هفت نیاز برای تقویت ایمنی | آن لوئیز گیتلمن


همچنان که ما همچنان با تهدیدهای ویروسی برای سلامتی خود روبرو هستیم ، زمان آن فرا رسیده است تا در مورد توانایی خود در تقویت سیستم ایمنی تا حد ممکن تجدید نظر کنیم. من عاشق غذا و سلامتی کلی هستم و چیزی که آن را در چنین شرایطی ایده آل می کند این است که ما بر قوی ساختن بدن خود تمرکز می کنیم تا بتواند از عهده هر چیزی برآید.

سیستم ایمنی قوی ، سنگ بنای سلامتی است. بنابراین بیایید به موارد ضروری مورد نیاز در جعبه ابزار خود برای ایجاد و حفظ سنگر در برابر ویروس ها نگاهی بیندازیم. به هر حال ، آیا قلعه خود را با چمن یا تیر ساخته اید وقتی می توانید آن را با سنگ بسازید؟

کنترل سیستم ایمنی بدن شامل رژیم غذایی سالم ، ورزش منظم ، خواب راحت و تقویت عاطفی با گیاهان و ویتامین ها است. اگر در حال حاضر با خستگی ، سوء هاضمه یا مشکلات ایمنی مانند آلرژی یا بیماری های مزمن دست و پنجه نرم می کنید ، ممکن است نیاز به ضد عفونی یا بازسازی داشته باشید.

یک سیستم ایمنی سالم مهاجمان خارجی از جمله ویروس ها را شکست می دهد. وقتی سموم و اثرات محیطی به حداقل برسد ، مسیرهای سم زدایی باز باشد ، به بهترین شکل کار می کند.

این مفاهیم اساس من هستند طول عمر رادیکال برنامه ای که نه تنها بر یک رژیم غذایی تمیز ، مغذی و سمی تمرکز دارد ، بلکه بر حذف سموم در محیط شما و کاهش التهاب در بدن شما برای یک عمر طولانی و سالم تمرکز دارد.

وقتی رژیم غذایی و شیوه زندگی شما باعث ارتقاء سلامتی و مبارزه با بیماری ها می شود ، زمان آن رسیده است که ایمنی خود را با مواد مغذی قوی و سالم تقویت کنید. مطالعات متعددی برای تعیین عفونت ویروسی انجام شده است ، برای برخی خفیف و برای برخی دیگر تهدید کننده زندگی است.

تعدادی از مواد مغذی ، از جمله ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین D ، سلنیوم ، ید روی ، برای اثربخشی آنها مورد مطالعه قرار گرفته است ، و من آنها را به شدت توصیه می کنم.

در اینجا هفت نکته کلیدی برای پیشبرد مصونیت من آمده است.

  1. کدام:pH خود را ck کنید اولین کاری که هنگام سرمازدگی یا سرما انجام می دهم این است که نمک اضافی مصرف کنم. چرا؟ با دانستن اینکه PH من متعادل نیست ، من ¼ قاشق چایخوری نمک دریای سلتیک و یک قاشق چایخوری تاتار (برای پتاسیم اضافی) را در 4 اونس آب مخلوط می کنم تا آن را برگردانم و هر روز آن را می نوشم. و من pH خود را به طور منظم اندازه گیری می کنم. با استفاده از کاغذ pH یا کاغذ نیتروژن در هر داروخانه می توانید به راحتی سلامت خود را ارزیابی کنید. این مقاله برای بررسی pH بزاق و ادرار استفاده می شود.

    مقیاس pH 14 از O ، نقطه خنثی 7 است. از 7 تا 0 ، pH اسیدی تر می شود. از 7 تا 14 pH قلیایی تر می شود. خواندن ایده آل برای ما و بزاق کمی ترش است: 6.4. آزمایش سطح pH اطلاعات ارزشمندی در مورد بیوشیمی بدن از طریق تعادل اسید-قلیایی ارائه می دهد. اسیدوز بیش از حد معمولاً با کاهش مقاومت در برابر بیماری همراه است. در بدن اسیدی ویروس ، باکتری ، قارچ و انگل وجود دارد.
  2. سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید. فرمول ایمنی این دستگاه به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن شما به شیوه ای منحصر به فرد و قدرتمند ، با ترکیبی از غدد ضروری تقویت کننده سیستم ایمنی ، مواد مغذی ، عصاره های گیاهی ، مواد معدنی و ویتامین ها ، به ویژه برای فواید به موقع سیستم ایمنی بدن انتخاب شده است. رژیم غذایی شما را با ترکیب ویتامین های C ، D ، روی ، کوئرستین در یک فرمول ساده جهانی ساده می کند.
  3. مطمئن شوید متیله شده است. رژیم غذایی روزانه شما باید شامل متیل کوبالامین (تخم مرغ ترجیح B-12) باشد که در تولید گلوتاتیون نقش دارد ، که در زیر به آن می پردازم. من می گیرم: توصیه می کنم مولتی ویتامین پیشرفته روزانه اطمینان از تولید گلوتاتیون و سلامت عمومی سیستم ایمنی با بیش از 30 ویتامین ضروری و مواد معدنی ضروری (از جمله موارد ذکر شده در بالا) از طریق تخم مرغ های بسیار جذب شده.
  4. آنتی اکسیدان ها را با ویتامین C تحریک کنید. ویتامین C به مدت طولانی شناخته شده است اثر ضد ویروسی با افزایش فعالیت سلولهای انسانی T در سلولهای کشنده طبیعی (NK) در حالی که سیتوکین های التهابی را مهار می کند. توصیه می کنم UNI KEY Health را تکمیل کنید زمان زمان-C: سطح بالای این ویتامین را در طول روز حفظ کنید.
  5. بدون D نرو. من نمی توانم پتانسیل مصرف مکمل ویتامین D را برای ایمنی ریه و ایمنی بدن بیش از حد ارزیابی کنم. مجاری تنفسی ، لوله های برونش و حتی کیسه های کوچک هوایی به نام آلوئول دارای گیرنده های ویتامین D هستند که وظیفه تعدادی از عملکردهای ایمنی را دارند که برای محافظت از این بافت های ظریف در ریه ها طراحی شده اند. این امر به ویژه در 50 سالگی صادق است ، زیرا آلوئولها با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و منجر به کاهش خطر احتباس هوا می شود. پنومونی و نارسایی تنفسی از ویروس ها. ویتامین D همچنین به تنظیم کمک می کند سلول های T، که به ما در مبارزه با عفونت های ویروسی کمک می کند ، با افزایش سن کاهش می یابد.
  6. با نقره ایمن بازی کنید. نقره سابقه طولانی استفاده در مشکلات باکتریایی ، قارچی ، باکتریایی و ویروسی را دارد. من اخیراً در مورد پربازده ترین اسب نقره ای که تا به حال پیدا کرده ام نوشتم این مقاله:به نقره عالیه اکسید نقره شلات شده در غلظت 4000ppm در دسترس است که 15 برابر بیشتر از هر نقره کلوئیدی است که می توانید خریداری کنید. این نقره زیست سازگار وارد سلولهایی می شود که ویروسها در آن تکثیر می شوند. من محلول را تا 150ppm رقیق می کنم ، سپس از 8 قطره در شستشوی سینوس ها استفاده می کنم و حداقل یک بار در روز با آن شستشو می دهم.
  7. با گلوتاتیون عالی باشید. گلوتاتیون به عنوان آنتی اکسیدان و سم زدایی اصلی در هر سلول بدن یافت می شود ، اما بیشتر در کبد فعال است. جالب است بدانید که مبتلایان به سرطان ، ایدز و سایر بیماری های جدی به طور کلی سطوح پایینی گلوتاتیون دارند که نشان می دهد این آنتی اکسیدان ممکن است نقش کلیدی در کاهش سیستم ایمنی بدن داشته باشد. برای افزایش سطح گلوتاتیون ، پروتئین غذایی را در نظر بگیرید. از آنجا که گلوتاتیون از سه آمینو اسید (سیستئین ، گلوتامین و گلیسین) تشکیل شده است ، یکی از بهترین راه ها برای افزایش تولید ، یک یا دو وعده آب پنیر در روز است که در مورد پودر پروتئین با کیفیت استاندارد طلاست. پروتئین آب پنیر فلاش چربی: اسیدهای آمینه غیر بازسازی شده و طبیعی ، مانند لاکتوفرین درمانی ، گلیکوپروتئین ها را فراهم می کند ، که به دلیل فرآیند گرمایش در بسیاری از محصولات سرمی دیگر یافت نمی شوند ، که سیستئین را بی فایده می کند. تماشا کردن: این ویدیو بیشتر در مورد اینکه چرا پروتئین آب پنیر فلاش بسیار خالص است.

    منابع دیگر گلوتاتیون عبارتند از مارچوبه ، یک سبزی معطر چلیپایی ، کلم ، کلم بروکسل ، کلم و کلم بروکلی ، که سرشار از سایر ترکیبات حاوی گوگرد هستند که به سنتز شگفت انگیز این آنتی اکسیدان شگفت انگیز کمک می کند.

برای همه شما آرزوی سلامتی در ماه ها و سال های آینده دارم.



دیدگاهتان را بنویسید