نه دلیل احتمالی برای اینکه نمی توانید وزن کم کنید


905 9 دلیل برای کاهش وزن نیست

برای برخی از افراد ، کاهش وزن بسیار ساده است. آنها فقط باید نوشیدنی های گازدار و شیرینی ها را حذف کرده و به طور منظم به باشگاه بروند. برای دیگران ، به ویژه کسانی که مشکلات مزمن سلامتی دارند ، کاهش وزن نامشخص است و افزایش وزن با وجود انجام همه کارها به راحتی اتفاق می افتد.

افزایش وزن در بدن مقاومت در برابر کاهش وزن یک علامت بسیار شایع در افراد مبتلا به اختلالات مزمن بهداشتی است. برخلاف تصور عموم ، ناتوانی در کاهش یا حفظ وزن نشانه کمبود شخصیت نیست ، بلکه نقص متابولیک ، ایمنی یا عصبی است.

رسوایی گربه های چاق از نظر فرهنگی ، به ویژه علیه زنان ، پذیرفته شده است. حقیقت این است که افراد دارای اضافه وزن می توانند سالم ترین رژیم ها و شیوه های زندگی را داشته باشند. آنها مجبورند ، اگر جرات غذا خوردن “عادی” را داشته باشند ، به سرعت از کنترل خارج می شوند.

اگر نمی توانید وزن خود را کاهش دهید یا به طرز مرموزی وزن خود را افزایش داده اید ، به جای اینکه خود را کتک بزنید ، یکی از دلایل زیر را در نظر بگیرید.

نه دلیل احتمالی برای اینکه نمی توانید وزن خود را کاهش دهید ، هیچ کدام دلیل تنبلی یا غیرقابل کنترل بودن شما نیست

1 شما یک جانباز هستید که رژیم مادام العمر دارید. صنعت رژیم غذایی چند میلیارد دلاری ، همراه با استانداردهای غیر واقعی تصویر بدن ، رژیم کم کالری را به یک شیوه زندگی تبدیل کرده است. در نوجوانان عالی عمل می کند ، اما با افزایش سن ، متابولیسم بدن شما از گرسنگی مداوم خسته می شود.

بدن انسان با کاهش تدریجی متابولیسم و ​​افزایش تجمع هورمون های چربی به گرسنگی پاسخ می دهد. در نتیجه ، هر رژیم غذایی کم کالری می تواند شما را پس از به دست آوردن کالری طبیعی ، کمی چاق تر از رژیم غذایی دیگر کند. این توضیح می دهد که چرا رژیم ها در موفقیت طولانی مدت بسیار کم هستند.

این پدیده به طرز تکان دهنده ای در تحقیقات دانش آموزان منعکس شد بزرگترین بازنده یک برنامه تلویزیونی واقعی شش سال پس از شرکت در نمایش ، دانشمندان دریافتند که آنها 800 کالری کمتر در روز می سوزانند و بسیاری از آنها به وزن قبل از خود باز می گردند و فقط برای کاهش وزن مجبورند روزانه 400-800 کالری بخورند.

2. هورمون های گرسنگی شما تخلیه شده است

برعکس ، اگر شما به طور منظم مقدار زیادی شکر و دسرها و کربوهیدراتهای فرآوری شده (نان ، ماکارونی ، برنج سفید و غیره) بخورید ، به احتمال زیاد مقاومت به لپتین دارید و عملکرد هورمون گرسنگی را مختل می کنید ، که باعث تمایل دائمی برای غذا و گرسنگی: کاهش یا حذف کربوهیدراتهای فرآوری شده و ورزش منظم به افزایش حساسیت به لپتین کمک می کند تا علائم گرسنگی سوزاندن چربی به حالت عادی بازگردد.

3. غده تیروئید شما خوب کار نمی کند

یکی از شایع ترین علل مقاومت در برابر افزایش وزن ، کم کاری تیروئید یا کم کاری تیروئید است. و شایع ترین علت بیماری هاشیموتو است ، یک بیماری خود ایمنی که به غده تیروئید حمله کرده و به آن آسیب می رساند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد حتی پس از مصرف داروهای تیروئید وزن خود را کاهش نمی دهند. از علل اصلی کم کاری تیروئید هاشیموتو می توان برای بهبود سلامت و کاهش وزن استفاده کرد.

4- شما ملتهب مزمن هستید

التهاب مزمن عملکرد هورمون ها ، متابولیسم ، سلامت روده را مختل می کند به نحوی که می تواند باعث تجمع چربی شود و از سوزاندن چربی جلوگیری کند.

بسیاری از مردم با پیروی از رژیم غذایی ضد التهاب و شیوه زندگی از کاهش وزن آسان لذت می برند. غذای غلیظ ، فاقد تکانه های التهابی ، همچنین درد ، مشکلات روده ، بیماریهای خود ایمنی ، فشار خون بالا ، اضطراب ، افسردگی و سایر مشکلات سلامتی را تنظیم می کند.

5- دچار آسیب مغزی یا اختلال مغزی شده اید

بسیاری از افراد مبتلا به ضربه مغزی و آسیب مغزی متوجه می شوند که ناگهان بعد از آسیب وزن اضافه می کنند و قادر به کاهش آن نیستند. آسیب های مغزی باعث التهاب مغز می شود که نه تنها بر عملکرد مغز تأثیر می گذارد ، بلکه متابولیسم ، هورمون ها و عملکرد سیستم ایمنی را نیز مختل می کند به نحوی که باعث افزایش وزن و جلوگیری از سوزاندن چربی می شود. افراد مبتلا به صدمات مغزی نیز اغلب با خستگی ، عدم تحمل ورزش ، افسردگی و سایر علائم که با سوزاندن و ذخیره مناسب چربی تداخل دارند ، دست و پنجه نرم می کنند.

۶- بیماری قارچی دارید

بیماری قارچی به طور فزاینده ای به عنوان عامل اصلی بسیاری از اختلالات سلامتی و علائم شناخته می شود ، از جمله افزایش وزن و مقاومت در برابر کاهش وزن. تقریباً یک چهارم جمعیت ایالات متحده به این قارچ آلوده هستند. مسمومیت با مایکوتوکسین ، محصولات جانبی قارچی ، می تواند بر متابولیسم ، سلامت سیستم عصبی و عصبی تأثیر جدی بگذارد و منجر به افزایش وزن بدون دلیل و مقاومت در برابر کاهش وزن شود. این امر نه تنها در مورد قارچ وحشتناک بلکه در مورد انواع رایج کپک ناشی از نشت ساختمان و آسیب آب نیز صدق می کند.

7. شما با میکروبیوم روده بزرگ متولد شده اید

مطالعات بر روی میکروبیوم روده ، تریلیون باکتری ما نشان می دهد که آنها تقریباً بر همه جنبه های سلامت ما ، از جمله احتمال لاغر یا سنگین شدن ، تأثیر می گذارند.

مطالعات بر روی موش و انسان نشان داده است که افراد چاق که در برابر باکتری های روده افراد واکسینه واکسینه شده اند به سرعت و به راحتی وزن خود را کاهش می دهند.

عواملی که بر “امضای” میکروبیوم روده شما تأثیر می گذارد و باعث افزایش چاقی می شود شامل زایمان به جای شیردهی ، استفاده مکرر از آنتی بیوتیک ها در دوران کودکی است.

8. آیا قربانی سوء استفاده جنسی از کودکان یا آزار جنسی هستید یا PTSD دارید؟

پس از بیش از دو دهه تلاش برای درک علت کاهش وزن افراد چاق ، یک محقق چاقی به یک کشف تصادفی دست یافت. به این می تواند منجر به PTSD پیچیده و غلبه بر منشأ اعتیاد به غذا شود.

به طور مشابه ، محققان ارتباطی بین “PTSD” در اعتیاد به مواد غذایی زنان پیدا کرده اند.

9. شما یک اختلال مبتنی بر مغز دارید که به اختلالات خوردن کمک می کند

برای بسیاری از افراد دارای وزن ، غذا منبعی برای رفتارهای اعتیادآور شکنجه گر است که می تواند منجر به اختلالات خوردن شود. به طور فزاینده ای روشن می شود که اعتیاد و اختلالات خوردن با اختلالات مبتنی بر مغز مانند ADHD مرتبط است. انحراف عملکرد عصبی باعث ایجاد وسواس می شود که اساس اختلالات خوردن و اختلالات خوردن است.

دلیل مقاومت در برابر افزایش وزن و توسعه عزت نفس را جستجو کنید

امیدوارم این مقاله به شما در درک برخی از عوامل م thatثر در مبارزه مزمن افزایش وزن در برابر کاهش وزن کمک کند. جامعه ما از ما می خواهد که دائماً در مورد غذاها و نوشیدنی های شیرین تبلیغ کنیم ، در حالی که صنعت رژیم غذایی چند میلیارد دلاری و آرمانهای غیرممکن فرهنگ پاپ ارزش انسان را بر اساس لاغری ارزش گذاری می کند.

نتیجه این می شود که میلیون ها نفر ، که بیشتر آنها زن هستند ، چاقی جامعه را درونی می کنند ، شرم می آورند ، خود را در مورد غذا کنترل می کنند و بدن خود را هنگامی که بیماری واقعی در جامعه است نه در فرد.

بدن یک ماشین معجزه گر است که در خدمات ثابت ما عمل می کند. شما می توانید زندگی و غذا خوردن را به گونه ای بیاموزید که صرف نظر از اندازه شما ، به سلامتی و فعالیت شما احترام بگذارد. از من بپرسید چگونه می توانم به شما کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید