته مغزی خود در ماه مه تا حد زیادی به دلیل حضور در شخصیت‌ها کنار گذاشته شده است، یک موهبت است.

این چیزی بیش از یک خنده است: یک استراتژی رسانه های اجتماعی می تواند در تعریف اوز به عنوان یک بافت بدون توجه به جمعیت و فرهنگ یک کشور موثر باشد.

دانته اتکینز، یک استراتژیست مبارزات انتخاباتی دموکرات در واشنگتن دی سی، که هیچ کاری انجام نداد، گفت: «دلیل برجسته شدن آن این است که به نظر می رسد او در این چرخه انتخاباتی و با شخصیت خود بهترین کار را انجام می دهد. حرف. کار در Fetterman

جمهوری خواهان اذعان دارند که فترمن در شبکه های اجتماعی یک بازی درجه یک است. اما آنها ارزش را زیر سوال می برند. حتی در حالی که اکثر آمریکایی‌ها از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، بسیاری از رای‌دهندگان پنسیلوانیا محتوای Fetterman را در رسانه‌های اجتماعی نمی‌بینند، و به هر حال، آنها می‌گویند که انتخابات این نیست که چه کسی بهترین ترول را دارد.

جمهوری‌خواهان همچنین استدلال می‌کنند که بزرگترین موفقیت‌های فترمن، مسائلی را که رای‌دهندگان احتمالاً در هنگام تصمیم‌گیری در نظر می‌گیرند را از دست می‌دهند: مثلاً تورم، قیمت بنزین و اقتصاد.

اوز در مصاحبه ای گفت: «مردم واقعاً اهمیتی نمی دهند که من اهل کجا هستم. آنها به آنچه من نمایندگی می کنم اهمیت می دهند.”

جو کالولو، سخنگوی کمپین، گفت که بسیاری از مطالب از خود فترمن می آید. او در توییتر پست های زیادی می گذارد و اگر فترمن خودش آنها را پست نکند به تولید ایده کمک می کند.

او برای کارگران کمپین پیام می فرستد و می گوید: «هی، چه چیز جدیدی در این کار وجود دارد؟ “یا “این را دیده ای؟” هنوز هم بسیار درگیر است.

کالولو گفت که مطالب دیگر از کارکنان ستاد انتخاباتی است که ایده‌هایی را تولید می‌کنند که با فترمن و در زمین به اشتراک‌گذاری نامزد می‌ماند. این شامل متهم کردن شرکت های نفتی به افزایش قیمت گاز است.

کالولو گفت که مفهوم ترول اوز و بسیاری از میم ها نیز از Fettermann آمده است. کالولو گفت که ایده ویدیوی اسنوکی از یک جلسه طوفان فکری توسط چندین کارمند گرفته شده است.

کارمندان کمپین فیلمنامه را نوشتند و اسنوکی – که کمتر از ۴۰۰ دلار از طریق سایت اشتراک‌گذاری ویدیوی Cameo درآمد کسب کرد – برخی از آن را تبلیغ کرد، اما او تا آن زمان از این شوخی جدا نشد.

کالولو گفت: با ۳.۲ میلیون بازدید، اکانت فترمن بیشترین تعامل را در توییتر تا کنون داشته است، “و این رقم بسیار زیادی است.”

کالولو گفت که ون زانت ویدیوی خود را به صورت رایگان ساخته و فیلمنامه خود را پس از تماس مستقیم کمپین با او برای دیدن اینکه آیا او همکاری خواهد کرد یا خیر، تبلیغ کرد.

سخت است که بدانیم در سالی که دموکرات ها با بادهای مخالف سیاسی سختی از جمله تورم فزاینده و واکنش سنتی میان دوره ای علیه حزب رئیس جمهور مواجه هستند، این موضوع چقدر به فترمن کمک می کند.

کریستوفر بورک، استادیار علوم سیاسی در کالج مولنبرگ در آلن‌تاون، پنسیلوانیا، گفت که دانشمندان علوم سیاسی در جدا کردن نیروهایی که بر نحوه تصمیم‌گیری رای‌دهندگان تأثیر می‌گذارند با مشکل مواجه شده‌اند.

بورک گفت: علاوه بر این، رای دهندگان از میانگین کاربران رسانه های اجتماعی پیرتر هستند.

با این حال، مرکز تحقیقات پیو سال گذشته تخمین زد که از هر ۱۰ آمریکایی، هفت نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، که ارتباط با رای دهندگان را بسیار مهم می کند.

بورک گفت: “شواهد موجود در آب نبات این است که کمپین ها به طور فزاینده ای به آن روی می آورند، و بنابراین آنها هنوز فکر می کنند که این یک عنصر ضروری و مهم است.”

مگی مک دونالد، یک دانشجوی فوق دکترا که در مورد کمپین های کنگره در مرکز رسانه های اجتماعی و سیاست دانشگاه نیویورک مطالعه می کند، گفت که فترمن در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین هاست، اگر نگوییم بهترین.

مک‌دونالد می‌گوید: «من تصور می‌کنم در سال‌های آینده مردم سعی خواهند کرد از این الگوبرداری کنند.

او گفت که علاوه بر خنداندن مردم، معتقد است که شیرین کاری های فترمن می تواند بینندگان قدردان را تشویق کند تا به کمپین او کمک مالی کنند و باعث شود دموکرات های ناراضی از حاشیه دور شوند و به او رای دهند.

اوز تلاش کرد از قدرت رسانه های اجتماعی برای کمپین خود استفاده کند و سعی کرد به فترمن به صورت آنلاین پاسخ دهد. او توجه ویژه‌ای را به غیبت فترمن در کمپین‌های سنتی خرده‌فروشی پس از سکته مغزی، از جمله استفاده از میم از سریال تلویزیونی «گمشده» جلب کرد.

اوز در پاسخ به توئیت فترمن در مورد افزایش قیمت بنزین پاسخ داد: “من کنجکاو هستم که چرا وقتی در یک کمپین با پنسیلوانیا نیستید، اینقدر باک خود را پر می کنید.”

فترمن، قبل از اشاره به قانون نیوجرسی که کارگران پمپ بنزین را ملزم به پمپ بنزین برای رانندگان می‌کند، پاسخ داد: «رفیق، تو به معنای واقعی کلمه اهل جرسی هستی». شرط می بندم شما حتی نمی دانید چگونه بنزین خود را پمپاژ کنید.

کمپین فترمن ادعا می کند که شکار غیرقانونی او در شهر اوز به مسائل مورد توجه رای دهندگان مرتبط است. برخی از عناصر او – مانند یک ویدیوی طنز با عنوان “سبک زندگی ثروتمندان و افراد مشهور” – سعی کردند بپرسند آیا مردی با ۹ چهره می تواند از مردم عادی که از گرانی بنزین رنج می برند حمایت کند؟

فترمن علاوه بر این که با اوز مقایسه می شود، به فرهنگ اینترنتی نیز مسلط است.

اتکینز گفت: “او آنلاین است، میم های خود را می شناسد، خرده فرهنگ های آنلاین خود را می شناسد، و کمپین او می داند چگونه ویروسی شود و حریف خود را با دارایی های آنلاین خود محو کند.”

انتظار نداشته باشید که پست ها به این زودی متوقف شوند.

فترمن اکنون می‌گوید که بیلبوردی را روی پل بتسی راس نصب خواهد کرد که ایالت‌ها را از طریق رودخانه دلاور به هم متصل می‌کند تا به رانندگان یادآوری کند که «درست مانند دکتر اوز» از نیوجرسی به پنسیلوانیا می‌روند.

___

مارک لوی را در توییتر در https://twitter.com/timelywriter دنبال کنید.

___

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections AP را دنبال کنید

و در توییتر https://twitter.com/ap_politics



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر