منابعی برای کربوهیدرات شما


توسط













۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱

منابعی برای کربوهیدرات شما

شاید افزودن کربوهیدرات ها به رژیم کتو می تواند بلیت گمشده در رژیم کم کربوهیدرات شما باشد. می دانم، دیوانه کننده به نظر می رسد… اما بیایید این حقایق را با هم کشف کنیم!

بیایید سریع به سال ۲۰۱۵ برویم. من ۱۱ ماه است که کتو می خورم (هر لحظه آن را دوست ندارم).

راهنمای نحوه شروع کتو

لیست خرید کتو، دستور العمل ها و موارد دیگر! کتو را با این راهنمای ۵ مرحله ای رایگان شروع کنید.

من آماده ام!

من چندین بار در روز پرخوری و پاکسازی می‌کردم، با احساس گناه نسبت به انتخاب‌های غذایی‌ام احساس گناه می‌کردم و احساس شکست کامل می‌کردم… و سپس، متوجه شدم (اگر زمان‌بندی صحیح باشد) می‌توانم در رژیم کتو خود کمی کربوهیدرات بخورم… و در کتوزیس بمانم. .

این بازی را برای من تغییر داد. بنابراین من حداقل دوجین ویدیو از انواع مختلف ساختم که نحوه صحیح انجام آن را توضیح می دهد. ماه ها بعد برنامه ای به نام Fat Fueled ساخت. و از اینکه می توانم با افتخار بگویم اکتبر همان سال آخرین باری بود که تا به حال پرخاش کردم و پاک کردم، شگفت زده هستم. اگر با یک اختلال خوردن دست و پنجه نرم کرده اید، می دانید که این یک چیز بسیار نادر است، و من برای همیشه سپاسگزارم.

خوب… بنابراین، به کربوهیدرات‌ها برگردیم: آنها عالی و یک استراتژی فوق‌العاده برای سوزاندن چربی و عضله‌سازی در رژیم کتو هستند.

از کربوهیدرات روی کتو نترسید!

اگر در مورد کتو احساس خوبی ندارید، ویدیوی زیر را تماشا کنید، و اگر با شما طنین انداز شد، عمیق تر شیرجه بزنید.

و اگر ویدیو را تماشا می‌کنید و کاملاً می‌گویید «نه، نه من». سپس به اندازه کافی منصفانه اما، حداقل شما آن را منصفانه نشان دادید.

منابع دیگر در مورد کربوهیدرات که در طول سال ها انجام داده ام:

از یادگیری بدن خود لذت ببرید!

این مطلب با برچسب کربوهیدرات بالا، کربوهیدرات، کتو، کتوژنیک، تغذیه، ویدئو بود

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر