مو امروز ، مو فردا. 9 راهکار ساده برای جلوگیری از ریزش مو


اسید کلریدریک که در معده شما اسیدی است ، یکی از قوی ترین اسیدهای شناخته شده برای انسان است. پپسین را فعال می کند ، که یک آنزیم مهم برای هضم پروتئین ها است و تولید آنزیم های پانکراس را علامت می دهد و برای هضم بیشتر و جذب آزاد می شود.

کمبود اسید معده باعث می شود پروتئین ها نتوانند به میزان کافی انرژی ، اسیدهای آمینه خود را که برای رشد DNA به سلولهای سالم تبدیل می شوند ، تجزیه کنند. این امر منجر به ناتوانی در تولید کلاژن و در نهایت ریزش مو می شود. و بدون اسید معده کافی ، نمی توانیم مواد معدنی مانند آهن ، کلسیم ، روی ، منیزیم ، سلنیوم یا ویتامین های گروه B مانند تیامین ، اسید فولیک و ویتامین B12 را که همه مواد مغذی ضروری برای سلامت مو هستند ، جذب کنیم.

خوشبختانه معده به تغییرات محیط خود بسیار واکنش نشان می دهد ، بنابراین تغییرات کوچک حتی می توانند تأثیر ماندگاری داشته باشند. هر روز صبح را با یک قاشق چای خوری سرکه سیب غیر پاستوریزه قبل از صبحانه شروع کنید. این عمل هضم شما را بیدار می کند و pH معده را پایین می آورد. و برای افزودن اسید حیاتی معده ، بدن شما باید پروتئین را هضم کند و آن را با UNI KEY Health تکمیل کند HCl + 2: با هر وعده غذایی توصیه می کنم با هر وعده غذا 1-2 قرص ، به ویژه غذاهای پروتئینی مصرف کنید.

همچنین ، اگر متوجه ریزش مو یا سایر تغییرات جدی مو شدید ، به احتمال زیاد به دلیل استرس یا آسیب زیادی است که در چند ماه گذشته داشته اید ، مانند نوسانات هورمونی ، داروها ، سموم ، کمبودهای تغذیه ای و بیماری. و عوامل دیگر مانند اپیدمی. این فقط می تواند موهای نازک را توضیح دهد. در اینجا ملاحظاتی وجود دارد که هر کدام از آنها به شما پاسخ دهند.



دیدگاهتان را بنویسید