هنر آرامش کامل – جسمی ، احساسی ، مراقبت


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی که می توانند به این آرام ترین حالت برسند در جوامع مذهبی یا معنوی متعهد به پرهیز از تجربیات دنیوی وجود دارند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان ، چه خوب و چه بد برخورد کنیم!

با این حال ، در این مقاله ، امیدوارم بتوانم شما را متقاعد کنم که برخی عادات اجباری می توانند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشند. این تمرین می تواند به شما کمک کند تا از پاداشهایی که همه ما در پایان زندگی کاری خود امیدواریم (البته بجز تصادف وحشتناک یا بلایای طبیعی) استفاده کنید. لطفاً بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این عادات گرانبها را توسعه دهید و در طول سفر زمینی خود به حالت تعادل جسمانی ، احساسی و روانی برسید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه آن نشده ایم “ما همانیم که میخوریم… »و به همین دلیل است که بسیاری از ما از پذیرفتن این نکته که مصرف زیاد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای بی جان و ناسالم سوء استفاده از قانون طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز مردم در اتومبیل های خود صف می کشند تا غذای فوری برای ناهار یا شام بخورند – بنابراین تنها چیزی را مصرف می کنند که من به عنوان وحشتناک ترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم.

بله ، من وحشتناک ترین توهین به بدن انسان را گفتم! به یاد داشته باشید که بدن شما بدون داشتن یک رژیم غذایی کامل و سالم که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز ما باشد ، واقعاً نمی تواند آرامش داشته باشد. عدم رژیم غذایی مناسب ، کمبود خواب مناسب را که بسیاری از مردم فکر می کنند مهم نیست ، به همراه قرص های خواب آور مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه فروخته می شود) و حتی قرص های خواب دار تجویز شده پزشکی نیز اضافه کنید. به نکته آخر اینکه کمبود ورزش را برای کمک به حفظ گردش خون مناسب و تن عضلانی به این موارد اضافه کنید.

به نظر حقیر ، زندگی به این دلیل دلیل افزایش روز به روز میزان حملات قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای درمان این شرایط ، ما داروهای بسیار خطرناکی تجویز می کنیم تا بتوانیم ناتوانی ما در تغذیه بدن گرانبهای خود را جبران کنیم و به آنها اجازه دهیم آنطور که در نظر داشتند عمل کنند. اگر به این اهداف نرسیم ، پیر به نظر می رسیم و احساس می کنیم ظرف ها در پایان عمر کاری ما

وقتی تصمیم گرفتید که واقعاً می خواهید استراحت کنید ، باید آشپزی را یاد بگیرید. بله ، من فقط گفتم که شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی). بله ، انجام دادم، اما خبر خوب این است که تهیه یک سوپ خوب در اجاق گاز آهسته تقریباً به همین راحتی است.

پخت و این یک روش عالی برای پختن گوشت گاو بزرگ ، مرغ ترد یا گوشت خوک خوشمزه در فر است. سبزیجات خورشتی تازه و مغذی یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج خرد شده یا هر چیز دیگری که دوست دارید را به این غذاها اضافه کنید بله ، شما به خوبی تغذیه خواهید شد. جستجوی سریع کلمات آنلاین «آشپزی برای مبتدیانتعداد زیادی کتاب ، آموزش آشپزی و فیلم های YouTube ارائه می شود.

با وجود ابزارهای زیاد ، هیچ بهانه ای برای برنامه ریزی حداقل یک وعده غذایی خوب در روز وجود ندارد ، که مهمترین چیز برای یادگیری غذاهای تجدیدپذیر است. اجازه دهید فواید بازیابی دو غذای کامل مورد علاقه ام را که هر روز استفاده می کنم به تفصیل شرح دهم.

  1. تخم مرغ آلیبه اینها واقعاً بسته بندی مواد غذایی قدرتمندی هستند که از جمله ، فوراً برای چشم شما مفید است: مغز شما.
  1. شیر خامبه OrganicFacts.net مزایای بسیاری از شیر خام را بیان می کند. شیر خام سرشار از مواد مغذی ضروری برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم ، آهن و اسیدهای چرب امگا 3 ، آنزیم های گوارشی اسید لینولئیک مزدوج. با توجه به شیر یاب خام ایجاد شده توسط A Campaign for Raw Milk ، این وضعیت را ببینید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شودبه برای آرامش بیشتر ، این لیست از ده رژیم غذایی برتر در وب سایت Health Fitness Revolution را بررسی کنید. این جایگزین های عالی برای غذاهای ناخواسته نه تنها به آرامش شما کمک می کند بلکه آب دهان شما را نیز حفظ می کند. حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید تا دستور العمل های هفتگی آنها را ببینید.

خوشحالم که پرسیدی. احتمالاً استراحت کردن یکی از ساده ترین کارهاست. با این حال ، شاید مانند بسیاری از شما ، من زمان زیادی را برای سندرم به نام “بله ، اما اگر؟؟ بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان در اطراف می رسیم ، یک رفتار آرام و آرام داریم. “بله ، اما چه؟؟ اگر چنین است ، این پست وبلاگ راهی تازه را برای ایجاد تعادل عاطفی در اختیار شما قرار می دهد ، همانطور که یاد می گیرید چگونه تصمیمات خوبی در طول زندگی خود بگیرید. قول میدهمبه

به جای نوشتن مجدد در این موضوع ، شما را تشویق می کنم پست وبلاگ من را بخوانید ، “آیا مشکلات سلامتی واقعی هستند یا تخیلی؟” اسرار بدن و ذهن. “

در آن من درباره کتاب بحث می کنم دین و سلامت نویسنده: J. Ames J .. Walsh. او در مورد اینکه چگونه سربازانی که در طول جنگ جهانی دوم شکسته شده بودند و در وضعیت روحی و روانی قرار گرفته بودند ، نتوانست با وجود تمام کارهای توانبخشی که به آنها ارائه شد ، از تجربیات خود شفا یابد. آنها فقط از طریق بیداری دقیق کامل شدند. من از یک پست وبلاگ نقل قول می کنم.

“وقتی دکتر والش تصمیم گرفت که اختلالات ناشی از این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی نیست ، پس از مشورت با روشهای دیگر ، دریافت که اگر سرباز بتواند به ایمان دینی خود بازگردد یا قدرت شفابخش خدا را بپذیرد ، پادزهر خیالی خود است. مشکلات روحی و روانی او تأثیر مثبت بر روی موارد مثبت داشت.

“من در کودکی از اعتقاد دست کشیدم. اما بعداً ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. و من همچنین نوعی آزمایش خارج از بدن را امتحان کردم ، که به نظر حقیر ، 180 درجه مستقیم در زندگی من ایجاد کرد و راه حل ها چند برابر شد.

“خیلی طولانی است که در اینجا به جزئیات بپردازم ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده وجود دارد که دین ، ​​به سوی خدا که ما او را درک می کنیم ، می تواند ما را به انرژی های پیش آگاهی برساند که ما به سادگی آنها را درک نمی کنیم. بله ، اگر می توانیم آنها با ما هستند ایمان داشتن: این احتمالاً اولین باری است که می فهمم نیاز به درمانی دارم که از دسترس هیچ نیروی زمینی خارج است. امیدوارم اگر دچار ناراحتی روحی هستید ، بتوانید به خدا مراجعه کنید. “

“حال شما خوب است؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
صحنه ای که در غیر این صورت نمی دیدید ،
از لنز آنها دیدن کنید ،
صحنه ای که در آن دیگران را دیدید ،
صحنه ای که بلافاصله عاشقش می شوید.

عکاس باید چه احساسی داشته باشد؟
کسی آنها را نمی گیرد ،
به نظر می رسد یک اقدام دوستانه ،
یا در زیر آن آرزوهای بیهوده ای می کنند؟
یا فقط انتظارات خاموش از متقابل؟

هر چه هست
تو آن را هویت خود کردی ،
شما اکنون آن شخص در تصویر هستید ، نه آن چیزی که در واقع می بینید ،
تصویر روی استوانه واقعی است ،
چگونه این مدل جدید من را دوست دارید؟
– پل ولکین

امتناع ماریا اتوود ، CNHP. من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم ، یک پزشک نیستم. من برای پیشگیری ، تسکین یا درمان هرگونه بیماری انسانی تشخیص ، تجویز ، درمان یا حمایت نمی کنم. لطفاً قبل از ارائه هرگونه توصیه در پست های وبلاگ من یا در سایت من ، به پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی خود مراجعه کنید.

تصاویر iStock / g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (تسکین دهنده) ، Peerayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود ، فارغ التحصیل دارای گواهینامه متخصص سلامت طبیعی ، سرپرست Weston A. Price، Colorado Springs، CO. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. به حرفهای ماریا نگاه کنید! راه خود را برای سلامتی آماده کنید DVD (به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از یک آشپز سنتی وبلاگ.
محصولات: ماریا اتوود

راه خود را برای سلامتی آماده کنید



دیدگاهتان را بنویسید