مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه محصولات لبنی در برنامه غذایی متعادل شما جای می گیرند ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی سرشار از چندین ماده مغذی از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، محصولات لبنی ممکن است باعث ناراحتی معده شوند. اگر نگران علائم مصرف لبنیات هستید اما نمی خواهید این مواد مغذی را از دست بدهید ، می توانید از شیر A2 Milk استفاده کنید. در این پست ، ما بررسی می کنیم که شیر a2 چیست ، فواید شیر a2 برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا به نیازهای شما به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال کمک کند.

a2 شیر برای ورزشکاران مفید است

با تشکر a2 شیر برای حمایت از این پست مثل همیشه ، همه نظرات از آن من است و من فقط با کسانی مشارکت می کنم که چنین فلسفه ها و ارزشهایی را دارند.

شیر a2 چیست؟

نام شیر A2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور دقیق تر ، شیر A2 از گاوها تهیه می شود که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 و نه A1 تولید می کنند.

فواید شیر A2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر A2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، راحت تر هضم می شود ، که به نوبه خود به جلوگیری از ناراحتی معده در برخی افراد کمک می کند. این به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد ، بنابراین هضم پروتئین ها متفاوت است.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای در دانشگاه پردو نشان داد برخی از افرادی که از ناراحتی معده پس از نوشیدن شیر معمولی رنج می برند ، اگر فقط از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، می توانند علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اگر شما توانسته اید بدون هیچ مشکلی شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، به احتمال زیاد زیرا این محصول فقط حاوی پروتئین A2 است.

رفاه حیوانات و پایداری در a2 مزارع لبنی

همانطور که می دانید ، ما در کلی جونز تغذیه عمیقا در مورد پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن فکر می کنیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که مزارع شیر A2 دارای گواهینامه رفاه حیوانات است. این بدان معناست که آنها برنامه جامع ممیزی گاو شیری را دنبال می کنند که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در بازرسی ها ، بررسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها استانداردهایی را شامل می شود که شامل مراقبت مناسب از حیوانات ، روشهای بهداشت گله ، غذای با کیفیت بالا و آب ، مسکنی است که باعث راحتی حیوانات می شود نیازهای ویژه حیوانات مناسب مراقبت.

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارکنان آنها و تأثیر مدل کسب و کار آنها بر محیط زیست را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین م keyلفه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله کیفیت آب و خاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید با مواد مغذی موجود در شیر A2 که ورزش را ارائه می دهند ، عمیق تر آشنا شویم.

فواید تغذیه ای شیر A2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، حذف محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به لبنی ضروری است. با این حال ، اخیراً گرایش افراد نیز مشاهده شده است بدون: این شرایط همچنین محصولات غیر لبنی را ترجیح می دهد. این ممکن است به دلیل نگرانی از ناراحتی احتمالی معده یا دنبال کردن روند افرادی باشد که بر رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند.

مشکل این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، ارزش تغذیه ای و مزایای مشابه شیر گاو واقعی را ندارند. برای ورزشکاران ، این بدان معناست که آنها مواد مغذی مهمی مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم را از دست می دهند. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی ضروری و مواد مغذی مانند شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلات بعد از ورزش

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود عضلات مورد نیاز است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 شیر در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین های عضلانی مهم هستند و می توانند به ورزش و بازیابی کمک کنند.

برای ورزشکاران فعال ، ممکن است از 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا در مدت 30 دقیقه پس از ورزش استفاده کنید تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانید. اگر بعد از ورزش با سرکوب اشتها دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایع پروتئین شبیه به شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با مخلوط کردن 1 فنجان a2 فنجان شیر با یک مشت آجیل یا آدامانتین خشک یا افزودن آن به یک اسموتی با پودر پروتئین اضافی یا کره گردو ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را پس از تمرین با یک محصول خوشمزه ، راحت و راحت هضم برآورده کنید.

ویتامین دی:

ویتامین D می تواند نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین سیستم ایمنی بدن ایفا کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل در جلوگیری از آسیب ورزشکاران بسیار مهم است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و بهبود ماهیچه ها و همچنین تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر A2 این است که 1 فنجان 15 درصد از ویتامین D دریافتی روزانه شما را تامین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی بدن ، برای ساختار استخوان ها ، دندان ها ، ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها ضروری است. کلسیم کافی برای انقباض ماهیچه ها لازم نیست ، که می تواند باعث درد عضلات در ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکار مبتلا به RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد ، بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای برآوردن نیازهای شما به کلسیم ، 1 لیوان شیر a2 25 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه شما را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند تا انقباضات ماهیچه ای را تنظیم کند ، فشار خون را در ضربان قلب کار می کند. برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید در عرق از بین می رود. می توانید از 8 درصد پتاسیم توصیه شده روزانه در 1 لیوان شیر a2 استفاده کنید.

مرطوب کننده

کم آبی بدن ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، اسپاسم ، سردرد و در موارد شدید گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم وجود مرطوب کننده مناسب نیز مانع بهبود می شود. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات می تواند منجر به اختلال در عملکرد شناختی شود. شیر A2 می تواند مصرف مایعات روزانه شما را در نظر بگیرد در حالی که سایر مواد مغذی ذکر شده در بالا را نیز ارائه می دهد ، که به کار نیز کمک می کند.

ورزشکاران چگونه می توانند از شیر a2 استفاده کنند؟

لطفاً توجه داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است و بنابراین ، درست است نه مناسب برای تشخیص پزشکی عدم تحمل لاکتوز یا برای افرادی که به آب پنیر یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توصیه می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز تا یک فنجان کامل را در سنین پایین شروع کنید و علائم GI خود را زیر نظر داشته باشید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای افزودن شیر a2 در رژیم غذایی وجود دارد.

  • بعد از تمرین از آن به عنوان میان وعده استفاده کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که هر دو می توانند بعد از ورزش مکمل شوند. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک برای پروتئین اضافی و یک تکه میوه برای کربوهیدراتهای اضافی ترکیب کنید.
  • به جای مخلوط کردن ، جو دوسر یا جو دوسر را مخلوط کنید تا مواد مغذی اضافی به آن اضافه شود
  • از آن به عنوان پایه ای برای اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • قبل از تهیه میان وعده آن را با غلات یا موزلی بخورید
  • خامه A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای افزایش توانایی خود برای جلوگیری از اضطراب GI به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید