میوه ها مراقب میزان بالای قند این میوه ها باشید. – دکتر رویا خادمیان


میوه 1 - میوه های با قند بالا.  میوه ها مراقب میزان بالای قند این میوه باشید.

میوه ها: با قند بالامراقب قند بالای این میوه باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید زیاد مصرف شوند. در زیر لیستی از میوه های حاوی قند بالا آمده است.

میوه های قند بالا

انبه:

انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید گزینه مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم قند است که برای چیزهایی که جویدن آنها آسان است کافی است.

khavas angoor - میوه های با قند بالا.  مراقب قند بالای این میوه ها باشید.

گیلاس

یک فنجان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید با خیال راحت همه آن را بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه گیری کنید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

دانه های گلابی متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر هستند. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند تکه شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه های دارای قند بالا.  مراقب قند بالای این میوه ها باشید.

هندوانه

یک قطعه متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش مشخص است ، این میوه پر از آب است حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که باید بعد از مدتی به بدن شما شارژ شود. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و چند انجیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا روی آن بمالید.

موز

موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیش از حد لازم است ، آن را در غلات صبحانه به نصف برسانید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

در اینجا برخی از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند آورده شده است.

شکر میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. آووکادو کامل فقط 1.33 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بگذارید و لذت ببرید.
اما آووکادو دارای کالری کم و کالری بالایی است ، بنابراین برای کسانی که رژیم کم کالری دارند ممکن است ایده خوبی نباشد که آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنند.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از یک تکه برنج قهوه ای یا نان سبوس دار دریافت می کنید. اگر گواوا را به همراه پوست به اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

ناشناس 1 - میوه های دارای قند بالا.  میوه ها میزان قند بالای این میوه ها را حدس بزنید.

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر – حدود 8 گرم در هر فنجان – فقط 5 گرم قند است. فیبر برای هضم خوب است: می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک قطعه متوسط ​​کاترپیلار حاوی حدود 5 گرم شکر و فقط 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن همزمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های با قند بالا.  میوه ها میزان قند بالای این میوه را حدس بزنید.

توت فرنگی

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید ، آن را با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید